Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nlReviews

: 4.632Goed

4,21

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 jun. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Gadero.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Gadero.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 14 jun. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Gadero.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Gadero.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Gadero.nl

380 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4.632 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


31 mrt. 2022 
Wat blijkt uit de diverse beoordelingen: de één is lovend, een ander zwaar teleurgesteld. Wat heb ik ervaren: 1 . De showplek Breukelen is prima; men neemt de tijd en er staan leuke voorbeelden.Toch ontstond er het eerste foutje: op het zwaardere 30 mm frame met planken van 18 mm werden de 25 mm zelftappende schroeven voorgesteld. Daar het puntje van de schroef echter als boortje fungeert heeft de schroef dan net te weinig houvast; bij een beetje spanning op een wat kromme plank wordt de schroef uit het frame getrokken. Dus achteraf een doosje 32 mm plaatschroeven besteld. Op de website staat dit advies wel goed aangegeven. Goed resultaat vergt goed gereedschap, dat geldt ook voor het inbrengen van zelftappende schroeven; een krachtige schroefboormachine is een must om te voorkomen dat het schroefboortje vastloopt in het frame. 2 Website ziet er goed uit. Opvallend is dat in de vele video's men er " gemakshalve" van uit gaat dat je geïmpregneerde houtsoort gebruikt, waarbij maatvoering van planken en balken keurig op elkaar aansluit. Voor de hardhouten zelfbouw schermen en poorten kom je toch rare dingen tegen. Deurkozijnen 88 mm breed, palen echter of 85 of 70 mm. Oppassen dus. Ik koos voor 85 mm. 3. Bestellingen worden per regio op een vaste dag geleverd. Dit gebeurt met hun ingehuurde transporteur, v d Werff. Dat is een chaos. Daags van te voren een mail. Prima, zou je denken. Volgende dag aanpassing tijdstip ( jammer, maar het komt eraan denk je dan). Dan, een half uur nadat het tijdstip gepasseerd is, weer een mail: wordt een hele dag later. Uiteindelijk, nadat ook zaterdag weer een verschoven tijd gemeld werd, kwam de pallet dan toch. 4. Alle planken en balken nagelopen. Opvallend genoeg had vrijwel alles in het vocht gelegen ( ik vermoed buiten-opslag, met hooguit een dak), want overal vochtkringen. Gelukkig is het een tuinschutting die wel vaker nat zal worden, dus maar niet moeilijk over doen. Dan blijken er toch een 3-tal gehavende of slecht afgewerkte planken bij, waar ik een klacht voor indien. Ook goed om te weten: geen enkele fraké -plank heeft de gekochte lengte. Is maar beter ook, want de soms lelijke zaagsnede kun je dan zelf wegzagen; over-bemeting per plank bedraagt 7 tot 9 cm. Is bij veel planken dus veel werk! 5. De helpdesk vraagt merkwaardig genoeg of ik de beschadigde delen vervangen wil hebben ( rare vraag m.i. ). Maar goed, ik zeg ja, en dan worden ze gelukkig verstuurd via Transmission. Dit is een voor mij bekende en betrouwbare transporteur . De volgende dag al geleverd. Zo hoort het ook. Maar wederom niet vlekkeloos: er zouden 3 planken geleverd worden, maar nee, het werden er slechts 2. De derde werd financieel verwerkt. 6. Nog een opmerking over balk-bevestiging aan muren. De video toont een voorbeeld van kozijnplug montage, door eerst het hout te doorboren tot de steen net geraakt wordt, en dan het restant met een steenboor. Je moet wel een heel goed timmermansoog hebben om beide gaten op een rechte lijn te krijgen. Lukt dat niet dan loopt de kozijnplug al snel vast. Gebruik beter een extra lange steenboor, die je door de voorgeboorde houten balk steekt bij het steenboren, dat voorkomt het probleem. 7. Om een zelfbouw-poort goed in het deurkozijn te krijgen is een puzzelstuk: het zwaardere deurframe van 30 mm dikte wordt bij dubbele bekleding wel heel dik (30 + 2 maal 18 mm). Eenzijdig bekleden maakt het minder pompeus; verder opletten bij de breedte-bepaling van het kozijn voor dit deurtype : de deurslotruimte is wel in het frame aanwezig, maar de bevestigingsplaat van het slot is 3 mm, en die komt buiten tegen het frame aan te liggen, dus neem meer ruimte tussen de deurstijlen. Gadero verkoopt standaard" luxe" deurslot met cylinderlengte van 80 mm symmetrisch. Dit is echter bij een eenzijdige beplanking niet fraai, daar de cylinder dan aan de staalzijde erg ver uitsteekt. Het kostte me een extra investering bij een dhz-zaak : daar kun je een asymmetrisch cylinderslot kopen ( ene zijde is korter dan de andere). Dat oogt fraaier, maar is helaas niet via Gadero te bestellen. Conclusie koop zo'n standaard slot niet zomaar via Gadero. 8. Hoe dan ook, met vallen en opstaan is wel een degelijke schutting met deur ontstaan.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


