skatepro.nl- Logo - Beoordelingen

skatepro.nl

188 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.929 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 nov 2014
skatepro.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 nov 2023
Kunsstschaatsen voor dochter besteld mt44. Verschillende winkels afgegaan naar deze maat maar geen succes. Bij skatepro was deze maat wel aanwezig, en was zelfs tot mt45 leverbaar. Omdat ze schoenmaat 44 heeft toch eerst 44 besteld, en deze past ze gewoon., dus hoef iik niet gebruik te maken van retourservice. Men kan ook de schaatsen laten slijpen voordat deze verstuurd worden, echter kon ik niet uit bestelling opmaken of ik deze dan evengoed zou kunnen retourneren als ik dit had laten doen en de schaatsen hadden niet gepast... misschien zou dit nog beter aangegeven kunnen worden als deze schaatsen evengoed geretourneerd kunnen worden als deze geslepen geleverd worden? Voor nu maakt het voor mij niet uit omdat de schaatsen gewoon passen, en zal ik de schaatsen gewoon lokaal laten slijpen buj een winkel in de buurt. Al met al blij met de schaatsen die mijn dochter gelukkig past!

Omdat de gegevens over de betreffende advertentie onduidelijk waren heb ik gebeld over wat daar nu eigenlijk geadverteerd werd. Omdat ik daarna na telefonisch contact heb opgenomen ivm de inhoud bleek het in dit geval om de juiste spullen te gaan. Alleen tot mijn verbazing kreeg ik heel andere spullen toegestuurd. Heb toen gelijk contact opgenomen en het uitgelegd aan moet zeggen vriendelijk personeel! Vindt wel jammer dat er in de mail terug stond, dat het erop lijkt dat ik toch die spullen had besteld? Tip voor Skatepro, Plaats duidelijke advertenties zodat je kunt zien wat je eigenlijk besteld, iets wat bij mijn vorige bestellingen trouwens wel het geval was.

Beoordelingen voor skatepro.nl

19 nov 2023
KR
Klaas R.
Nieuwegein
25 jul 2023

Prima website met goede prijzen!

Een aantal onderdelen besteld, prima website met prima prijzen. De maattabellen zijn voornamelijk erg fijn (en in mijn geval accuraat). Verzending was vlot, het had alleen in een kleinere doos gemogen met wat meer padding tegen het rondvliegen van de producten in de doos. Deze was nu erg over bemeten.
FS
Freddy s.
Nieuwerkerk
Snelle levering goeden producten en betaalbaar leuke stickers en de trucks zijn ook naar mijn mening zeer goed het hoeft niet altijd duur te zijn om goeden producten te kopen een beetje selectief shoppen dan kom je er wel uit niet elke vernieuwing is een verbetering meestal wel op technisch vlak
FS
Freddy s.
Nieuwerkerk
9 jul 2023
Snelle levering en betaalbaar goede artikelen op een puntje na ik krijg wel eens een doos die beschadigd is en dan liggen soms enkele artikelen los in de doos die ook kwijt kunnen raken op die manier maar verder ben ik dik tevreden over de skate shop
skates zien er erg mooi uit. Ik had het pakket laten bezorgen bij afhaalpunt DPD-pakketservice. Ik kreeg echter geen bevestigingsmailtje dat het daar ook lag . De service van DPD was dus niet helemaal correct.
29 aug 2023

Mooie skateboardspullen en vlotte levering

Leuke combideal van een T-shirt met een compleet skateboard. Levering was vlot, behalve dat GLS een dag lang beweerde dat mijn adres niet bereikbaar was en dus een dag later bezorgde dan gepland.
FT
Frank T.
TILBURG
8 aug 2023

Dikke duim omhoog!

Ik zag pas later dat mijn kite vanuit Denemarken moest komen met 2 tot 5 dagen levertijd. Had gedacht dat hij de volgende dag geleverd zou worden. Maar de 2e dag had ik hem al mijn bezit.
30 mrt 2023
Top skeelers, netjes bezorgd! Maat klopt. Heb zelf schoenmaat 42, skeelers in 42,5 passen goed. Denk dat 42 ook nog net gepast zou hebben, maar die zijn er niet van dit merk.
24 apr 2023

Prachtige skates, goede website

Duidelijke website, goede informatie waardoor je de juiste keuze kunt maken. Fantastische, mooie en goed passende roller skates aan kunnen schaffen. Snelle en nette levering
2 apr 2023

Snelle bezorging en goede kwaliteit

De snelle levering was heel fijn, ik kon de volgende dag nog gaan skaten. De kwaliteit is heel goed. Dus als je ergens een skate board wil kopen koop het hier!
30 jul 2023

Alles goed

Levering keurig zoals beloofd Goed verpakt - geen beschadigingen Producten (skimboard en bodyboard) nog niet getest maar eerste indruk is goed
20 apr 2023
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de verzending. Goede kwaliteit producten. En fijn, uitgebreid advies per telefoon en daarna per mail!
HO
Henk O.
West - Terschelling
21 sep 2023
Goede levering. Kreeg voeten niet in de skeelers. Was daar al bang voor. Wou toch proberen. Skeelers zien er goed uit. Goed van opzet.
23 apr 2023

Compleet assortiment goede info, niet duur

Altijd goede service en afhandeling bij problemen met bestellingen. Al verschillende keren super lagers gekocht, voor weinig.
27 jun 2023

Communicatie over de bezorging was helder duurde alleen wat langer dan op de verkoop website aangegeven
AK
A K.
Ernelo
9 mei 2023
Bijzonder tevreden. Sneller leveren indien mogelijk. Stickers, promo materiaal bijvoegen zou leuk zijn.
ED
Elisabeth d.
Werkendam
17 okt 2023
Kleinzoon heel blij met zijn BMX trapas, ( hij kan weer fieysenpaste ook perfect, goed verpakt ook.
27 apr 2023
Duidelijke en snelle klantenservice. Ook snelle levering, product ontvangen zonder beschadigingen.
30 aug 2023

Product as described, fast delivery. :)

Item exactly as described, the size chart helped a lot. And it was delivered fast as well. :)
5 aug 2023
Snelle levering alleen jammer dat je boven de 60 euro moet bestellen voor gratis verzending