Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nl

178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.941 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jun 2021
Gadero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Zowel telefonisch als via email goed bereikbaar en snel antwoord op mijn vraag. Er werd proactief een oplossing aangedragen. Kwaliteit product ziet er goed uit, duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Afhalen order verliep vlot, een vriendelijke medewerker wijst je waar de bestelling klaar ligt. Voor afhalen moet je wel rekening houden dat er afhankelijk van wanneer je besteld een aantal dagen tussen zit voor je het af kan halen doordat veel aangeleverd moet worden vanuit Groningen.

23 jun 2023
Ik heb losse schuttingdelen (en toebehoren) besteld bij Gadero. Met deze schuttingdelen wil ik een zijwand voor onze overkapping maken. Aangezien de producten op voorraad zouden zijn en het materiaal me aanstond heb ik bij Gadero een bestelling geplaatst. De levering liet langer op zich wachten dan gehoopt, vanwege de drukte kan dit gebeuren, maar het was erg vervelend omdat de rest van de bouw hierdoor ook vertraging opliep. Inmiddels zouden de producten geleverd zijn, maar er is niet aangebeld (gecontroleerd met videodeurbel) en ik was thuis. Na een aantal telefoontjes bleek dat de producten zelfs voor het huis zouden moeten staan. Helaas stonden deze een aantal huizen verder en gezien de hoeveelheid materiaal was dit erg vervelend. Wat het nog vervelender maakte, is dat een aantal schuttingplanken beschadigd waren, maar vooral dat bepaalde onderdelen ontbraken. Ik heb hier meteen voor gebeld en gemaild en ondanks dat alle medewerkers die ik heb gesproken vriendelijk waren, was het klaarblijkelijk moeilijk om de producten terug te vinden in de bestelling, terwijl ik deze lijst zelf wel doorgestuurd heb gekregen door Gadero. Tevens bleek dat het product dat ik nodig had, toch niet op voorraad was, ondanks dat hier contant mee werd geadverteerd. Mijn advies… wijzig de voorraadstatus om consumenten een realistisch beeld van de levertijd te geven. Inmiddels vele telefoontjes, mailtjes (11!) verder om een en ander te verduidelijken. Artikelnummers, foto’s etc. bleek toch niet voldoende te zijn. Helemaal nadat gisteren ik na 4(!) weken na bestelling naast vervangende planken, alsnog een verkeerd artikel ontvangen heb en niet het product waar al zoveel contact over is geweest. Al deze mailtjes en telefoontjes met letterlijke artikelnummers en beschrijvingen blijken niet voldoende te zijn. Terugbelverzoeken worden niet in behandeling genomen en lang verhaal kort, ik kan nog steeds niet vooruit. Ik ben mijns inziens redelijk geduldig geweest, maar er lijkt simpelweg geen schot in de zaak te zitten. Liever plaats ik positieve reviews, maar het lukt me op andere wijze niet om beweging te creëren om simpelweg één type product te leveren.

Beoordelingen voor Gadero.nl

24 nov 2023
Sneller leveren
14 nov 2023
Slechte levering, slechte opvolging, bellen niet terug en laten issues lopen in de hoop dat de klant afhaakt en het laat gaan!
15 nov 2023
Beste Sjoerd, bedankt voor uw review en beoordeling. In onze mailbox zie ik dat we adequaat op uw melding hebben gereageerd en ook spoedig samen tot een passende oplossing zijn gekomen. Daarom begrijp ik uw omschrijving niet over het hopen dat onze klanten afhaken en het laten gaan. Aftersales staat bij ons hoog in het vaandel en zie bij de conversaties met u geen aanleiding die erop duiden dat we u geen oplossing zullen bieden. We hopen dat u een mooie schutting heeft kunnen maken van de door ons geleverde materialen. We zien u graag terug bij Gadero.
24 jul 2023