28 nov. 2021 
Grit maandag,s besteld zou woensdags bezorgd...staat op hun site binnen 24 uur...geen grit...gebeld zouden mij terugbellen..moet nog gebeuren, kreeg volgende dag verontrustende mail,van bedrijf dat voor hun bezorgd... grit was weg ???weer gadero gebeld zouden het uitzoeken en mij terugbellen ...niet gedaan..volgende dag heb ik weer gebeld..zouden het uitzoeken, vlgs hun was label kwijt van de big- bag ??maar het zou vrijdags 100 % bezorgd worden ...niet dus om 4 uur maar weer gebeld met Gadero...ze zouden gelijk uitzoeken en mij binnen half uur terugbellen ...ze moeten nog bellen....maandag,s ...daar kwam ons split..volgens bezorger was het label helemaal niet weg..ze hadden het vreselijk druk dus...het kon gewoon niet eerder bezorgd....???????niet klantvriendelijk!!!! Had ook paar maanden daarvoor stapelstenen telefonisch besteld ,degene zou offerte maken ,ik kon ze op een maandag ophalen , ik kom daar ,geen stenen geen offerte te vinden...?????
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Gadero.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(22)
 Geverifieerde beoordeling
13 nov. 2022
Tegels zijn geleverd maar ipv 84m2 waren het 84 tegels. Er stond op de website echt dat het om m2 gaat, heb hier nog een foto van. Maar toch klopte dit niet. De tegels waren zo duur geworden dat de enige optie nog was om ze weer op te laten halen. Geen tegels dus en in tussentijd de prijzen overal alweer flink omhoog. Dus kan ik nu duurdere tegels aan gaan schaffen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
30 sep. 2022
Helaas heb ik slechts een deel van mijn bestelling ontvangen. Via de website heb ik daar een klacht over ingediend en vervolgens ook via Trusted Shopper. HElaas geeft Gadero aan mijn klacht niet te hebben ontvangen. Dat zou kunnen maar lijkt mij op zijn minst bijzonder aangezien ik het via de eigen website heb gedaan. Nadat ik via Trusted Shopper terug kreeg dat Gadero niet over gaat tot restitutie heb ik net opnieuw een klacht ingestuurd (Service@gadero.nl). Ik hoop dat dit deze keer serieus wordt genomen en dat er snel een oplossing is. Tot nu toe ervaar ik het als zeer klantonvriendelijk en daarom 1 ster en zeer veel frustratie en ongenoegen.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
3 okt. 2022
Beste Matthijs, bedankt voor uw feedback. Het spijt ons om te vernemen dat u niet de volledige bestelling heeft ontvangen. Ik zie dat u inmiddels in contact bent met onze serviceafdeling. Zij zullen graag met u kijken naar een passende oplossing.
 Geverifieerde beoordeling
4 okt. 2022 
Ik ben al meer dan een maand op de bestelling aan het wachten. Bij telefonisch contact wordt telkens beloofd dat de bestelling een week later arriveert. Ik wacht nog steeds.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
2 sep. 2022
23 telefoontjes voor 1 order waarvan er geen order nummer meer bestaat🤷‍♂️ terugbetaling binnen 3 werkdagen werdt terugbetaling na 10 werkdagen... enz enz.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
5 sep. 2022
Beste Steffen, bedankt voor uw feedback. Het spijt mij om te vernemen dat u deze problemen heeft ervaren bij uw bestelling. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Als u de terugbetaling nog niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze serviceafdeling voor verdere assistentie.
 Geverifieerde beoordeling
23 aug. 2022
Veel van de geleverde planken bevatten gaatjes. Bij Gadero noemen ze dit pinholes en beweert men dat dit bij het product hout hoort. Bij het kopen van hout bij Gadero loop je dus het risico dat ze hout met gaatjes leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
24 aug. 2022
Beste Cas, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Helaas kunnen er gaatjes (ook wel pinholes genoemd) voorkomen in hardhout. Deze zogeheten pinholes zijn onschadelijk en zullen de duurzaamheid van het hout niet aantasten. Mocht u verder nog vragen hebben of toch twijfelen aan de kwaliteit van het hout, neem gerust contact op met onze serviceafdeling via service@gadero.nl.
 Geverifieerde beoordeling
6 aug. 2022
Bestelling gedaan en ze hebben 2 keer het verkeerde onderdeel bezorgd. Pas na een kwaad telefoontje werd het met moeite binnen 48 uur geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
8 aug. 2022
Beste Leonard, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Vervelend om te horen dat u twee maal het verkeerde product heeft ontvangen. Onze oprechte excuses hiervoor.
