Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nl

170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.941 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jun 2021
Gadero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Zowel telefonisch als via email goed bereikbaar en snel antwoord op mijn vraag. Er werd proactief een oplossing aangedragen. Kwaliteit product ziet er goed uit, duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Afhalen order verliep vlot, een vriendelijke medewerker wijst je waar de bestelling klaar ligt. Voor afhalen moet je wel rekening houden dat er afhankelijk van wanneer je besteld een aantal dagen tussen zit voor je het af kan halen doordat veel aangeleverd moet worden vanuit Groningen.

23 jun 2023
Ik heb losse schuttingdelen (en toebehoren) besteld bij Gadero. Met deze schuttingdelen wil ik een zijwand voor onze overkapping maken. Aangezien de producten op voorraad zouden zijn en het materiaal me aanstond heb ik bij Gadero een bestelling geplaatst. De levering liet langer op zich wachten dan gehoopt, vanwege de drukte kan dit gebeuren, maar het was erg vervelend omdat de rest van de bouw hierdoor ook vertraging opliep. Inmiddels zouden de producten geleverd zijn, maar er is niet aangebeld (gecontroleerd met videodeurbel) en ik was thuis. Na een aantal telefoontjes bleek dat de producten zelfs voor het huis zouden moeten staan. Helaas stonden deze een aantal huizen verder en gezien de hoeveelheid materiaal was dit erg vervelend. Wat het nog vervelender maakte, is dat een aantal schuttingplanken beschadigd waren, maar vooral dat bepaalde onderdelen ontbraken. Ik heb hier meteen voor gebeld en gemaild en ondanks dat alle medewerkers die ik heb gesproken vriendelijk waren, was het klaarblijkelijk moeilijk om de producten terug te vinden in de bestelling, terwijl ik deze lijst zelf wel doorgestuurd heb gekregen door Gadero. Tevens bleek dat het product dat ik nodig had, toch niet op voorraad was, ondanks dat hier contant mee werd geadverteerd. Mijn advies… wijzig de voorraadstatus om consumenten een realistisch beeld van de levertijd te geven. Inmiddels vele telefoontjes, mailtjes (11!) verder om een en ander te verduidelijken. Artikelnummers, foto’s etc. bleek toch niet voldoende te zijn. Helemaal nadat gisteren ik na 4(!) weken na bestelling naast vervangende planken, alsnog een verkeerd artikel ontvangen heb en niet het product waar al zoveel contact over is geweest. Al deze mailtjes en telefoontjes met letterlijke artikelnummers en beschrijvingen blijken niet voldoende te zijn. Terugbelverzoeken worden niet in behandeling genomen en lang verhaal kort, ik kan nog steeds niet vooruit. Ik ben mijns inziens redelijk geduldig geweest, maar er lijkt simpelweg geen schot in de zaak te zitten. Liever plaats ik positieve reviews, maar het lukt me op andere wijze niet om beweging te creëren om simpelweg één type product te leveren.

Beoordelingen voor Gadero.nl

24 nov 2023
Sneller leveren
14 nov 2023

Moeilijk om goede afspraken met Gadero te maken.

De afstemming en communicatie met Gadero gaat moeizaam. Diverse keren contact op moeten nemen om de juiste spullen aangeleverd te krijgen. Vervolgens composiet vlonderplanken ontvangen die gebogen zijn. Montage duurt veel langer dan afgesproken. Kortom, niet voor herhaling vatbaar.
15 nov 2023
Beste Alexandra, bedankt voor uw review en beoordeling. Ik zie dat er bij u 1 pallet is blijven staan bij onze transporteur waardoor deze niet met de andere materialen is geleverd. Gelukkig werd deze spoedig alsnog geleverd. Onze oprechte excuses voor het ongemak. U geeft aan dat er planken krom waren, echter zie ik hier geen melding van. Mochten de planken niet te verwerken zijn dient u dit zo spoedig mogelijk te melden zodat we hier een passende oplossing voor kunnen bieden. We hopen dat u veel en lang plezier mag hebben van uw vlonder en zien u graag terug bij Gadero.
14 nov 2023
Slechte levering, slechte opvolging, bellen niet terug en laten issues lopen in de hoop dat de klant afhaakt en het laat gaan!
15 nov 2023
Beste Sjoerd, bedankt voor uw review en beoordeling. In onze mailbox zie ik dat we adequaat op uw melding hebben gereageerd en ook spoedig samen tot een passende oplossing zijn gekomen. Daarom begrijp ik uw omschrijving niet over het hopen dat onze klanten afhaken en het laten gaan. Aftersales staat bij ons hoog in het vaandel en zie bij de conversaties met u geen aanleiding die erop duiden dat we u geen oplossing zullen bieden. We hopen dat u een mooie schutting heeft kunnen maken van de door ons geleverde materialen. We zien u graag terug bij Gadero.
15 nov 2023
Beste Eppo, bedankt voor uw beoordeling. Goed om te zien dat u tevreden bent. We zien u graag terug bij Gadero!
7 sep 2023
15 sep 2023
Beste Frank, bedankt voor de goede beoordeling. We zijn blij dat u zo tevreden bent en hopen u terug te zien bij Gadero!
24 jul 2023

Waardeloos

Gadero heeft het totaal niet (meer) op orde. Voorraden op de site kloppen niet waardoor wekenlange levertijden. Ik had verschillende deelleveringen die of aangekondigd op de stoep stonden met ewat onderdelen, of juist niet op kwamen dagen. nauwelijks communicatie en slap excuus dat 'de leverancier niet had geleverd' terwijl alles op voorraad zou zijn..... Nu na een maand einelijk alles binnen.
28 jul 2023
Beste Peter, bedankt voor uw review en beoordeling. Ik zie dat uw order helaas een product bevat met een langere levertijd. Ook zie ik dat we u hebben geprobeerd te bellen maar dat het door u doorgegeven telefoonnummer niet in gebruik is en we de communicatie per mail moesten voorzetten, wat vertraging met zich meebrengt. Natuurlijk begrijpen we dat een vertraging altijd vervelend is, daarvoor onze excuses. Ondanks deze minder goede ervaring hopen we u toch terug te zien bij Gadero.
28 jul 2023
Beste Berry, bedankt voor uw beoordeling van 5 sterren. We zijn blij dat u zo tevreden bent. We hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn bij Gadero!
22 jul 2023

betrouwbaar, leveren hun kwalitatieve spullen

Alles is uiteindelijk geleverd, kwam niet op de afgesproken dag. dat was wel vervelend omdat dat niet gecorrespondeerd was. Levering was niet compleet. Via de live chat aangegeven en uitgelegd en de problemen zijn keurig op tijd (2 dagen) afgehandeld en opgelost.
28 jul 2023
Beste Hans, bedankt voor uw feedback en beoordeling. We zullen dit meenemen om tijdens ons wekelijks overleg te bespreken en in de toekomst te verbeteren. Wel goed om te lezen dat alles naar tevredenheid is opgelost. We helpen u graag nog eens bij Gadero.
22 jul 2023
Hardhouten palen met witte verf erop een zaagsnedes. Geen ontvangstbericht gekregen. Botte ontvangst op het terrein.
28 jul 2023
Beste Marjon, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Helaas zie ik geen informatie over uw ontevredenheid. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, horen we het graag. Ondanks deze eerste ervaring hopen we u terug te zien bij Gadero.
HB
H B.
Slochteren
21 jul 2023
Hele bestelling goed verlopen. Zelf opgehaald bij een afhaalpunt waar ik ook alle hulp kreeg bij het opladen.
28 jul 2023
Beste Harry, bedankt voor uw positieve feedback en goede beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over het bestellen bij Gadero. We zien u graag in de toekomst terug!

Een aanrader +++++

Fantastische service via chat online, snelle levering, TOP!
21 jul 2023
Beste Danny, bedankt voor uw review en beoordeling. Goed om te lezen dat u zo goed geholpen bent en tevreden bent over de levering. We hopen u terug te zien bij Gadero!
20 jul 2023
Goede kwaliteit voor scherpe prijs, ideaal door afhaalpunt in Belgie
21 jul 2023
Beste Marc, bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling van 5 sterren. Fijn dat u zo tevreden bent! We zijn ook blij om te lezen dat het afhaalpunt voor u zo goed werkt. We hopen u in de toekomst weer te kunnen helpen bij Gadero.
20 jul 2023
Op tijd leveren
21 jul 2023
Beste Joop, bedankt voor uw review en beoordeling. Ik zie dat we helaas de door u gevraagde 48-uurs levering niet is gehaald. Gelukkig is het de dag erna wel geleverd. We hopen u terug te zien bij Gadero.
19 jul 2023
Prima raam geleverd, geplaatst in één uur!
21 jul 2023
Beste Riet, bedankt voor uw positieve feedback en goede beoordeling. Fijn dat het raam al zo snel geplaatst is! We hopen u terug te zien bij Gadero.
19 jul 2023
21 jul 2023
Beste Thijs, bedankt voor uw beoordeling van 4 sterren. We zijn blij dat u zo tevreden bent. We hopen u terug te zien bij Gadero!
21 jul 2023
Beste A. Douma, bedankt voor uw beoordeling van 5 sterren! Fijn dat u zo tevreden bent over ons. We zien u graag terug bij Gadero!
18 jul 2023
Snelle en accurate levering. Kwaliteit van het hout controleren voor verzending. (m..n. als het om potdeksel planken gaat.
21 jul 2023
Beste Pascal, bedankt voor uw feedback en goede beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de levering. Uw feedback over de nacontrole heb ik neergelegd bij de daarvoor verantwoordelijke collega. We hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn bij Gadero.
21 jul 2023
Beste Michel, bedankt voor uw beoordeling van 5 sterren. We zien u graag terug bij Gadero!
Zij hebben ook contact opgenomen toen bleek dat er iets niet voorradig was, om af te spreken wat we wilden doen, wachten op de volledige bestelling of niet. Dus zeker en vast een perfecte service. On 1ste tuinhuis kochten we trouwens ook bij hen omdat we zo tevreden zijn over de prijs kwaliteit van de materialen
21 jul 2023
Beste Marina, bedankt voor uw positieve review en beoordeling van 5 sterren. Fijn dat u zo tevreden bent over ons. We hopen u gauw terug te zien bij Gadero!
PV
Patrick V.
SCHEEMDA

Netjes en op tijd geleverd

Bestelling werd netjes en op tijd geleverd. Op de aangegeven plek op de oprit.
21 jul 2023
Beste Patrick, bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling van 4 sterren. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de levering van uw order. We hopen u in de toekomst terug te zien bij Gadero.