Logistiekonline.nl- Logo - Beoordelingen

Logistiekonline.nl

82 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden365 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 okt 2020
Logistiekonline.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Prettige communicatie, goed bereikbaar via zowel mail als per telefoon en levering naar behoren. Waar het uiteindelijke product aan de verwachting voldoet en deze nu volop in gebruiken zijn. Bij het plaatsen van order, bleek dat de hoeveelheid product niet voorradig was, waarna wij direct berichtgeving hierover ontvingen incl. een alternatief voorstel. Laatste, zijn wij niet op in gegaan, omdat duidelijk naar voren kwam dat de levertijd maximaal twee weken zou duren en dat wij nog wel even konden wachten. Vervolgens heeft de levering bijna een week eerder plaats gevonden, wat een prettige bijkomstigheid is, gezien wij deze nog niet hadden verwacht.

Op de website geeft dit bedrijf aan laatste stuks beschikbaar. Als je het daarna besteld, bellen ze op dat ze deze niet meer hebben. Ze bieden een alternatief aan die 250% duurder is. Maar de website passen ze niet aan. Dus je kan ze blijven bestellen, en dan blijven ze je bellen dat ze die niet meer hebben.

Beoordelingen voor Logistiekonline.nl

10 jun 2023
Prima Service
23 jun 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Hopelijk zien we je snel terug op onze webshop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
16 mei 2023
Prima service
17 mei 2023
Fijn om te lezen dat u onze service waardeert. Bedankt voor de 5 sterren. Veel plezier / succes met de bestelde wielen. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
11 okt 2023
Goed bedrijf
16 okt 2023
Bedankt dat u ons toch direct beloond met 5 sterren. Dit is een mooie beoordeling! We willen graag iedereen de gewenste service bieden en vinden het fijn dat u het gewaardeerd heeft. Met vriendelijke groet, Klantenservice logistiekonline.nl
Antwoord van Logistiekonline.nl
Bedankt voor jouw beoordeling! We zien je graag terug op onze shop. Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
15 nov 2023
15 sep 2023
2 okt 2023
1 sep 2023
5 sep 2023
Bedankt voor de waardering d.m.v. deze 5 sterren beoordeling. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
16 aug 2023
28 aug 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Hopelijk zien we je snel terug. Met vriendelijke groet, Klantenservice Logistiekonline.nl
26 jul 2023
5 jul 2023
11 jul 2023
Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Logistiekonline.nl
13 jun 2023
23 jun 2023
Dit is waar we het allemaal voor doen. Service en betrouwbaarheid staan bij ons hoog in het vaandel. Bedankt voor de uitgesproken waardering! Met vriendelijke groet, Klantenservice logistiekonline.nl
8 jun 2023
23 jun 2023
Bedankt dat u ons toch direct beloond met 5 sterren! Dit is een mooie beoordeling. We willen graag iedereen de gewenste service bieden en vinden het fijn dat u het gewaardeerd heeft. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
8 jun 2023
Bedankt voor de 5 sterren. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
7 mei 2023
16 mei 2023
Bedankt voor de 5 sterren. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
5 mei 2023
Bedankt voor deze zeer positieve beoordeling! Veel succes met de bestelde artikelen. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl
JV
Jan v.
Schijndel
24 apr 2023
5 mei 2023
Bedankt voor de positieve beoordeling! Veel succes met de bestelde artikelen. Groet, Klantenservice logistiekonline.nl

Je komt bedrogen uit

11 jul 2023
Beste heer Toelen, Bedankt voor uw terugkoppeling. We vinden het heel vervelend dat uw bestelde product niet meer op voorraad was. Door de hoge populariteit was het product uitverkocht en het systeem nog niet geüpdatet in de periode dat u, uw bestelling had geplaatst. Onze sales afdeling heeft direct contact met u opgenomen om u een alternatief product aan te bieden met vergelijkbare specificaties. De desbetreffende agri krat is inmiddels van de website verwijderd. Wij doen er alles aan om te voorkomen dat dit in het toekomst weer gebeurt. Hiermee vertrouw ik erop u naar wens te hebben geïnformeerd. Met logistieke groet, Team Logistiekonline
3 mei 2023

Terugstorten geld.

Bestellingen geplaatst en afgerekend. Vervolgens blijkt het product niet meer voorradig en de bestelling wordt geannuleerd en het geld zal worden teruggestort. Ruim een week later is het bedrag nog niet op mijn rekening gestort.
5 mei 2023
Beste heer Landkoer, We begrijpen uw teleurstelling en zoals ook reeds telefonisch met u besproken gaan we uiteraard de betaling terugstorten. Door een interne miscommunicatie is dit helaas trager verlopen dan men normaal gesproken van ons mag verwachten. Onze oprechte excuses hiervoor, bij een volgende bestelling komen we u graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Klantenservice logistiekonline.nl