 Geverifieerde beoordeling
21 aug. 2022
Het gevraagde kon na lange tijd niet geleverd worden
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
22 aug. 2022
Beste Peter, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Vervelend om te horen dat u problemen heeft ervaren met de levertijd van uw bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Ik zie dat uw bestelling inmiddels is geannuleerd en het aankoopbedrag terug is gestort.
 Geverifieerde beoordeling
28 nov. 2021 
Grit maandag,s besteld zou woensdags bezorgd...staat op hun site binnen 24 uur...geen grit...gebeld zouden mij terugbellen..moet nog gebeuren, kreeg volgende dag verontrustende mail,van bedrijf dat voor hun bezorgd... grit was weg ???weer gadero gebeld zouden het uitzoeken en mij terugbellen ...niet gedaan..volgende dag heb ik weer gebeld..zouden het uitzoeken, vlgs hun was label kwijt van de big- bag ??maar het zou vrijdags 100 % bezorgd worden ...niet dus om 4 uur maar weer gebeld met Gadero...ze zouden gelijk uitzoeken en mij binnen half uur terugbellen ...ze moeten nog bellen....maandag,s ...daar kwam ons split..volgens bezorger was het label helemaal niet weg..ze hadden het vreselijk druk dus...het kon gewoon niet eerder bezorgd....???????niet klantvriendelijk!!!! Had ook paar maanden daarvoor stapelstenen telefonisch besteld ,degene zou offerte maken ,ik kon ze op een maandag ophalen , ik kom daar ,geen stenen geen offerte te vinden...?????
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
29 nov. 2021
Beste Trees, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ervaren met de levering van uw bestelling en onze service. We hebben nog even gekeken en er heeft mogelijk mis communicatie plaatsgevonden vanuit het depot. Onze oprechte excuses hiervoor.
 Geverifieerde beoordeling
26 feb. 2022
Levering uit voorraad moet gewoon blijkbaar besteld worden en heeft onbekende levertijd!
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
28 feb. 2022
Beste Marcel, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons het horen dat uw bestelling bij onze leverancier een onbekende levertijd heeft. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Mocht u verder nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op.
 Geverifieerde beoordeling
30 mrt. 2022 
De levertijden van je bestelling is extreem en vol verrassingen.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
1 apr. 2022
Beste Henk, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u problemen hebt ervaren met de levertijd van uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat u uw bestelling inmiddels heeft kunnen afhalen.
 Geverifieerde beoordeling
8 mei 2022 
kwalieit van het prieel is dusdanig slecht dat het niet mogelijk is om op het dak te zitten. De flinterdunne daklatten breken door, ze zijn echt veel te dun. Als je niet op het dak kunt zitten, kun je dus ook de nok niet afwerken. Daar zitten we dan. een prieel wat we niet af kunnen maken, met een uitermate zwak dak. Het vreemde klossensysteem wat het dak zou moetenn ondersteunen is gescheurd, wat dus betekend dat het dak aan een kant naar beneden kan komen. De losse wanden die we erbij besteld hebben zijn van dezelfde inferieure kwaliteit. alle planken van het dak en wan de wanden bevatten vreemde verdikkingen, wat natuurlijk erg lelijk is. Ik zou me echt doodschamen als ik dit waaibomenhouten hutje zou verkopen voor de prijs die gadero hiervoor gerekend heeft. Bedankt, we wachten op windkracht 3 zodat hij kapotwaait en we hopelijk goed verzekerd zijn. Dank je wel gadero, voir deze bittere en peperdure teleurstelling.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
9 mei 2022
Beste heer/mevrouw Wiggerman, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van de overkapping en de planken verdikkingen bevatten. Onze oprechte excuses in deze. Neem gerust contact op met onze serviceafdeling via service@gadero.nl. Zij kijken dan samen met u naar een passende oplossing.