Waardeloos

Gadero heeft het totaal niet (meer) op orde. Voorraden op de site kloppen niet waardoor wekenlange levertijden. Ik had verschillende deelleveringen die of aangekondigd op de stoep stonden met ewat onderdelen, of juist niet op kwamen dagen. nauwelijks communicatie en slap excuus dat 'de leverancier niet had geleverd' terwijl alles op voorraad zou zijn..... Nu na een maand einelijk alles binnen.
28 jul 2023
Beste Peter, bedankt voor uw review en beoordeling. Ik zie dat uw order helaas een product bevat met een langere levertijd. Ook zie ik dat we u hebben geprobeerd te bellen maar dat het door u doorgegeven telefoonnummer niet in gebruik is en we de communicatie per mail moesten voorzetten, wat vertraging met zich meebrengt. Natuurlijk begrijpen we dat een vertraging altijd vervelend is, daarvoor onze excuses. Ondanks deze minder goede ervaring hopen we u toch terug te zien bij Gadero.
22 jul 2023
Hardhouten palen met witte verf erop een zaagsnedes. Geen ontvangstbericht gekregen. Botte ontvangst op het terrein.
28 jul 2023
Beste Marjon, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Helaas zie ik geen informatie over uw ontevredenheid. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, horen we het graag. Ondanks deze eerste ervaring hopen we u terug te zien bij Gadero.
2 jul 2023

Foute informatie

Volgens de site zijn producten op voorraad en snel te leveren, je krijgt ook een track en trace als je besteld en betaald maar als je na een week belt waar je bestelling blijft dan blijken producten weken levertijd te hebben maar daar kan gardero niets aan doen want het komt van een externe leverancier…..
Antwoord van Gadero.nl
Beste Hjalmar, bedankt voor uw review en beoordeling. We vinden het jammer om te zien dat uw order vertraging op liep en u daardoor uw order heeft geannuleerd. Ondanks deze ervaring zien we u graag terug bij Gadero.

ontbrekende producten

TS
Tjapko S.
Blaricum
23 jun 2023
Ervaring is slecht na toch wel veel van ze afgenomen te hebben en nu hekjes besteld welke zeer slecht zijn gemaakt aanbod gekregen voor korting want ze konden geen vervangers leveren, hele levering was slecht dus terug of andere had een andere uitgezocht, maar moest dan toch het verschil bij betalen op mijn reactie dat ik dan het verschil wil delen werd niet gereageerd hoorde niets meer na bellen halen ze het liever retour en crediteren ze het bedrag logica zie ik niet niks verdient en toch product terug halen
Antwoord van Gadero.nl
Beste Tjapko, bedankt voor uw review en beoordeling. Na me te hebben verdiept in het probleem dat u gemeld heeft moet ik toegeven dat dit netter opgelost had kunnen worden. Onze oprechte excuses hiervoor. Aftersales vinden wij een belangrijk onderdeel van onze service en zullen daarom deze melding meenemen als voorbeeld voor verbetering. Ondanks deze slechte ervaring hopen we u in de toekomst toch nog eens van dienst te kunnen zijn bij Gadero.
CR
Christian R.
Suddendorf
15 jun 2023

Helaas niet flexibel en 2x(!) onvolledige levering

Wij wonen net over de grens in Duitsland met een eigen bedrijf. Gardero wilde niet meewerken aan een Nederlandse bestelling met levering in Duitsland, zodat wij de btw konden terugvragen. Het antwoord was dat zij in Duitsland ook vertegenwoordigd waren en het daar besteld moest worden. Echter is er geen afhaalpunt in Duitsland, die is gesloten, en kost de levering dan ruim over de 100 euro, terwijl die in Nederland gratis is. Andere bedrijven in Nederland werken hier standaard wel aan mee. Bij levering bleek dat de dichtingsslib van beide wandprofielen niet was meegeleverd, waardoor wij het niet hebben kunnen laten afmonteren. Middels serviceformulier alsnog deze aangevraagd, waarbij vervolgens er maar 1 ipv 2 is geleverd. Hierdoor konden we het weer niet laten afmonteren. We hebben hierdoor onnodig extra kosten gemaakt, omdat wij tot 2x toe mensen aan het werk hebben gehad die we weer weg hebben moeten sturen. Gardero vond dit vervelend, maar wilde ons nergens in tegemoet komen voor de extra gemaakte kosten. Zowel de klantenservice als de financiële afdeling krijgen daarmee van onze een dikke onvoldoende! Wij zullen hier dan ook niet weer wat bestellen.
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Helaas was ons systeem niet in staat om die bestelling op de gewenste manier te verwerken waardoor wij bepaalde regels hadden moeten overtreden. Hierdoor hebben wij u helaas niet kunnen helpen. De nalevering van 2 dichtingsslibs was helaas deels kwijtgeraakt bij de koeriersdienst. Nogmaals onze excuses hiervoor. Ik zie dat u reeds alles heeft ontvangen en we hopen dat het eindresultaat naar wens is. Mochten we verder nog wat voor u kunnen betekenen, vernemen we dit graag.
13 jun 2023

