Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nl

178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.941 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jun 2021
Gadero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Zowel telefonisch als via email goed bereikbaar en snel antwoord op mijn vraag. Er werd proactief een oplossing aangedragen. Kwaliteit product ziet er goed uit, duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Afhalen order verliep vlot, een vriendelijke medewerker wijst je waar de bestelling klaar ligt. Voor afhalen moet je wel rekening houden dat er afhankelijk van wanneer je besteld een aantal dagen tussen zit voor je het af kan halen doordat veel aangeleverd moet worden vanuit Groningen.

23 jun 2023
Ik heb losse schuttingdelen (en toebehoren) besteld bij Gadero. Met deze schuttingdelen wil ik een zijwand voor onze overkapping maken. Aangezien de producten op voorraad zouden zijn en het materiaal me aanstond heb ik bij Gadero een bestelling geplaatst. De levering liet langer op zich wachten dan gehoopt, vanwege de drukte kan dit gebeuren, maar het was erg vervelend omdat de rest van de bouw hierdoor ook vertraging opliep. Inmiddels zouden de producten geleverd zijn, maar er is niet aangebeld (gecontroleerd met videodeurbel) en ik was thuis. Na een aantal telefoontjes bleek dat de producten zelfs voor het huis zouden moeten staan. Helaas stonden deze een aantal huizen verder en gezien de hoeveelheid materiaal was dit erg vervelend. Wat het nog vervelender maakte, is dat een aantal schuttingplanken beschadigd waren, maar vooral dat bepaalde onderdelen ontbraken. Ik heb hier meteen voor gebeld en gemaild en ondanks dat alle medewerkers die ik heb gesproken vriendelijk waren, was het klaarblijkelijk moeilijk om de producten terug te vinden in de bestelling, terwijl ik deze lijst zelf wel doorgestuurd heb gekregen door Gadero. Tevens bleek dat het product dat ik nodig had, toch niet op voorraad was, ondanks dat hier contant mee werd geadverteerd. Mijn advies… wijzig de voorraadstatus om consumenten een realistisch beeld van de levertijd te geven. Inmiddels vele telefoontjes, mailtjes (11!) verder om een en ander te verduidelijken. Artikelnummers, foto’s etc. bleek toch niet voldoende te zijn. Helemaal nadat gisteren ik na 4(!) weken na bestelling naast vervangende planken, alsnog een verkeerd artikel ontvangen heb en niet het product waar al zoveel contact over is geweest. Al deze mailtjes en telefoontjes met letterlijke artikelnummers en beschrijvingen blijken niet voldoende te zijn. Terugbelverzoeken worden niet in behandeling genomen en lang verhaal kort, ik kan nog steeds niet vooruit. Ik ben mijns inziens redelijk geduldig geweest, maar er lijkt simpelweg geen schot in de zaak te zitten. Liever plaats ik positieve reviews, maar het lukt me op andere wijze niet om beweging te creëren om simpelweg één type product te leveren.