 Geverifieerde beoordeling
28 apr. 2022
Reeds op 3 april jl. een bestelling (en betaling) gedaan en tot op heden (28-4) geen enkel bericht ontvangen m.b.t. de levertijd e.a.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
2 mei 2022
Beste Charles, het spijt mij om te vernemen dat u niet bent geïnformeerd over de levertijd van uw bestelling. Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met de klantenservice u meer informatie heeft ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling
14 jul. 2022
Nog niet zo lang geleden 50m2 Ipé hout gekocht (met B.fix Clips) voor ons terras. Nu wil ik nogmaals 30m2 meter bestellen en krijg doodleuk te horen hoor dat deze NIET meer leverbaar zijn‼️ Ook de opmerking dat mijn laatste bestelling tot €100,00 verzekerd is slaat natuurlijk nergens op. Jullie blijven tot aflevering daarvoor aansprakelijk
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
14 jul. 2022
Beste René, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Het spijt ons om te lezen dat u het Ipé hout uit uw eerdere bestelling, niet leverbaar was. Helaas zijn wij voor ons assortiment afhankelijk van leveranciers. Het kan voorkomen dat producten (tijdelijk) niet leverbaar zijn. Onze excuses als de melding van Trusted Shops over de kopersbescherming voor verwarring heeft gezorgd. Wij zijn inderdaad verantwoordelijk voor bestellingen totdat deze zijn afgeleverd. De melding gaat echter over een éxtra kopersbescherming van Trusted Shops, niet Gadero. Voor meer informatie over deze extra kopersbescherming kunt u contact opnemen met Trusted Shops.
 Geverifieerde beoordeling
23 mei 2022
Komen leverings afspraken niet na Verschillende kleur materiaal terwijl het in mijn geval om gevel beplanting ging en het dus niet gewenst was dat de planken een hoop kleur verschil zat. Hoop beschadigd hout door slechte handeling in magazijn. Niet telefonisch te bekijken. Jammer maar volgende keer bij een andere leverancier.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
23 mei 2022
Beste meneer/mevrouw Meijer, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ervaren met de levering van uw bestelling en de gevelprofielen beschadigd bleken. Onze oprechte excuses in deze. Ik zie dat er afgelopen vrijdag nieuwe planken zijn afgeleverd. Wij hopen dat deze goed zijn afgeleverd. Mocht u verder nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op.
 Geverifieerde beoordeling
9 jul. 2022 
hardhouten picknicktafel besteld via website. Er zouden er meerdere op voorraad zijn.... Helaas bericht gekregen dat de tafel niet op voorraad was, terwijl er op dat moment volgens de site nog steeds één tafel op voorraad zou zijn... Ronduit slecht voorraadbeheer dus!
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
11 jul. 2022
Beste Edwin, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Onze oprechte excuses voor het ongemak en verkeerde weergave van de voorraden bij dit product. Ik zie dat uw bestelling is geannuleerd en u een refund heeft ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling
13 apr. 2022 
Klant doet wat er gevraagd wordt, maar helaas geld dit niet voor hun slecht of niet reageren op mail waardoor niet het juiste geleverd word en mocht er dan iets worden aangepast krijg je er door hun schuld een extra rekening voor transport. Echt slechte zaak!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
14 apr. 2022
Beste Wesley, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u geen antwoord heeft mogen ontvangen op uw mail en u hierdoor extra rekening voor transport heeft gehad. Onze oprechte excuses in deze. Neem gerust contact op met onze serviceafdeling via service@gadero.nl. Zij kijken dan samen met u naar een passende oplossing.
 Geverifieerde beoordeling
3 mei 2022
Jullie beloven dingen en komen dat niet na. Kwa leveren en dan worden er spullen geleverd en zijn ze stuk of krijg je 2 verschillende procducten. Ik zal jullie dan ook nooit aanraden aan mensen.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
3 mei 2022
Beste Charlotte, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ervaren met de levering en u producten heeft ontvangen met gebreken. Onze oprechte excuses in deze. Neem gerust contact op met onze serviceafdeling via service@gadero.nl. Dan kijken zij samen met u naar een passende oplossing voor de kapotte producten.
 Geverifieerde beoordeling
3 mrt. 2022
Vandaag zou de levering plaatsvinden tussen 11:00 en 15:00. Gisteren bevestiging via een sms dat deze levering zou plaatsvinden. Echter nog niets ontvangen. Kost weer een vrije dag en ergernis.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
4 mrt. 2022
Beste van Oudenallen, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat uw levering later heeft plaatsgevonden dan gepland. Ik zie dat u uw bestelling inmiddels heeft mogen ontvangen. Mocht u verder nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op.
 Geverifieerde beoordeling
25 jun. 2022 
van Don V.
Belachelijk veel telefonisch contact gehad over een bestelling en retour ,geen communicatie ondeling. Zal het zeker niet aanraden daar een bestelling tedoen.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
27 jun. 2022
Beste Don, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Onze excuses dat u het telefonische contact als vervelend heeft ervaren. Ik zie dat uw bestelling inmiddels geannuleerd is en retour genomen.
 Geverifieerde beoordeling
12 apr. 2022
Bestelde - en betaalde Azobe planken bleken enkele dagen voor afhalen niet beschikbaar. Jammer, gemiste kans.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
12 apr. 2022
Beste Bart, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat de bestelde Azobe planken helaas niet leverbaar bleken. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Ik zie dat uw bestelling inmiddels is geannuleerd en u het bedrag terug heeft gekregen.