derodeloper.com- Logo - Beoordelingen

derodeloper.comReviews

Gecertificeerd sinds: 28 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
derodeloper.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij derodeloper.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 28 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor derodeloper.com

37 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 feb. 2022
Had wat bestelt maar was heelaas niet meer op voorraad. Altijd goede prijzen voor de producten en veel aanbod! Gr Ian

7 mrt. 2022
Had schoenen, besteld waren op voorraad maar na betaling toch niet. Werd wel direct gebeld en teruggestort zeer netjes maar iets sneller de voorraad updaten zou teleurstellingen voorkomen

Beoordelingen voor derodeloper.com

Een fijn en duidelijk gesprek via de telefoon. Met name duidelijkheid over eventuele retouren in relatie tot de stevige korting. Sterke verbetering is nodig voor de giftwrap service. Inpakpapier wordt namelijk met plakband aan de schoenendoos bevestigd en bij het verwijderen neemt dit het karton mee. Bij dit soort luxe merken heeft de doos ook waarde. Geen ramp, maar toch jammer. Daarnaast is mijn begeleidende tekst niet eens afgedrukt en heb ik mijn vrouw verbaal uitgelegd wat er ongeveer op het kaartje had moeten staan. Dit terwijl je iets extras voor de inpakservice betaald. Wellicht ben ik geen lucratieve klant omdat ik een flinke 50% korting had en slechts EUR 835 betaalde voor de Valentino laarzen.
Pluspunt: - Goede aanbieding - Goed verpakt - Snel verstuurd Minpunt: 1ste kortingscode werkte niet op de aanbieding dat vond ik wel jammer.
16 jan. 2023

Hele snelle verzending! Binnen een dag binnen. Zelfs een leuke tas erbij! Helemaal blij mee
Zeer snelle service ( de volgende dag al) en juiste product.
Snel en altijd perfecte service
20 jan. 2023
16 jan. 2023

10 jan. 2023
20 jan. 2023
Waarom duurt bestelling zo lang
21 jan. 2023
Beste Edmund, Omdat u niet thuis was op moment van aanbieden, ligt uw order 97752 klaar bij het dichtstbijzijnde UPS afhaalpunt. Check even uw Track & Trace nummer in de verzendbevestiging. Update: We zien dat u uw order heeft opgehaald na ons telefonisch contact. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw review aan te passen? De vertraging van uw bestelling lag immers niet aan ons. Alvast bedankt voor uw medewerking.
21 jan. 2023
Beste Kavin, we zien dat je jouw order 97794 binnen een dag in goede orde mocht ontvangen in Ens. Ook zien we geen email hieromtrent. Waarom dan deze ene ster? Neem gerust contact op op customercare@derodeloper.com. Dan kunnen we zoeken naar een oplossing. Hoor graag! Service Team DERODELOPER customercare@derodeloper.com
28 dec. 2022
Jammer dat er geen mogelijkheid is tot achteraf (klarna) betaling en dat verzenden en ruilen/retourneren voor eigen rekening komt. Maar mooie merkschoenen en snelle levering. Ik had de verkeerde maat besteld maar gelukkig kon de juiste maat dezelfde dag nog worden verzonden en had ik de schoenen precies op tijd in huis.
25 dec. 2022
Super prijs. En zeer snel geleverd. Snel geantwoord op een een vraag . Zeer tevreden.
23 dec. 2022

van J. K.
Verzendkosten zou je in mindering moeten brengen als de klant de choenen neemt!
24 dec. 2022
In de SALE brengen wij altijd de verzendkosten in rekening zoals aangegeven bij uw aankoop. Bij het retourneren van uw order heeft u deze verzendkosten terug ontvangen. Ook Online Nieuwe Collectie items boven de € 150 verzenden we gratis, snel en verzekerd met UPS. Of u kunt uw order ophalen Instore. Dat is altijd gratis.
25 dec. 2022
Fijne schoenen, goede snelle service
29 dec. 2022
Snelle levering, top ingepakt
3 jan. 2023
19 dec. 2022
13 dec. 2022
3 dec. 2022
Snel besteld is snel geleverd!