Beoordelingen voor Gadero.nl

8 jul 2023

Zowel goede als mindere punten te benoemen

Bij het aankoopproces verliep alles vlekkeloos. De website is duidelijk en bij afspraak in showroom in Breukelen kregen we de begeleiding en uitleg waar we naar op zoek waren. Erg enthousiast tot dusverre. Na het doen van de bestelling met de klantenservice een leveringsdatum afgesproken. Door transport bedrijf goed op de hoogte gehouden wanneer levering zou komen en die was ook mooi op tijd. Houtwerk was afgezet op de door ons aangewezen locatie. Allemaal erg prettig. De restproducten (schroeven etc) werden niet meegeleverd met die zending maar zouden via postNL op dezelfde dag gepland worden. Daar echter nog niets over gehoord. Na contact met Gedaro bleken enkele producten in nabestellingen te zijn. Hier komen dan ook de verbeteringspunten aan het licht. Ik had het op prijs gesteld als hierover gecommuniceerd zou worden. Gedaro gaf aan contact op te nemen met de leverancier en aan mij te laten weten wanneer ik die producten alsnog kon verwachten (alles was volgens website op voorraad op moment van bestellen). Na 2 dagen niets van ze gehoord te hebben zelf weer erachteraan moeten bellen. De persoon aan de lijn kon toen in enkele ogenblikken achterhalen dat de nalevering nog zeker 2 maanden op zich zou laten wachten. Uiteindelijk besloten die bestelde producten te annuleren en elders te kopen, want ik wilde uiteraard niet 2 maanden wachten voordat ik kon beginnen met leggen. Conclusie verbeterpunten: communicatie na bestelling kan zeker beter Tot slot wil ik nog graag delen dat van de 45 planken die we besteld hadden, 3 planken beschadigd waren, overduidelijk door een heftruck vork. Na contact boden ze de keuze aan de planken te laten retourneren en nieuwe te leveren of 50% korting op de beschadigde planken te geven. Deze meedenkende oplossingen kon ik erg waarderen. Ik kan aanraden bij Gedaro je order te plaatsen, maar leun niet zorgeloos achterover na je bestelling hopende dat het allemaal goed komt. Tip aan Gedaro: verbeter de pro-actieve communicatie in geval van nabestellingen
14 jul 2023
Beste Niels, bedankt voor uw uitgebreide feedback en goede beoordeling. Goed om te lezen dat op veel gebieden tevreden bent en wat een prachtig eindresultaat! Daar mag u zeker trots op zijn, het lijkt een heerlijke plek om te genieten van het mooie weer. De minpunten nemen we mee als leerpunten. Wel fijn dat de serviceafdeling samen met u tot een passende oplossing is gekomen. We hopen u terug te zien bij Gadero.
2 jun 2023

Goede prijs/kwaliteit

Redelijk snelle levering, goede prijs. Prachtig IPE hout, van consistente kwaliteit. Voor een deel ontving ik te korte balken. Binnen een week werden de correcte balken alsnog geleverd, dus ervaring met klachtenafhandeling was over het algemeen prima. Puntje van verbetering is wel dat ik zowel bij de initiële bestelling als bij de nalevering werd geïnformeerd over het feit dat ik thuis moest zijn voor het aannemen van de bestelling. Ongeacht of mij dit uitkwam.
6 jun 2023
Beste meneer Cijvat, bedankt voor uw review en beoordeling. Uw puntje van verbetering nemen we bij het volgende overleg met de desbetreffende afdeling. We helpen u graag nog eens bij Gadero.
RB
Rick B.
Heerhugowaard
4 jun 2023
Bestelling snel geleverd, track en trace van de vracht werkt super goed. Zo hoef je niet onnodig thuis te blijven. Helaas waren enkele IPE hardhout planken krom (banaan). Dus wat extra werk met lijmklemmen om ze wat recht vast te schroeven. Als je zelf planken zou halen zou je daar op letten. Maar hierover geen melding gemaakt, maar vandaar 1 ster minder in kwaliteit product.
6 jun 2023
Beste meneer Bakker, bedankt voor uw review, beoordeling en foto's. Het is prachtig geworden! Onze excuses dat er kromme planken geleverd zijn. Goed om te lezen dat u deze toch heeft kunnen verwerken. We zien u graag terug bij Gadero!
PP
Pieter P.
Tilburg
24 apr 2023

Prima resultaat

Ze geven veel informatie en de spullen hebben een goede prijs. Alleen bij de levering bleken er twee verschillende partijen hout te zijn. Het merendeels was prima, de rest was van mindere kwaliteit en minder maatvast. De klacht hebben ze goed opgelost. Ik had wel meer werk om tot een goed resultaat te komen, maar het is gelukt! We hebben een mooie schutting!
26 apr 2023
Beste meneer Priems, bedankt voor uw review en beoordeling. Goed om te lezen dat na een "mankement" u een goede oplossing aangeboden heeft gekregen. Het is een prachtig resultaat! We hopen u natuurlijk terug te zien bij Gadero.
25 mei 2023

