Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nl

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.941 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jun 2021
Gadero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Zowel telefonisch als via email goed bereikbaar en snel antwoord op mijn vraag. Er werd proactief een oplossing aangedragen. Kwaliteit product ziet er goed uit, duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Afhalen order verliep vlot, een vriendelijke medewerker wijst je waar de bestelling klaar ligt. Voor afhalen moet je wel rekening houden dat er afhankelijk van wanneer je besteld een aantal dagen tussen zit voor je het af kan halen doordat veel aangeleverd moet worden vanuit Groningen.

23 jun 2023
Ik heb losse schuttingdelen (en toebehoren) besteld bij Gadero. Met deze schuttingdelen wil ik een zijwand voor onze overkapping maken. Aangezien de producten op voorraad zouden zijn en het materiaal me aanstond heb ik bij Gadero een bestelling geplaatst. De levering liet langer op zich wachten dan gehoopt, vanwege de drukte kan dit gebeuren, maar het was erg vervelend omdat de rest van de bouw hierdoor ook vertraging opliep. Inmiddels zouden de producten geleverd zijn, maar er is niet aangebeld (gecontroleerd met videodeurbel) en ik was thuis. Na een aantal telefoontjes bleek dat de producten zelfs voor het huis zouden moeten staan. Helaas stonden deze een aantal huizen verder en gezien de hoeveelheid materiaal was dit erg vervelend. Wat het nog vervelender maakte, is dat een aantal schuttingplanken beschadigd waren, maar vooral dat bepaalde onderdelen ontbraken. Ik heb hier meteen voor gebeld en gemaild en ondanks dat alle medewerkers die ik heb gesproken vriendelijk waren, was het klaarblijkelijk moeilijk om de producten terug te vinden in de bestelling, terwijl ik deze lijst zelf wel doorgestuurd heb gekregen door Gadero. Tevens bleek dat het product dat ik nodig had, toch niet op voorraad was, ondanks dat hier contant mee werd geadverteerd. Mijn advies… wijzig de voorraadstatus om consumenten een realistisch beeld van de levertijd te geven. Inmiddels vele telefoontjes, mailtjes (11!) verder om een en ander te verduidelijken. Artikelnummers, foto’s etc. bleek toch niet voldoende te zijn. Helemaal nadat gisteren ik na 4(!) weken na bestelling naast vervangende planken, alsnog een verkeerd artikel ontvangen heb en niet het product waar al zoveel contact over is geweest. Al deze mailtjes en telefoontjes met letterlijke artikelnummers en beschrijvingen blijken niet voldoende te zijn. Terugbelverzoeken worden niet in behandeling genomen en lang verhaal kort, ik kan nog steeds niet vooruit. Ik ben mijns inziens redelijk geduldig geweest, maar er lijkt simpelweg geen schot in de zaak te zitten. Liever plaats ik positieve reviews, maar het lukt me op andere wijze niet om beweging te creëren om simpelweg één type product te leveren.

Beoordelingen voor Gadero.nl

30 apr 2023

Er wordt goed meegedacht

2 mei 2023
Beste meneer de Rijk, bedankt voor uw positieve review en goede beoordeling. Goed om te lezen dat u goed geholpen bent. We zien u graag terug bij Gadero!
Zij hebben ook contact opgenomen toen bleek dat er iets niet voorradig was, om af te spreken wat we wilden doen, wachten op de volledige bestelling of niet. Dus zeker en vast een perfecte service. On 1ste tuinhuis kochten we trouwens ook bij hen omdat we zo tevreden zijn over de prijs kwaliteit van de materialen
21 jul 2023
Beste Marina, bedankt voor uw positieve review en beoordeling van 5 sterren. Fijn dat u zo tevreden bent over ons. We hopen u gauw terug te zien bij Gadero!
PF
Paul F.
Woerden Holland
30 jun 2023

Prima kwaliteit snel en goed kontakt en tijdig geleverd in Duitsland

Allereerst de steenschotten die ik besteld had. Nette schotten met weinig cementresten en hout in uitstekende conditie. Email kontakt met Gadero snel en goed. Levering naar adres in Duitsland werkt perfect met mogelijkheid tot kiezen afleverdatum. Graag volgende keer weer. hartelijk dank
Antwoord van Gadero.nl
Beste Paul, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit en levering van uw order. We zien u graag terug bij Gadero!

Goed product!

Ook zo handig om onze bokszak op de juiste hoogte te hangen, althans bij ons. Precies de juiste hoogte. De zak hangt nu 30 cm vanaf de vloer. Goed product. Netjes gemaakt en gegalvaniseerd. Ik ben ook heel goed en netjes geholpen. Met een paar dagen was de
28 jun 2023
Goedemiddag Roy, Bedankt voor de positieve beoordeling en feedback. Deze toepassing hadden we nog niet eerder gezien. Dit heeft u slim bedacht.
JS
Jarno S.
Herten
6 jun 2023

Goede service en prijs

Goede prijs. Overzichtelijke website en praktische youtube filmpjes. Hout was prima. Service bij ophalen was attent. De informatie over de ophaallocaties kan beter (Veldhoven is bijvoorbeeld vervallen, maar is wel benoemd op de website).
9 jun 2023
Beste meneer Smeets, bedankt voor uw feedback en goede beoordeling. Veldhoven is inmiddels volledig verwijdend van onze website. We hopen u terug te zien bij Gadero.

Een klein onderdeel ontbrak maar snel opgelost.

