tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.639 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Onlangs mijn eerste bestelling gedaan bij tuinflora. Mooie en overzichtelijke website met een divers assortiment met leuke aanbiedingen. Makkelijk bestelproces, vlotte levering en wat ik persoonlijk erg waardeer is dat er zorg wordt besteed aan de verpakking. Niet geheel onbelangrijk met planten dacht ik zo. Meerdere bestellingen zullen vast en zeker volgen. So far so good, tuinflora heeft goed werk afgeleverd.. nu de natuur nog.. even afwachten dus :)

15 mei 2023
Een mooie volle plant besteld, helaas een miezerige stek ontvangen van iets van 5 cm met 4 blaadjes.. niets te maken met de geboden foto’s op de website.. redelijk schandalig!

Beoordelingen voor tuinflora.com

18 feb 2024

Mooie stevige Lavendel tegen een goede prijs

Lavendel besteld, Hidcote Provence. Heerlijke, stevige en mooie Lavendel tegen een heel goede prijs. Goed verpakt en snel geleverd. Alleen een beetje jammer dat het in een plastic verpakking zit. Verder echt perfecte service en goede uitleg over het aanplanten en verzorging. We hebben nog een aantal planten nodig voor de tuin en die gaan we zeker ook bij Tuin Flora bestellen.
Website is goed en duidelijk, planten goed verplakt en snel geleverd, prijs is gunstig. Fijn dat er een beschrijving over de verzorging van de planten bij zit. Ik vind het leuk om kleinere plantjes te bestellen die ik dan zelf eerst nog een jaartje moet ‘opkweken’ voordat ik ze in de tuin kan ‘loslaten’.

Planten van kwaliteit

Tuinflora verkoopt planten van kwaliteit. Daarnaast geven ze advies over hoe de planten te planten. Dat vind k erg prettig. Als ik weer planten nodig heb ga ik ze zeker bij Tuinflora bestellen.

Informatief

Snelle bezorging, goede informatie over levering. En een aparte mail met plntinstructies op maat, van de geleverde planten. Vooral in het laatste is TuinFlora onderscheidend.
plant keurig afleverd , ik vond om schrijving appart dat de grond los maken van de wortels terwijl pontgrond al vochtig was dus heb ik gelijk in grond gezet. ;-)
Planten zijn slim en keurig verpakt. Geen beschadigigen. Planten zijn conform beschrijving. Ook bijzonder snel geleverd. Goede prijs-kwaliteit. Aanrader!
Planten goed verpakt. Ik weet nog niet of de planten het goed doen. Dat is afwachten. Maar planten hebben een nette prijs. Bezorgkosten ook.
Alle informatie over hoe te planten, wat de bestelling was etc, en de snelheid hiervan beviel mij uitstekend.
Goed verpakte en uitziende stek. Direct in de grond gezet. Hopelijk groeien ze uit tot een mooie plant
De snelheid van de planten thuis is zeer fijn En de prijs trouwens nog meer Dus ben zeer tevreden
Goed verpakt ontvangen en goede informatie over hoe de planten het best te planten en onderhouden
aantal klopt, instruktie online helder en je ziet na twee dagen al het verschil ( positief)
FM
Frans M.
Nijmegen

Superassortiment redelijke prijzen.

Superassortiment redelijke prijzen Prima verzendwijze alles keurig ingepakt!!
Mooi verpakt. Ziet er goed uit, snel verstuurd. Geen verbeter punt te noemen
Netjes geleverd. En garantie op de tuinplanten als ze niet goed groeien.
18 feb 2024
Snelle levering perfecte plantten ga zo door groetten uit mooi wijchen
3 mrt 2024
Prima verpakt. Snel geleverd. Plant ziet er fris en gezond uit. Dank!
snelle levering en goede reactie na foute bezorging van mooi product
3 mrt 2024
De bezorging uitstekend ,uitleg over het planten van de bol ,prima
Mooie planten, goed verpakt en fijn om een handleiding te krijgen