Slechte organisatie

Kromme balken geleverd. Bestelling in breukelen betaald, maar naderhand blijk dat er niet genoeg balken waren, opdracht geannuleerd. Naar diverse keren contact werd eindelijk naar 1,5 week mijn geld terug betaald . Hele slechte organisatie.
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. We gaan ons best doen om deze issues in de toekomst te voorkomen en hierin beter te anticiperen.
10 jun 2023
Nou ik heb duidelijk verteld hoe het spul wat ik heb besteld moet komen maar door de transporteur niet op zijn plek kon worden gezet en het is telaat geleverd drie dagen
28 jun 2023
Goedemorgen, Het spijt ons dat we niet op de gewenste wijze hebben kunnen leveren. Onze transporteurs zijn helaas gebonden aan bepaalde regels en voorschriften waardoor we niet alle verzoeken kunnen inwilligen.
9 jun 2023
Beste meneer Naus, bedankt voor uw beoordeling. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over Gadero. Ik zie dat u producten met een langere levertijd heeft besteld waardoor uw bestelling niet volgens uw verwachting geleverd zou worden. Ook zie ik dat uw order is geannuleerd en u uw geld hiervan terug heeft ontvangen. We hopen dat het gewenste materiaal heeft gevonden zodat u uw planning niet heeft hoeven aan te passen. We hopen u in de toekomst toch van dienst te kunnen zijn.
4 jun 2023

Artikelen maar voor de helft geleverd

Slechts de helft van de bestelde artikelen gekregen. De rest is de laatste 3 weken zeker al 5 keer beloofd dat het de volgende dag zal worden geleverd maar er komt niets. De service afdeling weet het ook niet en beloofd terug te bellen maar heeft day nog nooit gedaan. Ondertussen heb ik niets aan de geleverde artikelen zonder de test. Geen uitzicht op een oplossing. Het hele zooitje dan maar terug?
6 jun 2023
Beste meneer Brouwer, bedankt voor uw review. Ik zie dat er helaas vertraging van de ijzerwaren is opgetreden. Ik begrijp dat dit voor u erg vervelend is. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Ik zie dat mijn collega samen met u uw klacht heeft afgehandeld en u hierin heeft gecompenseerd. Ondanks deze fout van ons hopen we u toch terug te zien bij Gadero.
4 jun 2023
Slecht materiaal geleverd. Slecht te woord gestaan en afspraak niet nagekomen.
6 jun 2023
Beste mevrouw Goossens, bedankt voor uw feedback. Ik zie dat u met mijn collega samen aan een oplossing werkt. We betreuren het dat u ontevreden bent op dit moment, maar hopen dat na het oplossen van uw klacht, u met een positieve gevoel in de toekomst bij Gadero terug komt.
Afspraken nakomen! En terugbetaling op tijd verzorgen!
2 jun 2023
Beste meneer Jitbahadoer, bedankt voor uw feedback en beoordeling. We vinden het jammer om te zien dat u niet tevreden bent over Gadero. Ik zie dat u uw order heeft geannuleerd. Ondanks deze eerste onprettige ervaring hopen we dat u ons een nieuwe kans geeft en zien we u graag terug.
28 mei 2023
Slechte leveringsdatum welke niet nagekomen wordt.
31 mei 2023
Beste meneer Drubers, bedankt voor uw review en beoordeling. Ik zie dat de levering niet op de afgesproken dag geleverd is. Ondanks dat we met vele factoren te maken hebben als bijvoorbeeld files en ander oponthoud, hadden we hier contact met u over op moeten nemen. Onze oprechte excuses hiervoor. Ondanks dit hopen we u terug te zien bij Gadero.
RY
Rommert Y.
Leeuwarden
23 mei 2023
Weken gedaan over het toezenden van een vlonderclipje van €0,75 waar ik ook nogeens €10,- aan verzendkosten voor moest betalen.
Antwoord van Gadero.nl
Beste meneer Ydema, bedankt voor uw review en beoordeling. Ik zie dat de levering van uw order niet soepel verlopen is. Onze oprechte excuses hiervoor. Gelukkig heeft u deze nu wel ontvangen en kunt u verder met uw klus. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn.
16 mei 2023
verwijzen naar leveranciers maar garde is het aanspreekpunt en daardoor neemt deze niet zijn verantwoording
22 mei 2023
Beste meneer van der Bos, bedankt voor uw review. Ik zie dat u uw bestelling in 2 delen heeft ontvangen. Wanneer een bestelling met 2 verschillende transporteurs geleverd wordt proberen we dit altijd op dezelfde dag te laten gebeuren. Helaas is dit niet bij u gelukt. Onze oprechte excuses hiervoor. U geeft aan dat wij hiervoor niet onze verantwoording nemen echter nemen wij dit juist zeer serieus. We pakken deze melding intern op en zien dit als een verbeterpunt zodat we in de toekomst dit hopen te kunnen minimaliseren of zelfs voorkomen. U heeft uw materialen inmiddels al een poosje in huis en ik hoop dat u al heeft kunnen genieten van uw schutting. Ondanks de hobbel in de levering hopen we u nog eens van dienst te kunnen zijn bij Gadero.
4 mei 2023

