Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nl

178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.941 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jun 2021
Gadero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Zowel telefonisch als via email goed bereikbaar en snel antwoord op mijn vraag. Er werd proactief een oplossing aangedragen. Kwaliteit product ziet er goed uit, duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Afhalen order verliep vlot, een vriendelijke medewerker wijst je waar de bestelling klaar ligt. Voor afhalen moet je wel rekening houden dat er afhankelijk van wanneer je besteld een aantal dagen tussen zit voor je het af kan halen doordat veel aangeleverd moet worden vanuit Groningen.

23 jun 2023
Ik heb losse schuttingdelen (en toebehoren) besteld bij Gadero. Met deze schuttingdelen wil ik een zijwand voor onze overkapping maken. Aangezien de producten op voorraad zouden zijn en het materiaal me aanstond heb ik bij Gadero een bestelling geplaatst. De levering liet langer op zich wachten dan gehoopt, vanwege de drukte kan dit gebeuren, maar het was erg vervelend omdat de rest van de bouw hierdoor ook vertraging opliep. Inmiddels zouden de producten geleverd zijn, maar er is niet aangebeld (gecontroleerd met videodeurbel) en ik was thuis. Na een aantal telefoontjes bleek dat de producten zelfs voor het huis zouden moeten staan. Helaas stonden deze een aantal huizen verder en gezien de hoeveelheid materiaal was dit erg vervelend. Wat het nog vervelender maakte, is dat een aantal schuttingplanken beschadigd waren, maar vooral dat bepaalde onderdelen ontbraken. Ik heb hier meteen voor gebeld en gemaild en ondanks dat alle medewerkers die ik heb gesproken vriendelijk waren, was het klaarblijkelijk moeilijk om de producten terug te vinden in de bestelling, terwijl ik deze lijst zelf wel doorgestuurd heb gekregen door Gadero. Tevens bleek dat het product dat ik nodig had, toch niet op voorraad was, ondanks dat hier contant mee werd geadverteerd. Mijn advies… wijzig de voorraadstatus om consumenten een realistisch beeld van de levertijd te geven. Inmiddels vele telefoontjes, mailtjes (11!) verder om een en ander te verduidelijken. Artikelnummers, foto’s etc. bleek toch niet voldoende te zijn. Helemaal nadat gisteren ik na 4(!) weken na bestelling naast vervangende planken, alsnog een verkeerd artikel ontvangen heb en niet het product waar al zoveel contact over is geweest. Al deze mailtjes en telefoontjes met letterlijke artikelnummers en beschrijvingen blijken niet voldoende te zijn. Terugbelverzoeken worden niet in behandeling genomen en lang verhaal kort, ik kan nog steeds niet vooruit. Ik ben mijns inziens redelijk geduldig geweest, maar er lijkt simpelweg geen schot in de zaak te zitten. Liever plaats ik positieve reviews, maar het lukt me op andere wijze niet om beweging te creëren om simpelweg één type product te leveren.

Beoordelingen voor Gadero.nl

ER
Erik r.
Groningen
14 mei 2023

Voldoe met makkelijke ruimte voor verbetering

wat beter kan; De houten balken waren niet allemaal even mooi. Veel butsen en scheuren. 1 In 1 zaten allemaal nietjes. Ook jammer dat ze niet even 1 balk wilden zagen, terwijl er een zaagmachine in de hal staat. Nu moest ik voor de deur zelf een balk zagen met eigen meegebrachte zaag. Beetje extra services had wel gekund en iets voorzichtiger met het hout op de heftruck. Wat goed was; goed bereikbaar, redelijke prijs en duidelijk vooraf. Flexibele klantenservice.
16 mei 2023
Beste meneer Rasker, bedankt voor uw feedback en beoordeling. De verbeterpunten zullen we intern bespreken samen met de punten waar u beschrijft wat wel goed gegaan is. We hopen u terug te zien bij Gadero!
10 mei 2023

