easytoys.nl

1.538 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.187 beoordelingen in totaal

5 dec. 2023
Ik bestelde een speeltje op easytoys, en de volgende dag was het er al. Doos onherkenbaar, dus geen rood hoofd bij de postbode. Toy zelf doet het prima, maar oplaadkabeltje was kwijt. Klantenservice heeft dat voor me opgelost, tevreden klant.

27 jan. 2024
Slecht, ik heb nog steeds niks ontvangen. En ze doen moeilijk om mij ook maar iets tegemoet te komen. Ze zeggen voor 21.00 besteld de volgende dag in huis. Maar ik wacht al 8 dagen en heb nog niks. Eerste x kreeg ik een verkeerde kluis code. Deze was leeg. Daarna was het pakket ineens door iemand anders afgehaald. Toen was die toch weer in de kluis gelegd. Hier een nieuwe code voor gekregen, deze werkte niet. Daarna weer een nieuwe code gekregen, ik de volgende dag erheen. Uw pakket is telang blijven liggen en wordt naar een bezorg punt gebracht. Nu wacht ik alweer 3 dagen. Ik heb gebeld en het enige wat ze zeggen, ja wij hebben een onderzoek gestart. Wacht maar af meer kunnen wij niet. Dus ik denk, stuur mij een nieuwe en haal die oude maar terug.

Beoordelingen voor easytoys.nl

JV
Jolanda V.
Uithoorn
24 jan. 2024
Mijn pakket was ergens anders bezorgd door PostNL, navraag gedaan bij PostNL en die maar bleef zeggen dat het bij mij was bezorgd, toen heb ik easytoys gebeld, zeer vriendelijke telefoniste en ze zou een klacht indienen bij PostNL. De volgende dag lag mijn pakketje op de stoep, doos was duidelijk open gemaakt en dicht geplakt. Daar kan Easytoys natuurlijk niets aan doen! Maar wel ontzettend slordig van de postbezorger maar onbeschoft van degene die het heeft opengemaakt!
30 jan. 2024

The good & the bad

De snelheid waarmee bestellingen worden verzonden is helemaal top. Wat in mijn ogen beter kan zijn de dozen, daar blijf ik op hameren! Als ik een klein item bestel hoeft het niet in een grote doos. Dit is zonde van geld en tijd. Als ik iets klein bestel en het word in een kleine doos verpakt zou het in sommige gevallen door de brievenbus kunnen en een kleinere verpakking is in sommige gevallen ook handiger. Verder mogen er vaker acties zijn (1+1 gratis etc.)
24 jan. 2024
Bij jullie kun je de bezorgtijd opgeven en dan komen ze ook. Niet zo als de post, die zeggen dat ze aan de deur zijn geweest en dan kun je het op een afhaal punt ophalen, terwijl ze helemaal niet aan de deur zijn geweest en dat is me al meerdere malen gebeurd en als je daar bij de post op reageerd hoor je helemaal niets meer.

Fijne shop als het gaat om toys.

Fijne shop als het gaat om toys, alleen wel jammer dat ze ook echt bagger producten verkopen ( pillen) die A echt totaal niks doen, en B als je sommige etiketten kopieert en googled krijg je wel 2 of meer verschillende producten van andere verkopers onder een andere naam. Jammer dat ze niet altijd voor kwaliteit gaan helaas.
2 feb. 2024

Fijn en snel !

Het is enorm prettig dat het pakket snel binnenkomt ! Het komt discreet verpakt. De verpakkingen zitten goed dicht, wat zeker een vertrouwd gevoel geeft. Daarnaast was het wel soms even moeilijk om bepaalde toys te laten werken, mijn tip hierin zou zijn om op de verpakking toch duidelijker de instructies te zetten.
28 jan. 2024
Zou graag wat meer beschrijving willen van het speeltje dat je koopt en evt kunnen vergelijken tussen verschillen tussen vergelijkbare speeltjes. Verder alles top. Snel, gemakkelijk en anoniem. Het speeltje zelf bevalt bij mijn partner goed, maat hadden verwacht dat hij iets meer zou voelen.
8 feb. 2024
Altijd goede producten, levertijd ook prima. Ik zou het fijn vinden als mijn suggesties te vinden zullen zijn in jullie assortiment. Verder is de online hulp ook aan te raden voor andere gebruikers, hier reageren ze tenminste wel in tegenstelling tot concurerende bedrijven vaak niet doen.
28 jan. 2024