Sceptisch door wisselende reviews

Ondanks de wisselende recensies die we gelezen hebben toch besloten om hier onze schutting te bestellen, de levering werd met een week uitgesteld dus wij vermoeden het ergste maar niks is minder waar. Op Hemelvaart werd de bestelling keurig volgens bericht geleverd, top!
Antwoord van Gadero.nl
Beste mevrouw van Wanrooij, bedankt voor uw feedback en beoordeling van 4 sterren. Goed om te lezen dat uw order volgens afspraak geleverd is. We zien u graag terug bij Gadero!
20 mei 2023

Geen bijzonderheden, gewoon goed.

Prettige site, soms een beetje lastig zoeken. Goede communicatie omtrent bezorging. Hout is van redelijke kwaliteit Uitstekende vervoersdienst. De chauffeur heeft zijn uiterste best gedaan om het pakket hout zo dicht mogelijk bij de caravan te plaatsen. Top vervoerder.
Antwoord van Gadero.nl
Beste meneer Berkhof, bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling van 4 sterren. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar het transportbedrijf. Zij, en ook wij zijn blij dat u zo tevreden bent. We hopen u graag in de toekomst nog een van dienst te kunnen zijn.
22 jul 2023

betrouwbaar, leveren hun kwalitatieve spullen

Alles is uiteindelijk geleverd, kwam niet op de afgesproken dag. dat was wel vervelend omdat dat niet gecorrespondeerd was. Levering was niet compleet. Via de live chat aangegeven en uitgelegd en de problemen zijn keurig op tijd (2 dagen) afgehandeld en opgelost.
28 jul 2023
Beste Hans, bedankt voor uw feedback en beoordeling. We zullen dit meenemen om tijdens ons wekelijks overleg te bespreken en in de toekomst te verbeteren. Wel goed om te lezen dat alles naar tevredenheid is opgelost. We helpen u graag nog eens bij Gadero.
2 jul 2023
Bezorging en verpakking prima gedaan en product voldoet aan de specificatie. Punt van verbetering voor bezorging bij particulieren is wat mij betreft een specificatie van het verwachte bezorg moment (alleen een datum is te ruim).
Antwoord van Gadero.nl
Beste Johan, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over het geleverde product. Het punt van verbetering heb ik doorgegeven aan desbetreffende afdeling. We zijn u graag nog eens van dienst bij Gadero!
JD
J. D.
Ommen
14 jul 2023
Prima poort, gemakkelijke bestelling, goed verzorgde en aangekondigde levering, alleen de ophangscharnieren waren niet helemaal op maat. Gelet op de gebogen bovenzijde van de poort, moest ik 2 scharnieren inkorten.
14 jul 2023
Beste Johannes, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Het ziet er mooi uit. Fijn dat u het zelf heeft kunnen oplossen met het op maat maken van het scharnier. Wel vreemd dat deze niet op de juiste maat geleverd is. We zullen uitzoeken waar dit mis is gegaan zodat dit niet nog eens voor zal komen. We hopen u bij Gadero in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
5 mei 2023
Prima bouwpakket pergola ontvangen met schaduwdoek. Had wel graag van te voren gehoord dat het uit twee verschillende pakketen geleverd werd. Ik ben wel zeer tevreden over de pergola.
8 mei 2023
Beste mevrouw Peeters, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de pergola. We zien u graag terug bij Gadero!
11 jun 2023
Behulpzame en zeer vriendelijke bezorging. Makkelijk bestelproces. Snel reactie klantenservice. Leverdatum en info was niet duidelijk. Geen bevestiging ontvangen per mail of app
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling en feedback. Inmiddels hebben we onze website aangepast waardoor we meer duidelijk kunnen bieden inzake levertijden en informatie hierover. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
