tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.867 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Onlangs mijn eerste bestelling gedaan bij tuinflora. Mooie en overzichtelijke website met een divers assortiment met leuke aanbiedingen. Makkelijk bestelproces, vlotte levering en wat ik persoonlijk erg waardeer is dat er zorg wordt besteed aan de verpakking. Niet geheel onbelangrijk met planten dacht ik zo. Meerdere bestellingen zullen vast en zeker volgen. So far so good, tuinflora heeft goed werk afgeleverd.. nu de natuur nog.. even afwachten dus :)

15 mei 2023
Een mooie volle plant besteld, helaas een miezerige stek ontvangen van iets van 5 cm met 4 blaadjes.. niets te maken met de geboden foto’s op de website.. redelijk schandalig!

Beoordelingen voor tuinflora.com

11 feb 2024
Rommel; groenblijvende planten die voor de helft kaal zijn en ook nog eens planten leveren die veel kleiner zijn dan aangegeven. Tuinflora is niet bereid om de planten te vervangen. Update 14-02: Wat een domme reactie Tuinflora. Een winterharde plant die niet tegen wat vorst kan. En ja, als je een kleine potje laat bevriezen dan knapt de plant er niet van op. Dat is jullie verantwoordelijkheid.
Antwoord van tuinflora.com
Wanneer u in de winter Eucalyptus plant, zowel in een pot als in de volle grond, wordt het aanbevolen om een mulchlaag van bladeren of stro aan te brengen om de wortels goed te beschermen tegen de kou. Winterhard betekent niet dat deze planten geen last kunnen hebben van vorst gedurende meerdere dagen; dit hangt af van de kou, de duur ervan en de intensiteit.
31 dec 2023
Mensen informeren wanneer iets afgezonden wordt 22-12-2023 besteld en betaald niks meer gehoord
Antwoord van tuinflora.com
Wij waarderen uw feedback en willen graag verduidelijking bieden met betrekking tot de verwerkingstermijnen voor bestellingen geplaatst na 20 december 2023. Zoals duidelijk aangegeven op zowel onze homepage als de afrekenpagina, waren alle bestellingen na 20 december 2023 gepland om te worden verzonden vanaf 3 januari 2024. We begrijpen dat u mogelijk onze meerdere berichten niet hebt gezien en betreuren eventueel ongemak. Desondanks zijn we van mening dat deze nalatigheid niet zou moeten leiden tot een negatieve beoordeling, gezien het feit dat onze andere klanten met succes de gecommuniceerde informatie hebben opgemerkt en begrepen, zoals consistent weergegeven op onze website. We waarderen uw begrip en danken u voor uw medewerking in deze kwestie. Als u verdere zorgen hebt of aanvullende assistentie nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons klantenserviceteam.
26 dec 2023
Viel tegen heel klein kerststerren er was er een stuk zeer slecht
Antwoord van tuinflora.com
Onze oprechte excuses voor de teleurstelling die u heeft ervaren met onze kleine kerststerren, vooral omdat er één beschadigd was. We begrijpen dat dit zeer slecht is en willen het graag rechtzetten. Zou u alsjeblieft wat foto's van het beschadigde product kunnen sturen? Dit zal ons enorm helpen om de situatie beter te begrijpen en een passende oplossing voor u te vinden. We waarderen uw begrip en medewerking. Ons team staat klaar om u verder te assisteren.
Is laat met versturen ,heb na 1 week nog niets ontvangen
Antwoord van tuinflora.com
Dank u wel voor uw feedback. We betreuren het ten zeerste dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We willen graag begrijpen wat er precies is misgegaan en hoe we dit kunnen verbeteren. Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen via onze klantenservice zodat we dit probleem kunnen bespreken en oplossen? We stellen uw eerlijke feedback op prijs en streven ernaar om onze dienstverlening te verbeteren.
15 mei 2023

