tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.855 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Onlangs mijn eerste bestelling gedaan bij tuinflora. Mooie en overzichtelijke website met een divers assortiment met leuke aanbiedingen. Makkelijk bestelproces, vlotte levering en wat ik persoonlijk erg waardeer is dat er zorg wordt besteed aan de verpakking. Niet geheel onbelangrijk met planten dacht ik zo. Meerdere bestellingen zullen vast en zeker volgen. So far so good, tuinflora heeft goed werk afgeleverd.. nu de natuur nog.. even afwachten dus :)

15 mei 2023
Een mooie volle plant besteld, helaas een miezerige stek ontvangen van iets van 5 cm met 4 blaadjes.. niets te maken met de geboden foto’s op de website.. redelijk schandalig!

Beoordelingen voor tuinflora.com

4 mei 2023

Misleidende info op de website

Op de website lijkt het alsof je plantjes koopt en geen zaadjes. Plantjes waren precies mijn bedoeling en zaadjes niet.
9 mei 2023

plant verschilt heel erg van foto

er had mogen bij staan dat er helemaal geen bloemen op de plant zouden staan op het moment dat azalea's bloeien!
23 jun 2023
Dank voor uw feedback. We verzoeken u om contact op te nemen met de klantenservice, dan helpen we u verder.
15 mei 2023
Verkeerde producten besteld ,oplossing was terug sturen voor eigen kosten was niet mee te communiceren
1 jul 2023
Planten kwamen half dood thuisbezorgd
7 jul 2023
Dank voor uw feedback. We verzoeken u nogmaals om duidelijke foto's naar onze klantenservice te mailen, zodat we uw klacht in behandeling kunnen nemen.
7 jun 2023
Meer als de helft is niet opgekomen
30 aug 2023
De producten die geleverd zijn waren vreselijk iel op de website staan ze wel anders
30 aug 2023
Dank u wel voor uw feedback. Neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice.

Slechte service

De verzending het inpakken van de artikelen en de bezorging en contact per telefoon
1 okt 2023
Zou fijn zijn als mijn bestelling geleverd wordt...zit al een week te wachten.
2 okt 2023
bedankt voor uw feedback, het spijt ons te horen dat u zo lang moet wachten op uw bestelling. Wij hebben helaas geen invloed op de pakketdienst zodra we het pakket aan deze hebben overgedragen. Wees gerust, wij dragen het risico van transport. Mochten de planten beschadigd zijn omdat ze te lang in de doos hebben gezeten neemt u dan contact op met onze klantenservice.
FD
Freke d.
AMSTERDAM
14 sep 2023
viooltjes die ik ontving, voldeden absoluut niet aan plaatje op website
15 sep 2023
De foto's op onze site tonen altijd volwassen planten die tijdens hun natuurlijke bloeiperiode zijn gefotografeerd. Als u in september viooltjes koopt, is de plant niet helemaal bedekt met bloemen, wat logisch is als u bedenkt dat we aan het begin van de herfst staan. Onze planten worden op natuurlijke wijze buiten in potten gekweekt en evolueren met de seizoenen mee. De viooltjes die u heeft ontvangen zijn vrij normaal voor het seizoen, rekening houdend met het feit dat viooltjes bloeien van begin februari tot in de lente en dat eenmaal geplant een tweede bloei kan plaatsvinden in de herfst.
1 jun 2023
Op foto als je besteld lijkt nog heel wat,en dan ontvang je dit😔
17 mei 2023
Plantjes gebroken rot verzopen. En ik bellen maar niet op nemen
22 apr 2023
Slechte levering. Zand uit potjes en sommige planten geknakt
11 mei 2023

slechte kwalitijt

Van de 12 plantjes zaten er 5 bij die al half dor waren.
30 jul 2023
Plant lijkt niet op de afbeelding zoals getoond
9 aug 2023
Dank voor uw feedback. We hebben hierover ook mailverkeer gehad, waarin we hebben aangeven dat wij jonge planten leveren, die nog moeten gaan bloeien en groeien. Wanneer dit tegen het einde van de garantietermijn niet is gebeurd, verzoeken we u contact op te nemen met onze klantenservice.
6 jun 2023
Sneller leveren , d order is er nog steeds niet
7 mei 2023
Slechte kwaliteit planten!Geen meer bestellen.
2 jun 2023
De planten waren te klein en beschadigd
31 mei 2023
Zit in conflict, wat niet opgelost wordt
Antwoord van tuinflora.com
De DPD sticker is fout, omdat u uw adres fout heeft ingegeven bij de bestelling. Het volledige afleveradres blijft de enige verantwoordelijkheid van de klant. U lijkt deze verantwoordelijkheid af te wijzen, wat niet correct is.
28 okt 2023
Slechte kwaliteit veel te duur
Antwoord van tuinflora.com
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent. Neem in dit verband alstublieft contact op met onze klantendienst via email.
Niks ontvangen, wel betaald
Antwoord van tuinflora.com
Uw pakket, dat op 04/12/2023 is verzonden, is op 06/12/2023 afgeleverd bij het door u gekozen ophaalpunt tijdens uw bestelling. 06.12.2023 14:58 Berkel en Rodenr ... Pakket gaat naar Parcelshop. The Readshop 06.12.2023 06:46 Berkel en Rodenr ... Op het depot. 04.12.2023 23:01 Vijfhuizen (NL) Onderweg. 04.12.2023 12:16 DPD Data centrum ... Order informatie is doorgegeven aan DPD