Een klein onderdeel ontbrak, echter via de service afdeling perfect en snel gecorrigeerd. Super. De levering had vertraging opgelopen ivm een defect bij de transporteur. De vracht zelf is in overleg zelfs op een feestdag geleverd.
28 jun 2023
Goedemiddag meneer, Bedankt voor uw positieve beoordeling en feedback. Wat fijn om te lezen dat alles goed is afgehandeld. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
21 mei 2023
De eerste zending leek een rest partij. Veel verschillende lengtes en beschadigde delen. Dit werd later goed gemaakt door het nazenden van 9 nieuwe delen. De schuur staat er nu prima bij!
Antwoord van Gadero.nl
Beste meneer Kuhn, bedankt voor uw feedback en goede beoordeling. Goed om te lezen dat onze service afdeling u goed geholpen heeft. Veel plezier met uw schuur en we hopen u in de toekomst nog eens te kunnen helpen.
29 jun 2023
Het gekochte product was zelfs mooier dan op de afbeelding op de website en na een vraag over de status van de levering werd er heel snel en duidelijk gereageerd. Een aanrader!
Antwoord van Gadero.nl
Beste Haiko, bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling van 5 sterren. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over ons. We helpen u graag nog eens bij Gadero!
26 mei 2023
Via de web site ging het bestellen gemakkelijk werd ook vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en bij het op halen in Breukelen zeer aan te bevelen voor andere
31 mei 2023
Beste W. Zuidwijk, bedankt voor uw positieve review en beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over Gadero. We hopen u nog eens van dienst te kunnen zijn.
Goeie kwaliteit en prima levering! Klanten (en ik ook) zijn erg tevreden met het eindresultaat. De oude vlonder vervangen met deze mooie cumaru planken.
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling en feedback. Het project lijkt op de foto's enorm mooi. Ik hoop dat u veel plezier ervan ondervindt. Mochten we u in de toekomst weer van dienst mogen zijn, vernemen we het graag.
IT
15 jul 2023
Verkoopmedewerker was vriendelijk en had maar een half woord nodig, levering was snel en volgens afspraak door een aardige vakbekwame chauffeur
21 jul 2023
Beste Ina, bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling van 5 sterren. We zijn blij te lezen dat u tevreden bent over onze hulp en over de manier van leveren. We hopen u terug te zien bij Gadero!
15 mei 2023
Vriendelijk personeel en goede service. Producten nog niet ontvangen want dat gebeurd pas bij het plaatsen van de schutting/poort.
16 mei 2023
Beste meneer Pol, bedankt voor u positieve feedback en goede beoordeling. We hopen dat u snel kunt genieten van uw nieuwe schutting! We zien u graag terug bij Gadero.
AM
Ad M.
Sint Maarten Niederlande
28 jun 2023
Product voldoet aan verwachting. zeer goede communicatie met Gadero, met name over de levering goede afspraken kunnen maken.
Antwoord van Gadero.nl
Best Ad, bedankt voor uw review en beoordeling. Goed om te lezen dat uw ervaring met Gadero zo positief is. We hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn.
Goede bestel ervaring, producten van prima kwaliteit (behalve de schroeven, maar dat heeft Gadero ook uitstekend opgelost).
14 jul 2023
Beste Jurgen, bedankt voor uw beoordeling van 5 sterren. Uw schutting ziet er prachtig uit! We hebben telefonisch nog even contact gehad over wat tips voor een langer behoud van het hout. Mocht u hier later nog vragen over hebben, neem dan gerust contact met ons op. Natuurlijk hopen we u voor een andere klus ook weer te kunnen helpen bij Gadero.
Goede website, snelle levering en goed materiaal. Als er vragen zijn wordt je uitstekend en snel geholpen. Aanrader!
2 jun 2023
Beste meneer Simons, bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling van 5 sterren. Goed om te zien dat u zo tevreden bent! We hopen u terug te zien bij Gadero.
7 mei 2023
Top service en een breed assortiment. Diverse betalingsmogelijkheden is ook erg prettig bij een groot project.
8 mei 2023
Beste meneer Schipper, bedankt voor uw compliment en beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. We helpen u graag nog eens bij Gadero!
HB
H B.
Slochteren
21 jul 2023
Hele bestelling goed verlopen. Zelf opgehaald bij een afhaalpunt waar ik ook alle hulp kreeg bij het opladen.
28 jul 2023
Beste Harry, bedankt voor uw positieve feedback en goede beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over het bestellen bij Gadero. We zien u graag in de toekomst terug!
16 mei 2023
Prima materiaal en ze leveren wat ze beloven en snel en op de plek/plaats waar jij het wil hebben
22 mei 2023
Beste meneer Jansen, bedankt voor uw review en 5 sterren. Leuk dat u foto's heeft meegestuurd, het is erg mooi geworden! Geniet ervan! We hopen u terug te zien bij Gadero.
4 jul 2023
Goede overzichtelijke site en alles snel en of op afspraak word het geleverd,ook niet te duur!
14 jul 2023
Beste Rene, bedankt voor je positieve feedback en beoordeling van 5 sterren! We wensen u veel plezier met de door u bestelde materialen en hopen dat u lang mag genieten van het eindresultaat. We zien u graag terug bij Gadero.
KA
Karin A.
Prinsenbeek
22 jun 2023

Top

Schelpen netjes en snel geleverd. Als ik nog meer in de tuin ga doen kijk ik eerst bij jullie
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de positieve beoordeling en uw feedback. Als we u in de toekomst van dienst kunnen zijn, vernemen we het graag.