Logistiekonline.nl- Logo - Beoordelingen

Logistiekonline.nl

81 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden362 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 okt 2020
Logistiekonline.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Prettige communicatie, goed bereikbaar via zowel mail als per telefoon en levering naar behoren. Waar het uiteindelijke product aan de verwachting voldoet en deze nu volop in gebruiken zijn. Bij het plaatsen van order, bleek dat de hoeveelheid product niet voorradig was, waarna wij direct berichtgeving hierover ontvingen incl. een alternatief voorstel. Laatste, zijn wij niet op in gegaan, omdat duidelijk naar voren kwam dat de levertijd maximaal twee weken zou duren en dat wij nog wel even konden wachten. Vervolgens heeft de levering bijna een week eerder plaats gevonden, wat een prettige bijkomstigheid is, gezien wij deze nog niet hadden verwacht.

Op de website geeft dit bedrijf aan laatste stuks beschikbaar. Als je het daarna besteld, bellen ze op dat ze deze niet meer hebben. Ze bieden een alternatief aan die 250% duurder is. Maar de website passen ze niet aan. Dus je kan ze blijven bestellen, en dan blijven ze je bellen dat ze die niet meer hebben.

Beoordelingen voor Logistiekonline.nl

Slecht passende deksel bij de boxen geleverd waardoor deze voor ons niet geschikt waren. retour sturen kost on €96,-
Antwoord van Logistiekonline.nl
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het heel vervelend dat uw bestelling niet naar wens is. Een slecht passende deksel niet de bedoeling. We doen er alles aan om te voorkomen dat dit in de toekomst niet weer gebeurt. Wilt u contact opnemen met ons klantenservice team zodat zei uw bestelling kunnen bekijken en een passende oplossing te zoeken voor dit probleem. U kunt telefonisch of mail contact opnemen op werkdagen, tel 0499 491 034 of info@logistiekonline.nl. Met logistieke groet, Team Logistiekonline
3 mei 2023

Terugstorten geld.

Bestellingen geplaatst en afgerekend. Vervolgens blijkt het product niet meer voorradig en de bestelling wordt geannuleerd en het geld zal worden teruggestort. Ruim een week later is het bedrag nog niet op mijn rekening gestort.
5 mei 2023
Beste heer Landkoer, We begrijpen uw teleurstelling en zoals ook reeds telefonisch met u besproken gaan we uiteraard de betaling terugstorten. Door een interne miscommunicatie is dit helaas trager verlopen dan men normaal gesproken van ons mag verwachten. Onze oprechte excuses hiervoor, bij een volgende bestelling komen we u graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Klantenservice logistiekonline.nl
14 sep 2023
we hebben de bestelling nog niet ontvangen
2 okt 2023
Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het heel vervelend dat uw levering vertraging heeft opgelopen. We doen er alles aan om te voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurt. In het systeem kunnen we zien dat uw bestelling inmiddels is geleverd. Mocht u nog vragen hebben omtrent uw bestelling neem dan gerust contact op met 0499 491 034 of info@logistiekonline.nl. Met logistieke groet, Team Logistiekonline