Waardeloos bedrijf

Zeer slechte communicatie en totaal geen gevolg op afspraken
5 mei 2023
Beste meneer Mouthaan, bedankt voor uw review en beoordeling. Natuurlijk vinden we het jammer dat deze niet positief is. Ik zie dat u een product heeft besteld met een langere levertijd waardoor er niet zo snel geleverd werd dan wanneer u deze producten niet in uw order had staan. Ook zie ik staan dat u daarna niet voldoende op de hoogte bent gehouden over uw levering. Onze oprechte excuses hiervoor. Dit is een leermoment voor ons en zullen hier zeker wat mee doen. U heeft de producten inmiddels ontvangen en we hopen dat u ondanks de vertraging toch tot een mooi eindresultaat zult komen. Ondanks dit hopen we u nogmaals van dienst te kunnen zijn bij Gadero.
28 apr 2023

Slechte kwaliteit en trage service

* Los de problemen van uw klanten sneller op. * Sneller reageren. * Opvolgen wanneer jullie zeggen dat je dat zou doen. * Zorg ervoor dat jullie de materialen ook daadwerkelijk op voorraad hebben. Niet alleen zeggen dat het op voorraad is als dat niet zo is. * Aan jullie afspraken houden.
2 mei 2023
Beste meneer van der Merwe, bedankt voor uw bericht. Ik zie dat mijn collega actief bezig is uw klacht voor u naar tevredenheid op te lossen. Helaas kunnen we geen ijzer met handen breken en kost een goede oplossing soms meer tijd dan gewenst. Onze excuses voor het ongemak, ik begrijp dat het vervelend is. Ondanks dat gaan we ervan u uit dat u spoedig de juiste planken ontvangt en u een prachtige schutting zult maken.
24 apr 2023
Mijn ervaring is dat de bestelling van 27-3-23 nog steeds niet is geleverd! Blijkbaar is het erg moeilijk om de daktrim in de antraciet kleur te leveren. Ik ben al de tweede klant die lang op antraciet daktrim moet wachten. De verzekering voor de levering loopt af op 27 -4-23. Nog steeds geen bericht wanneer het geleverd wordt , de track en tracé geeft wel een datum aan maar daar kun je volgens Gardero niet op vertrouwen omdat er problemen zijn met het programma . Erg jammer dat dit bedrijf niet nakomt wat ze beloven!
25 apr 2023
Goedemiddag meneer Boerma, Excuses voor de gigantische vertraging. Wegens een productiefout was er een voorraadprobleem. Maandag worden de missende daktrimmen bij u geleverd.