BRAX- Logo - Beoordelingen

BRAX

873 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.139 beoordelingen in totaal

Ik ben tevreden over de (snelle) afhandeling van mijn bestellingen. Ik ben niet tevreden over de maatvoeringen bij het kiezen van een pantalon. Bij het bestellen van een katoenen pantalon met fijne ribstof hield ik mijn maten van de reeds gekochte denimbroeken aan. Bij het aanpassen bleek de tailleband 6à7cm te kort (te nauw). Na het terugsturen van de pantalon bleek achteraf dat ik anders dan bij denimbroeken zelf een andere maatvoering moest gebruiken. Dit stond er helaas niet bij.Een tip voor jullie?

Op de website stond aangegeven dat op de SALE artikelen een extra korting van 20% zou worden gegeven, die met een bepaalde actiecodedoorgevoerd zou worden. Tezamen met enkele kortigsocdes had ik een aardige korting. Bij het afrekenen bleek echter dat de kortingen niet waren verrekend. Toen ik navroeg hoe dat zat met de extra korting, kreeg ik te horen dat deze al in de prijs verwerkt was. Dat klopte volgens mij niet. Dan zet je niet op de website dat je met een kortingscode extra korting krijgt (dat impliceert namelijk dat je actie moet ondernemen om die korting te verkrijgen, niet dat deze al in de prijs verdisconteerd zat). Ik voelde mij behoorlijk bedrogen. Op een klacht hierover heb ik geen reactie gehad. Ik doe geen zaken meer met deze online winkel.

Beoordelingen voor BRAX

EB

Keurig verpakt geleverd

Het is fijn dat Brax ook aan de wat langere vrouw denkt. Broeken met extra lengte. Waarom geen vijf sterren? De broeken bij Brax zijn euro 10 duurder dan bij bijv. Peek en Cloppenburg. En dat heeft niets met de extra lengte te maken want Peek en Cloppenburg verkoopt dat ook. Alleen zij hadden m’n maat niet meer.,
Zending werd snel bezorgd. Helaas hebben wij besloten beide artikelen terug te sturen. Model broek viel tegen. 44L was altijd precies goed maar deze keer waren de pijpen te lang. Blouse viel tegen, helaas ook teruggezonden.
Ontvangen product prima. Heb gebeld om advies kreeg vriendelijk telefoniste maar totaal ondeskundig kon geen advies geven kreeg later een mail met het antwoord op mijn vraag waar ik niets mee kon.
BA
Barbara A.
Den Bosch
Ik heb een super broek van Brax, zit lekker is mooi en wilde dezelfde bestellen, hij heet rafaela lillyith maar kreeg een broek met een ander stofje dat niet zo mooi zat als de broek die ik heb

Fijne en mooie jeans

Snelle bezorging, leuk ingepakt en een kaartje met korting erbij voor de volgende keer. Goed op de hoogte gehouden van het verse proces. En niet onbelangrijk....een hele fijne en mooie broek!
Levering kon iets sneller. Toen het pakje geleverd was, was ik positief verrast. Wat wordt het bestelde mooi verpakt. Het is net een cadeautje. Hier bestel ik graag weer!
31 mrt 2024

De zorg voor de bestelling

De zorg die wordt besteed aan je bestelling. Wat beter zou kunnen? Niet al te snel zijn met een bezorgprognose, die wil nog wel eens tegenvallen.
24 mrt 2024
Het fijnst vind ik de elastieken band van pamina fun model waardoor ik mij prettig voel en de broeken leuk kan combineren met een blouse of trui
Brax gebruikt mooie materialen. Maar ik heb weinig heup, laat staan billen en daar zijn de modellen van Brax blijkbaar niet op gemaakt.
TI
Trees I.
Molenhoek
Goed verpakt en stipt verzonden/bezorgd. Retourregeling verloopt moeiteloos met de meegestuurd adresstickers.

Ik heb gekregen wat ik besteld heb.

Ik heb tijdig gekregen wat ik besteld heb. De verpakking en de factuur zagen er zorgvuldig gemaakt uit.
Brax was heel behulpzaam nadat PostNL de zending bleef kwijtraken. Snelle oplossing werden gevonden.
31 mrt 2024
Altijd netjes verpakt en verstuurd, alles volgens afspraak en retourneren geen probleem, kortom top!
Hele snelle levering en duidelijke (eventuele) retour procedure, verzorgde verpakking.
19 mrt 2024
Schitterende pasvorm van de bestelde broek. Snelle levering in jeurige doos verpakt.
31 mrt 2024
Goede kwaliteit en pasvorm. Niet goedkoop, maar dankzij aanbiedingen betaalbaar.
Keurige levering snel en netjes verpakt! Goede website! Een zeer tevreden klant
HK

fijne broek van Brax

ik heb 2 broeken besteld van Brax waarvan ik er een heb gehouden type Shakira S.
De maat van het bestelde artikel is goed en de toegezegde afleverdatum klopt.
20 mrt 2024
Het artikel moest helaas retour. Dit is naar aller tevredenheid afgehandeld.