Uitlevering gaat niet zoals afgesproken

Prima site om te bestellen. Prijs ook prima. Afspraken omtrent levering tot op heden fout en onduidelijk. Levering gebeurd in fase. De ene dag komt bijv EPDM de andere dag de dorpels. Heel vreemd en irritante is dat de data in de track en trace link anders zijn. Zo is het een verassing dat er ineens iemand voor de deur staat. Handig als je dan niet thuis bent. De overige onderdelen vd schuur moeten nog komen. Ik ben benieuwd wanneer…..
16 mei 2023
Beste meneer Krukkert, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Ik zie dat de levering niet soepel is verlopen. Ook zie ik dat u wel alles nu heeft ontvangen. Onze excuses voor de rommelige levering, dit is zeker niet de bedoeling! Ondanks dat hopen we u nog eens van dienst te kunnen zijn bij Gadero.
4 jul 2023
Goed: goede prijzen, gratis bezorgen bij hoeveelheid die is besteld. Producten in allerlei maten te krijgen, goed verpakt pakket. Prettige webshop. Minder: tot de dag voor levering onduidelijk wanneer er een vrachtwagen voor de deur staat. Inschatting tijdstip was totaal niet accuraat (vrachtwagen was er een halve dag eerder dan verwacht). Niet al het hout is 'schoon' (zie foto) en recht.
Antwoord van Gadero.nl
Beste Rik, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over ons aanbod en onze website. Doordat we gebruik maken van groot transport is het soms lastig om een exact tijdvak te geven omdat er veel factoren zijn waar vertraging door kan ontstaan. Echter is het ook wel eens andersom waardoor de vrachtwagen "wind mee" heeft ;) Natuurlijk begrijpen dat dit voor onze klanten niet altijd handig is. We werken aan het vinden van een manier om onze klanten beter kunnen voorzien van meer informatie hierover. Verder zie ik op de foto dat er lepelsmeer op het hout zit. Lepelsmeer is vet en kunt u verwijderen met een vetoplosser. Dit kan groene zeep zijn maar ook een agressiever schoonmaakmiddel; ontweringswater. Wanneer u niks doet zal de vlek door het vergrijzen van het hout minder opvallen. Mocht u hier vragen over hebben kunt u mailen naar service@gadero.nl
JV
JP v.
Leerdam
5 jun 2023
De aankoop en de levering was prima, de kwaliteit van de bestelde vlonderplanken ‘ Cumaru ’ was ruim 20% van de partij van minder kwaliteit, ze waren krom of korter dan besteld, zeer jammer ook de bestelde fundering balken waren niet echt recht en een aantal zelfs getordeerd, dat kans dat ik een herhaal aankoop zou doen is niet erg groot
6 jun 2023
Beste meneer van Herwijnen, bedankt voor uw feedback en beoordeling. We vinden het jammer dat u geen melding heeft gedaan over de kwaliteit van het geleverde hout. We hadden samen met u naar een passende oplossing kunnen kijken. Ik heb begrepen dat de vlonder gelegd is. We hopen dat u veel plezier heeft van uw vlonder en hopen u ondanks uw matige gevoel over Gadero, toch terug te zien.
Helft hout is beschadigd aangekomen. Scheuren in de planken en kromgetrokken. Geleverde deur ook, heeft al verbogen deurbeslag. Wel wordt er keurig een nieuwe lading opgestuurd. Levertijd is ook niet zoals wordt aangegeven op de website (langer/andere dag).
2 jun 2023
Beste meneer Verweij, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Wat vervelend dat er hout geleverd is met scheuren en krom zijn. Goed om te lezen dat u een goede oplossing heeft ontvangen. Wat betreft de leverdag; wij streven er naar om alle orders op de aangegeven dag te leveren. Helaas heeft het groot transport, waar wij gebruik van moeten maken, te maken met files, het maximum aantal rij-uren etc. Hierdoor wordt een order wel eens doorgeschoven naar een volgende dag. We beseffen dat dit vervelend is. We hopen dat u toch positief terugkijkt op de samenwerking met Gadero en zien u graag terug!
22 jun 2023
Bestelde goederen bleken later te kunnen worden geleverd, terwijl ze wel in de voorraad stonden. De bestelling werd afgeleverd zonder te vragen of ze op de juiste plek stond.
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. We doen ons best om deze service in de toekomst te verbeteren.

Afspraken niet nagekomen.

