tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.861 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Onlangs mijn eerste bestelling gedaan bij tuinflora. Mooie en overzichtelijke website met een divers assortiment met leuke aanbiedingen. Makkelijk bestelproces, vlotte levering en wat ik persoonlijk erg waardeer is dat er zorg wordt besteed aan de verpakking. Niet geheel onbelangrijk met planten dacht ik zo. Meerdere bestellingen zullen vast en zeker volgen. So far so good, tuinflora heeft goed werk afgeleverd.. nu de natuur nog.. even afwachten dus :)

15 mei 2023
Een mooie volle plant besteld, helaas een miezerige stek ontvangen van iets van 5 cm met 4 blaadjes.. niets te maken met de geboden foto’s op de website.. redelijk schandalig!

Beoordelingen voor tuinflora.com

24 mrt 2024

Missen bloeisel

Misschien een beetje dom van me, maar ik had een bloeiende Strelitzia verwacht, omdat dit op het plaatsje stond, maar ik zal hem goed verzorgen volgens de bijgeleverde handleiding. Misschien handig om erbij te vermelden, dat bij ontvangst de plant niet bloeiende is.
Na eerste zending, waarbij de plant op twee plaatsen was geknakt (foto hiervan in jullie bezit) binnen twee dagen een nieuwe plant.!, Geweldige service.Minder tevreden ben ik over het vervoer. Ondanks de aanwijzingen op de doos is er onzorgvuldig mee omgegaan !! Stokken en potgrond uit de grond !! Stengel op twee plaatsen geknakt. Zeker niet rechtop vervoerd !!

Goede service

Volgens de tracking info was lag mijn zending paar dagen (vanwege de weekend) bij de DPD, maar alle planten waren heel goed verpakt. Ze kwamen zelfs nog met de natte grond. In plastik zakjes verpakt en in de doos met twee lagen en kartoon tussenin. Ik kreeg ook een planting instruktie met plaatjes van de plantjes per email.

Slechte verpakking

Ik heb er zelf 150 bloembollen en 2 boompjes besteld, maar doordat deze bij elkaar in 1 verpakking worden gestopt. Zijn er enkele toppen van de boompjes afgebroken. Waarbij ik nu denk dat deze niet meer in de hoogte zullen groeien. Misschien volgende keer een pakketje meer meesturen, dan kan dit niet meer gebeuren.
HW
Hennie W.
Huissen

Mooie en duidelijke website, uitstekende communicatie

Mooie website, bestellen is gemakkelijk, uitstekende communicatie. De service van DPD was niet best. Ik heb de bollen al een aantal dagen in huis, maar DPD geeft nog steeds aan dat ze in het sorteercentrum liggen. Bij navraag bij het servicepunt DPD hoorde ik dat de bollen er al even lagen.
Even afwachten er zit nog geen groen, hoop dat hij het strakjes doet. De vervoerder heeft het op zijn kop bij ons bezorgd terwijl er een grote pijl op straat wat boven kant is. Beetje jammer, maar daar kunnen jullie niets aan doen.
Planten kwamen snel en volgens afspraak aan. Meeste planten in goede conditie. Enkele wortels waren rot bij levering. Ook de dozen waren beschadigd wat doet vermoeden dat er niet zorgvuldig met transport omgegaan werd.
EV
esther v.
zoetermeer
Tijdige bezorging, nette verpakking, keuze voor afhaalpunt ipv alleen thuisbezorgen. Zou leuk zijn om over een half jaar een herinnering voor een review te krijgen als de planten uit de grond komen
Snelle levering,, nette afhandeling vraag gesteld in mail. Sommige van de geleverde plantjes wel klein. Zo dat we deze eerst opkweken voor ze daadwerkelijk in bloembakken te planten.

Veel kleiner dan beschreven.

Site geeft aan 10-15 cm alleen als je de lavendel plantjes ontvangt zijn er meerdere die net de 5 cm halen.. alles is te klein. Klacht ingediend en tot op heden nog geen gehoord.
Was heel blij, dat u de plantjes góed water gegeven hebt. Kon ze nl. i.v.m. sluitingstijd ophaalpunt pas de volgende dag ophalen. Goed verpakt met aanwijzing plaatsen doos.
23 mrt 2024
De planten die ik wilde waren vooradig en zijn geheel volgens afspraak binnen 2 dagen geleverd. Vervolgens kreeg ik een e-mail met daarin poot instructies, prima service.

Goed verpakt, ziet er goed uit

Plantjes en wortelgoed besteld. Netjes verpakt en snel verzonden. Per e-mail een overzichtelijke lijst met plantinstructies gekregen. Nu afwachten hoe alles aanslaat.
GV
Georges V.
Sijsele-Damme
Perfect beschermend verpakt inclusief plantpaspoort en verklarende tekst betreft uitplanten. Is bij veel anderen een punt van aandacht. Besluit : ideale verkoper !
CN

Prima ervaring met dit bedrijf.

Net zoals een vorige keer, bestellen en betalen is eenvoudig, de website heeft goede informatie. Het bestelde is goed verpakt, levering netjes op tijd.
De roos had geknakte en ingescheurde takken. Ik heb verschillende stukken er af moeten knippen voordat ik de roos kon planten. Hopelijk komt het goed.
zeer netjes verpakt snelle leveringen. de planten zagen er goed uit ook nog info mail gekregen hoe te planten. gewoon top wij zijn zeer te vrede.
Ik hoop dat deze er boven op komt. Door de vele planten in 1 doos hebben de overige planten in een verdrukking gezeten waar ze beschadigd zijn.
JW

Had verwacht kleine plantjes te ontvangen( potmaat…

Had verwacht kleine plantjes ( potmaat 9x9cm) te krijgen. Daar integen ontvang ik wortels met droge aarde, gemengd met voedingsstoffen

Prima verzorgd.

De planten worden heel goed ingepakt, voor de bezorging, gaan er heel voorzichtig mee om, de leverings was snel, en zien er goed uit.