derodeloper.com- Logo - Beoordelingen

derodeloper.com

18 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden138 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2021
derodeloper.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jun 2023
snelle levering en vriendelijk telefonisch advies en bij een retour meteen je geld terug op je rekening

25 mei 2023
De levering was niet heel snel, wel heel netjes en leuk ingepakt. Vervelend was dat het (vrij dure) artikel dat ik had besteld de volgende dag 30% was afgeprijsd. Ik heb een mailtje gestuurd of dit niet alsnog verrekend kon worden, ook omdat ik het artikel nog niet ontvangen had. Geen enkele reactie terug. Wat mij betreft niet servicegericht wat onacceptabel is voor een dergelijke winkel. Het was de eerste aankoop hier maar ook meteen de laatste.

Beoordelingen voor derodeloper.com

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters