skatepro.nl- Logo - Beoordelingen

skatepro.nl

189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.930 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 nov 2014
skatepro.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 nov 2023
Kunsstschaatsen voor dochter besteld mt44. Verschillende winkels afgegaan naar deze maat maar geen succes. Bij skatepro was deze maat wel aanwezig, en was zelfs tot mt45 leverbaar. Omdat ze schoenmaat 44 heeft toch eerst 44 besteld, en deze past ze gewoon., dus hoef iik niet gebruik te maken van retourservice. Men kan ook de schaatsen laten slijpen voordat deze verstuurd worden, echter kon ik niet uit bestelling opmaken of ik deze dan evengoed zou kunnen retourneren als ik dit had laten doen en de schaatsen hadden niet gepast... misschien zou dit nog beter aangegeven kunnen worden als deze schaatsen evengoed geretourneerd kunnen worden als deze geslepen geleverd worden? Voor nu maakt het voor mij niet uit omdat de schaatsen gewoon passen, en zal ik de schaatsen gewoon lokaal laten slijpen buj een winkel in de buurt. Al met al blij met de schaatsen die mijn dochter gelukkig past!

Omdat de gegevens over de betreffende advertentie onduidelijk waren heb ik gebeld over wat daar nu eigenlijk geadverteerd werd. Omdat ik daarna na telefonisch contact heb opgenomen ivm de inhoud bleek het in dit geval om de juiste spullen te gaan. Alleen tot mijn verbazing kreeg ik heel andere spullen toegestuurd. Heb toen gelijk contact opgenomen en het uitgelegd aan moet zeggen vriendelijk personeel! Vindt wel jammer dat er in de mail terug stond, dat het erop lijkt dat ik toch die spullen had besteld? Tip voor Skatepro, Plaats duidelijke advertenties zodat je kunt zien wat je eigenlijk besteld, iets wat bij mijn vorige bestellingen trouwens wel het geval was.

Beoordelingen voor skatepro.nl

Verkeerde bestelling?

Na twee keer mailen gewoon de telefoon pakken😊 Vriendelijke mensen, die helder proberen te krijgen hoe ze het beste een binding op de ski kunnen bevestigen. In mijn geval was dit niet standaard, en men wilde zeker weten of alle aangeleverde data klopte.
FS
Freddy s.
Nieuwerkerk

Goeden kwaliteit …

Zo als altijd snelle levering een skateboard board tas van een degelijke kwaliteit met een goeden rits en de juiste maat busings goed van het merk independent en leuke stickers dus ben weer tevreden
Snelle levering, ongecompliceerde ruil. De schaatsen maken een goede indruk voor die prijs en zitten lekker. Het BOA sluitingssysteem maakt het aantrekken supermakkelijk.
1 jan 2024
Keramische lagers snel en goed geleverd. Slechts mis ik een goede lager afdichting (bleek niet goed uit de afbeelding) maar daar vind ik wel wat op.

Meer duidelijkheid over duur verzending

Het mag vooraf wel wat duidelijker gemaakt worden dat je zending uit Denemarken moet komen (wanneer dat het geval is)
27 jan 2024
Skatehelm Het product komt overeen met de beschrijving. Mooi van kleur en goed van kwaliteit.

Goede service

Ondanks problemen met de bezorgdienst, fijne ondersteuning en prima service.
20 jan 2024
Supersnelle levering, zaterdag besteld en op donderdag in huis.
Snelle levering, mooie producten, beste prijs. Helemaal blij :D
DD
Dennis d.
Heemskerk
30 dec 2023
Snelle levering, mooi assortiment voor goede prijs / kwaliteit

Snel en prijsbewust

Gemakkelijk bestellen, betalen en snel geleverd.
Snelle levering en product in goede staat
14 jan 2024
Goede communicatie en snelle levering
AV
Adjeef V.
Rotterdam
Goede prijs, perfect geleverd.
Goed product, snelle levering