derodeloper.com- Logo - Beoordelingen

derodeloper.com

18 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden138 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2021
derodeloper.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jun 2023
snelle levering en vriendelijk telefonisch advies en bij een retour meteen je geld terug op je rekening

25 mei 2023
De levering was niet heel snel, wel heel netjes en leuk ingepakt. Vervelend was dat het (vrij dure) artikel dat ik had besteld de volgende dag 30% was afgeprijsd. Ik heb een mailtje gestuurd of dit niet alsnog verrekend kon worden, ook omdat ik het artikel nog niet ontvangen had. Geen enkele reactie terug. Wat mij betreft niet servicegericht wat onacceptabel is voor een dergelijke winkel. Het was de eerste aankoop hier maar ook meteen de laatste.

Beoordelingen voor derodeloper.com

BV
Brenda v.
Berkel en Rodenrijs
RR
Roelofs R.
Soesterberg
10 sep 2023
Altijd snelle en probleemloze leveringen. Aanrader!!
RR
Roelofs R.
Soesterberg
3 sep 2023
Snelle levering en netjes verpakt, zeer tevreden!
2 sep 2023
Fijn contact gehad met medewerkster aan de telefoon Na teleurstellende ervaring ivm neppe ontvangen alexander mcqueen , de echte besteld bij de rode loper Prachtige schoenen Snelle levering Top webshop
29 aug 2023
Ik heb een bestelling gedaan en die is gecancelled.
29 aug 2023
Niet blij met de afhandeling van mijn bestelling.
20 aug 2023
Snelle bezorging, goede sale
14 aug 2023
Overzichtelijke site, mooie merken, goede sale, snelle levering en mooie verpakking.
23 jul 2023
13 jul 2023
9 jul 2023
Snelle levering ! Mooie presentatie
9 jul 2023
1 jul 2023
Dinsdag besteld en nog me bestelling binnen normaal op tijd maar nu echt dat ik denk oke
Antwoord van derodeloper.com
Merielle, omdat u niet thuis was bij de poging tot levering, is uw pakketje afgeleverd bij een afhaallocatie bij u in de buurt en heeft u deze daar opgehaald. Jammer dat u ons dit aanrekent. Volg uw pakket immers eenvoudig en snel via UPS MyChoice. Veel plezier met de Palm Angels Pool Sliders. Wist u dat wij gevestigd zijn in het centrum van Den Haag (uw woonadres)? Wij verwelkomen u graag in onze winkel. customercare@derodeloper.com
29 jun 2023
27 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen
27 jun 2023
Helaas trof UPS u gisteren niet thuis en is de bezorgpoging mislukt, volgens uw toegezonden T&T. Wist u dat u eenvoudig uw pakket kan volgen via UPS My choice adhv uw T&T?
14 jun 2023
5 jun 2023
Delivery was super snel
25 mei 2023

Niet servicegericht

28 jun 2023
Naar aanleiding van uw review hebben wij onze mailbox op dit emailadres (en op uw ordernummer 100438) meerdere malen doorzocht, maar wij hebben geen enkele mail van u mogen ontvangen. Heeft u wel het juiste e-mailadres gebruikt? Bovendien zijn uw aangekochte Axel Arigato schoenen niet in de aanbieding gegaan, zoals u schrijft. Als dat wel zou zijn geweest en u had ons daarover gemaild, hadden we uw teleurstelling kunnen voorstellen, echter in dit geval kunnen wij dit niet zoals u zult begrijpen. Daarom vinden wij het ontzettend jammer dat u deze review heeft geschreven. Wij doen immers altijd onze uiterste best om elke bezoeker (zowel Instore als) online naar tevredenheid te helpen. Service Team DERODELOPER customercare@derodeloper.com