Amazing

Goede, snelle en discrete bezorging. Pakketjes worden goed ingepakt verzonden in een neutrale doos. Vanaf de buitenkant valt onmogelijk te zien dat dit sextoys zijn. Producten op de site staan goed beschreven en doen wat ze moeten doen. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen mee gehad!
Bijzonder goed en netjes. pakketje was kwijt geraakt, en het tweede garantie pakketje ook... Erg handig ( mogelijk een blije buurvrouw ). Echter toen ik het aangaf en aanbood gewoon een nieuwe artikel te kopen werd zelfs een derde pakket onder garantie verzonden!
GV

Emma Olsen - Elektrische Masturbator met Zuigfunctie

De discrete levering en het product zelf geef ik beide een 10. Het functioneert perfect. Heb orgasmes gehad die ik sinds mijn jonge jaren niet meer heb gehad. De stimulering door vibratie en de zuiging van deze electrische masturbator is hemels! Een super aanrader!

Vervanging kapot item

Een item deed het niet goed meer. Wat tips gekregen om een aantal stappen te doen waarna het nog niet werkte en ze een nieuw exemplaar hebben opgestuurd. Was dan wel een onderdeel van een groot pakket maar alsnog goede service bij een gebrek en zeer snelle reactie
Tevreden met de levering, in een discrete doos verpakt. Je zou niet kunnen weten wat erin zit. Alleen zou het pakket een stuk kleiner kunnen, en hele grote doos voor een klein product. Ben verder dik tevreden product doet wat ie moet doen. :)

Verzendadres op het doos.

Het doos is wel incognito maar er staat wel een verzendadres die met een google search snel bekend wordt waar het vandaan komt. Op de website, een Zoom optie zou handig zijn om het product van dichterbij te kunnen zien vóór het kopen.
2 feb. 2024

Super fijne service

Alles wordt snel, anoniem en veilig verzonden. Ze hebben echt veel goede spullen. Sommige zijn wel mindere kwaliteit en dus snel stuk, dus mijn tip is om oplaadbare dingen te kopen en niet met batterij die houden het niet lang vol.
30 jan. 2024
Het bedrijf is prima ,een zeer snelle levering van het product ..alleen deze keer was de verpakking geopend ..gescheurd ..men had het product er uit kunnen halen ..of was het nieuwsgierigheid...het privacy gevoel werd geschonden
25 jan. 2024

Betere seks beleving.

Producten voldeden aan de verwachtingen. Sex leven is verbeterd. Partner was ook erg tevreden en we beleven onze orgasmes veel intenser dan voor gebruik van deze speeltjes. Daarbij is prijs-kwaliteitverhouding zeer goed

Krap

Bezorging was heel snel en het product zag eruit en voelde hetzelfde als dat er wat gezegd/laten zien. Ik vond het speeltje zelf wel erg krap over mijn penis, hij zat erg strak waardoor er weinig beweging mogelijk was.
MH
Mandy H.
Huizen
Snelle goede levering zonder informatie op de doos. Alleen stond ik er versteld van dat ik echt een mega grote doos kreeg voor iets wat net zo groot als lippenstift is en dus makkelijk door de bus had gekunt.
29 jan. 2024

Grazers Oral masturbator

De service van Easy toys. Nadat ik de Teazers had uitgepakt bleek het indicatielampje niet te branden. Na contact gehad te hebben met de Kantenservice zonder problemen een nieuwe toegestuurd gekregen
4 feb. 2024
Mijn eerste aankoop en super blij mee… alle goede reviews kloppen, zeker een aanrader! Reden dat ik geen 5 sterren gaf is omdat het best veel geluid maakt.. denk dat de buren mee luisteren.. ;-)