Piepkleine stek ipv beloofde volle plant op websitw

23 jun 2023
Dank voor uw feedback. We verzoeken u om contact op te nemen met de klantenservice, dan helpen we u verder.
BV
Bob V.
Ekeren Antwerpen
26 apr 2023
bij de planten het formaat vermelden. Tevens de wijze van levering. ik ben totaal verrast wegens de geringe omvang van het 'pakket' planten. Een doosje met 6 platte plastic zakjes met daarin een stukje wortel van de plant zoals vermeld op het etiket dat 'gelukkig maar' gekleefd is op elk zakje. Bloemen die ik volgend jaar verwacht had zullen lang op zich laten wachten. Wat een verschil met sites die 'stekje', kweekpotje 5 cm, of potmaat vermelden 'p9' bijvoorbeeld. zo weten klanten tenminste wat ze voor de vermelde prijs mogen verwachten. Om volgend jaar toch een beetje bloem in dat perk te vinden bestelde ik via een vriendin 3 planten potmaat 15cm. Weliswaar duurder maar ze voldeden aan mijn verwachting.
12 mei 2023
De bereikbaarheid is heel slecht. Met mijn order ging het eea mis. Deze zou de kweker zijn verlaten maar nooit bij DPD het depot hebben bereikt. Hoezo verstuur je planten via DPD, maar dat terzijde? Ik heb ze meerdere keren gebeld maar zijn voor vragen telefonisch niet bereikbaar. Ik heb ze een mail gestuurd maar daarop kwam geen reactie. Toen ik mijn geld terug eiste en anders aangifte ging doen bij de politie was het snel geregeld. Binnen 1,5 dag mijn geld terug. Nooit mee een bestelling bij deze partij.
26 apr 2023
Jullie kunnen beter luisteren als een klant wat te zeggen heeft en niet uit de hoogte doen en denken dat jullie meer kennis bezitten dan jullie klanten. Door jullie toedoen heb ik een hele jaar gemist met mijn planning. Uiteindelijk heb ik ook verzendkosten betaald voor een flut-plant waarvan ik de kosten wel terug heb gekregen. Door te luisteren hadden we het plantje kunnen vervangen, maar daar was het al telaat voor omdat jullie eigenwijs waren. Jammer dat.
KJ
K. J.
Ryptsjerk
3 mei 2023
Bestellingen is tot op heden nog niet gekomen. Pakket is nu 5 dgn onderweg, wanneer deze geleverd wordt is nu onbekend. Laatste bericht was dat deze dinsdag avond geleverd zou worden. Ik hoop dat de vervoerder de plantjes even water geeft.
18 jun 2023
op de site staat levering na 2 werkdag geen 4 dagen levering op mijn adres ze leveren bij de buren zonder één melding na te laten in mijn bus tegen ik de bestelling had was avond en dit met temperaturen rond de 30°c
28 mei 2023
Het zijn stekkies, geen planten. Echt een schandaal, ga jullie werkelijk nooit aanraden. Wat een "moderne" vorm van oplichterij voeren jullie? Pure misleidende omschrijving, ze zijn 17 centimeter hoog???
23 jun 2023
Potgrond veel te duur en geen planten maar stekjes in een zakje .ik bestel hier noooooooit meer. Weg ermee.
24 mei 2023
Planten in plastic verpakt daardoor geen zuurstof, waren verlept, jasmijn plantje helemaal ingedeukt en geknakt, dus weg kunnen gooien, dit was mijn eerste bestelling en dus gelijk de laatste! Foto's heb ik niet meer aangezien dit a een paar dagen geleden is geweest en ik nu pas verzoek tot review kreeg maar heb via Trustpilot al review gegeven
13 mei 2023

Ik kreeg alleen wortels met soms 1 puntje

Ik vond de hosta planten erg klein, op zijn mist had er een blaadje op kunnen zitten. Nu waren het alleen wortels met een klein puntje. Dit had toch wel even vermeld kunnen worden in plaats van de foto's die jullie op de site laten zien. Ik begrijp als liefhebber van planten dat je geen volwassen planten krijg maar dit wat ik nu heb gehad,
12 mei 2023
Ik heb 5,95 euro extra betaald zodat ik de volgende dag mijn spullen zou krijgen. In de praktijk niets van waar. Heeft gewoon 3 dagen geduurd. En mijn 5,95 ook nog niet terug gehad. Dus zeer slecht in mijn ogen.
30 jun 2023
De vlinderstruik die we besteld hebben, kwam meer dood dan levend aan. Een deel van het hout was dood. Ik zal hem opnieuw op proberen te kweken en dan kan hij op z’n vroegst volgend jaar pas de tuin in
7 jul 2023
Dank voor uw feedback. U heeft 2 maanden garantie. We verzoeken u om contact op te nemen met de klantenservice.
20 apr 2023
Ook dit bedrijf kan het niet nalaten mij lastig te vallen met commercieel gerichte e-mails na aankoop van een product. Ontwikkel een app voor mensen die dit graag willen. Dan heeft de rest rust.
JS
Joke S.
Amsterdam

Slechte kwaliteit en onjuiste informatie

Alles. In ieder geval de klant oprecht informeren als deze in een mail om informatie vraagt. Hier word je voorgelogen. Je krijgt niet het product (qua kwaliteit etc) waar je naar vraagt
11 jul 2023
Dank voor uw feedback. We hebben het bedrag van de bestelling inmiddels aan u terugbetaald.
23 jun 2023
Misleidende foto bij advertentie. Product (plant) dat ik binnen kreeg was een ielig ding, onderkant takjes waren al kaal. Zag er niet uit. Retourbeleid is slecht aangegeven.