16 mei 2023
Goed materiaal voor een goede prijs. Zeer content met resultaat. Enige reden voor het niet geven van 5 sterren is dat de communicatie betreffende moment van leveren beter kan.
16 mei 2023
Beste meneer Reijndorp, bedankt voor uw feedback en de beoordeling van 4 sterren. U mag zeker trots zijn op het resultaat, het ziet er prachtig uit! We hopen u terug te zien bij Gadero.
18 jul 2023
Snelle en accurate levering. Kwaliteit van het hout controleren voor verzending. (m..n. als het om potdeksel planken gaat.
21 jul 2023
Beste Pascal, bedankt voor uw feedback en goede beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de levering. Uw feedback over de nacontrole heb ik neergelegd bij de daarvoor verantwoordelijke collega. We hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn bij Gadero.
2 mei 2023
Een geleverd product bleek bij het transport schade te hebben opgelopen. Werd keurig en vlot opgelost.
2 mei 2023
Beste meneer Ehlen, bedankt voor uw beoordeling en review. Ik lees dat er een plank beschadigd is tijdens het transport. We zijn ook blij met klanten zoals u die zelf meedenken aan een oplossing. We zien u graag terug bij Gadero!
23 mei 2023
Afhalen was prima geregeld. Kwaliteit van het hout kan beter. Diverse kromme palen bij deze partij.
Antwoord van Gadero.nl
Beste meneer de Jong, bedankt voor uw review en beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over het afhalen van uw order. U geeft aan dat u kromme palen heeft ontvangen. U heeft geschilde kastanjepalen besteld welke nooit kaarsrecht zijn. Dat is mede de charme van dit product. Mocht u uw klus niet geheel naar wens kunnen afronden kunt u een mail sturen naar onze serviceafdeling zodat we mee kunnen kijken of we iets voor u kunnen betekenen.
8 jun 2023
De fouten die Gadero bij mijn bestelling gemaakt heeft , hebben snel opgelost en bezorgd 👍👏
9 jun 2023
Beste meneer Gillard, bedankt voor uw positieve feedback en goede beoordeling. Ook fijn om te lezen dat u, na een fout van ons, goed geholpen bent door onze serviceafdeling. We hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn bij Gadero.
14 jul 2023
Stipte levertijd zoals afgesproken Vriendelijke chaffeur. Snelle reactie en levertijd.
21 jul 2023
Beste Menno, bedankt voor uw positieve review en goede beoordeling. We zijn blij te lezen dat u tevreden bent over Gadero. We helpen u graag nog eens.
PV
Patrick V.
SCHEEMDA

Netjes en op tijd geleverd

Bestelling werd netjes en op tijd geleverd. Op de aangegeven plek op de oprit.
21 jul 2023
Beste Patrick, bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling van 4 sterren. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de levering van uw order. We hopen u in de toekomst terug te zien bij Gadero.
7 jul 2023
Bij de aflevering ECHT ALLES tegelijk afleveren.
14 jul 2023
Beste Cor, bedankt voor uw feedback en goede beoordeling. Ik zie dat u hout en ijzerwaren heeft gekocht. Ijzerwaren sturen wij met de post aangezien dit nog wel eens zoek raakt tijdens het groot transport. Om er zeker van te zijn dat u alle bestelde materialen ontvangt ontvangt op 2 momenten uw order. Ik begrijp dat dit verwarrend kan zijn. We hopen dat u inmiddels een mooie vlonder heeft kunnen bouwen en u hier lang van mag genieten. We helpen u graag nog eens bij Gadero.
28 apr 2023
Snelle service en alles goed en netjes verpakt
2 mei 2023
Beste meneer De Kessel, Bedankt voor uw positieve review en goede beoordeling. Wat een prachtig resultaat, dit is zeker iets om trots op te zijn!