Telefonische afspraken over het lossen van goederen wel naleven. Nu heb ik extra kosten moeten maken om de vracht op zijn plaats te krijgen. Een sorry is dan niet voldoende.
28 jun 2023
Goedemiddag meneer Beugel, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Onze transporteurs leveren altijd tot aan de oprit. Om verscheidene veiligheids- en verzekeringsredenen kunnen zij niet altijd elk verzoek in willigen. Als u hierover verkeerd geïnformeerd bent, spijt ons dit enorm. Onze leveringsvoorwaarden zijn hier echter vrij duidelijk in.
HJ
Hans J.
Amstelveen
8 jun 2023

Kromme en kapotte lat geleverd

Jullie hebben een kromme en kapotte lat geleverd. Dat kan en mag niet vind ik. Na reclamatie is het keurig opgelost, maar geen excuses.
9 jun 2023
Beste meneer Janssen, bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u een kromme afdeklat heeft ontvangen. Goed om te lezen dat deze klacht netjes is opgelost echter zonder excuses. Dat vinden wij minder netjes en zullen hier intern nogmaals de nadruk op leggen. Via deze weg bied ik namens Gadero onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
3 jun 2023
Enkele palen en vlonderplanken zijn krom, mogelijk is dit door het inpakken ten behoeve van het vervoer veroorzaakt? Wel vervelend!
6 jun 2023
Beste meneer Willemse, bedankt voor uw review en beoordeling. Helaas zie ik geen melding van u over de kromme palen en planken. Ik begrijp dat het vervelend en lastig is deze te verwerken. Ook is het natuurlijk niet de bedoeling. Mocht u toch nog graag een melding hiervan willen doen kunt u mailen naar service@gadero.nl. Uiteraard hopen we u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.
3 mei 2023
Goede producten. Prijzen zijn redelijk hoog maar wel in verhouding denk ik. De bezorgkosten zijn te duur vind ik.
5 mei 2023
Beste meneer van der Doorn, goed om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze producten. Omdat kwaliteit bij ons hoog in het vaandel staat zijn de prijzen van sommige producten iets hoger dan bij een lokale bouwmarkt. Ook geeft u aan dat u de bezorgkosten erg hoog vindt. Omdat we moeten werken met groot transport zijn kosten hoog. Dit zorgt er wel voor dat uw pakket met goede zorg bij u wordt bezorgd. We hopen u nogmaals van dienst te kunnen zijn bij Gadero.
10 mei 2023
Bestelling is niet op tijd gekomen. Een paar dagen later en dat was, voor mij heel lastig.
16 mei 2023
Beste meneer van Breukelen, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Het spijt ons dat we de leverafspraak niet zijn nagekomen en dat hierdoor uw planning aangepast moest worden. We hopen dat u wel kunt genieten van uw blokhut en hopen u terug te zien bij Gadero.
22 apr 2023
Eerst leveren dan betaal opdracht. Betaal opdracht binnen maar geen levering.
1 jun 2023
Kwalitatief valt het hout tegen, veel sporen van straks.
6 jun 2023
Beste meneer Huijsmans, bedankt voor uw review en beoordeling. Wat vervelend dat het door ons geleverde hout niet voldoet aan uw verwachting. Ik zie geen melding van u waar u dit bij ons aangeeft. Mocht u toch graag willen dat wij met u mee kijken kunt u een mail sturen met foto's erbij. We hopen u terug te zien bij Gadero.
11 jun 2023
Schroefgaten en sleuven waren niet precies. Doet ikea beter. Waardeloze kwaliteit schroefjes.
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Heeft u al contact gehad met onze service-afdeling? Via service@gadero.nl kunt u producten van slechte kwaliteit reclameren. We kijken dan samen met u naar een passende oplossing.
18 jun 2023
Als de levering niet doorgaat. Graag eerder het laten weten aan de klant.
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Nogmaals onze excuses dat we u niet eerder hebben geïnformeerd over de wijziging van de leveringsdag. We doen ons best om deze service in de toekomst te verbeteren.
22 jun 2023
levertijd is veel langer dan van te voren overlegd
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons dat we niet hebben kunnen voldoen aan de verwachte levertijd. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te verbeteren.
20 jul 2023
Op tijd leveren
21 jul 2023
Beste Joop, bedankt voor uw review en beoordeling. Ik zie dat we helaas de door u gevraagde 48-uurs levering niet is gehaald. Gelukkig is het de dag erna wel geleverd. We hopen u terug te zien bij Gadero.