Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nl

206 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.941 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jun 2021
Gadero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Zowel telefonisch als via email goed bereikbaar en snel antwoord op mijn vraag. Er werd proactief een oplossing aangedragen. Kwaliteit product ziet er goed uit, duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Afhalen order verliep vlot, een vriendelijke medewerker wijst je waar de bestelling klaar ligt. Voor afhalen moet je wel rekening houden dat er afhankelijk van wanneer je besteld een aantal dagen tussen zit voor je het af kan halen doordat veel aangeleverd moet worden vanuit Groningen.

23 jun 2023
Ik heb losse schuttingdelen (en toebehoren) besteld bij Gadero. Met deze schuttingdelen wil ik een zijwand voor onze overkapping maken. Aangezien de producten op voorraad zouden zijn en het materiaal me aanstond heb ik bij Gadero een bestelling geplaatst. De levering liet langer op zich wachten dan gehoopt, vanwege de drukte kan dit gebeuren, maar het was erg vervelend omdat de rest van de bouw hierdoor ook vertraging opliep. Inmiddels zouden de producten geleverd zijn, maar er is niet aangebeld (gecontroleerd met videodeurbel) en ik was thuis. Na een aantal telefoontjes bleek dat de producten zelfs voor het huis zouden moeten staan. Helaas stonden deze een aantal huizen verder en gezien de hoeveelheid materiaal was dit erg vervelend. Wat het nog vervelender maakte, is dat een aantal schuttingplanken beschadigd waren, maar vooral dat bepaalde onderdelen ontbraken. Ik heb hier meteen voor gebeld en gemaild en ondanks dat alle medewerkers die ik heb gesproken vriendelijk waren, was het klaarblijkelijk moeilijk om de producten terug te vinden in de bestelling, terwijl ik deze lijst zelf wel doorgestuurd heb gekregen door Gadero. Tevens bleek dat het product dat ik nodig had, toch niet op voorraad was, ondanks dat hier contant mee werd geadverteerd. Mijn advies… wijzig de voorraadstatus om consumenten een realistisch beeld van de levertijd te geven. Inmiddels vele telefoontjes, mailtjes (11!) verder om een en ander te verduidelijken. Artikelnummers, foto’s etc. bleek toch niet voldoende te zijn. Helemaal nadat gisteren ik na 4(!) weken na bestelling naast vervangende planken, alsnog een verkeerd artikel ontvangen heb en niet het product waar al zoveel contact over is geweest. Al deze mailtjes en telefoontjes met letterlijke artikelnummers en beschrijvingen blijken niet voldoende te zijn. Terugbelverzoeken worden niet in behandeling genomen en lang verhaal kort, ik kan nog steeds niet vooruit. Ik ben mijns inziens redelijk geduldig geweest, maar er lijkt simpelweg geen schot in de zaak te zitten. Liever plaats ik positieve reviews, maar het lukt me op andere wijze niet om beweging te creëren om simpelweg één type product te leveren.

Beoordelingen voor Gadero.nl

4 jul 2023
14 jul 2023
Beste Jitse, bedankt voor je review en beoordeling. We zijn blij dat u zo tevreden bent. We hopen u nog eens van dienst te mogen zijn bij Gadero!
4 jul 2023
14 jul 2023
Beste Harry, bedankt voor uw goede beoordeling. Goed om te zien dat u tevreden bent. We zien u graag terug bij Gadero!
30 jun 2023
Antwoord van Gadero.nl
Beste Ray, bedankt voor uw beoordeling van 5 sterren! We zijn u graag nog eens van dienst bij Gadero.
26 jun 2023
Antwoord van Gadero.nl
Beste H. Hoving, bedankt voor u beoordeling van 5 sterren. Goed om te zien dat u zo tevreden bent over Gadero. We helpen u graag in de toekomst nog eens!
25 jun 2023
Antwoord van Gadero.nl
Beste Maud, bedankt voor je beoordeling van 5 sterren. Goed om te zien dat u zo tevreden bent over Gadero. We zien u graag terug!
21 jun 2023
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling.
21 jun 2023
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling.
20 jun 2023
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling.
28 jun 2023
Goedemiddag, Enorm bedankt voor deze goede beoordeling.
18 jun 2023
28 jun 2023
Goedemiddag meneer Van Asten, Bedankt voor uw geweldige beoordeling. Hier doen we het voor.
17 jun 2023
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw goede beoordeling.
14 jun 2023
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw 5 sterren review!
11 jun 2023
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw goede beoordeling.
5 jun 2023
6 jun 2023
Beste meneer de Jong, bedankt voor uw beoordeling. We helpen u graag nog eens bij Gadero!
3 jun 2023
6 jun 2023
Beste meneer Bosmans, bedankt voor deze goede beoordeling. We helpen u graag nog eens bij Gadero!
27 mei 2023
31 mei 2023
Beste meneer Mooibroek, bedankt voor de 5 sterren. Goed om te zien dat u tevreden bent over Gadero. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.
25 mei 2023
Antwoord van Gadero.nl
Beste mevrouw Gigi Eugen, bedankt voor uw beoordeling van 5 sterren. We zijn blij dat u zo tevreden bent. We hopen u terug te zien bij Gadero!
18 mei 2023
Antwoord van Gadero.nl
Beste meneer Staal, bedankt voor uw beoordeling van 5 sterren. Goed om te zien dat u tevreden bent. We zien u graag terug bij Gadero.
GB
Gerard B.
Winterswijk
14 mei 2023
16 mei 2023
Beste meneer Boschman, hartelijk dank voor de 5 sterren. Goed om te zien dat u zo tevreden bent. We zien u graag terug bij Gadero!
14 mei 2023
16 mei 2023
Beste meneer Battjes, bedankt voor de 5 sterren. We hopen u nog eens van dienst te kunnen zijn bij Gadero!