tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.comReviews

: 11.988Goed

4,28

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 10-2-2022
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022
tuinflora.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij tuinflora.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 10-2-2022
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022
tuinflora.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij tuinflora.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor tuinflora.com

2.291 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11.988 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


3 maanden geleden
Snelle levering en de planten zien er goed uit! Ik kreeg de doos op zojn kant geleverd, terwijl tuinflora duidelijke stickers had geplakt welke kant de bovenkant van de doos moest zijn. Gelukkig had tuinflora de planten zo goed ingepakt dat het geen kwaad kon! Ik ben erg tevreden over de inpakmethode en de kwaliteit van de planten! Enige verbeterpuntje is misschien dat er meer informatie over de planten op de website mag staan voor leken zoals ik zodat het online bestellen van planten toegankelijker is.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


11 maanden geleden
De 2 vlinderstruiken (PinkPanter) waren goed ingepakt, maar bladeren waren al vergeeld. Te snel voor dit seizoen naar mijn mening, want een vlinderstruik die nu in mijn tuin staat is nog groen. Ze zouden tot en mét september in bloei moeten staan en het is nu nog augustus. Er zat wel een 1 verdroogde (bloem)pluim aan, dus hij heeft in ieder geval deze zomer minstens 1 x gebloeid. Ik had de 2 struiken niet uit de sale. Andere plant die wel uit de sale kwam zag er prima uit. Direct nadat ik de struiken na ontvangst uit de doos had gehaald heb ik een foto gemaakt (van plant in potten). De foto's gemaild naar de klantenservice. Ze wilden nog een duidelijkere foto, dus op verzoek nog aantal foto's opgestuurd. Klantenservice reageerde snel met opmerking het af te wachten (volgend jaar lijkt me) en als het dan nog niet goed is opnieuw contact met ze op te nemen. Ik weet dus nog niet of ik tevreden ben. Ook direct/op tijd verzocht (volgens proces) of plant dag later kon worden bezorgd, maar is niet opgepakt door de vervoersdienst. Ik was gelukkig net thuis, dus heb ze persoonlijk kunnen aannemen.
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor tuinflora.com

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(89)
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Meerdere planten bestelt (3 soorten). Dat ze dan niet allemaal hetzelfde lijken, dat snap ik uiteraad, maar bij 1 soort waar ik er 2 van heb bestelt, heeft 1 er maar 1 takje van, deze was ook nog half afgebroken en uitgedroogd. Ik zal hier niet snel meer bestellen. Het leek mij handig, omdat ik erg slecht kan fietsen, dus 6 km naar het tuincentrum was te ver voor mij. Maat nu staat er wel een heel zielig "struikje " in de voortuin
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
7 dagen geleden
bedankt voor uw feedback als u niet tevreden bent met een plant vragen we u om contact op te nemen met onze klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
17 dagen geleden
laatste levering slecht planten; , de monnikskapplantjes waren geel en inmiddels afgestoren
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
7 dagen geleden
bedankt voor uw feedback U heeft 12 maanden garantie op alle vaste planten. Mocht en plant beschadigd zijn of niet groeien kunt u binnen deze garantietijd met ons klantenservice contact opnemen en we sturen u nieuwe planten of het geld terug
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Bezorging is waardeloos
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
7 dagen geleden
Mochten planten door de bezorging beschadigd zijn vragen we u om met onze klantenservice contact op te nemen, het transportrisico dragen wij
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden 
van lia s.
ik was zeer teleur gesteld. Ik had een boompje besteld en kreeg een tak binnen met wat zijtakjes. Lelietjes besteld en dat waren wat bollen in een zakje en een andere plant waarvan ik de naam even kwijt was ook in de vorm van een knol. Van deze bollen heb ik volgend jaar pas iets aan.. Ik had beter naar de plantenhal kunnen gaan dan had ik meer waar voor mijn veld gehad. Wilde het terug sturen maar dat is dan voor mijn eigen rekening daarbij komt terug sturen met dpd is erg omslachtig.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Bij uitpakken van de doos bleek de inhoud te bestaan uit, weleens waar de gevraagde, maar zeer miezerige plantjes. De meeste planten waren net verplant naar naar een iets groter potje, hetgeen een dit potje nauwelijks vulde met minimale wortelvorming. Prijs/kwaliteitverhouding slecht! Fred. Vennik Dieren
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Planten lijken in de verste verte niet op de getoonde foto's. Ergens bij Klantenservice wordt daar op gewezen, maar die site bezoek je meestal niet voordat je bestelt. Uiteindelijk ben ik eruit gekomen met ze.
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
7 dagen geleden
bedankt voor uw feedback de tevredenheid van onze klanten is heel belangrijk voor ons. We proberen altijd om een oplossing te vinden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Bestelling is snel geleverd en was goed verpakt, maar onze malva op stam had iets van luis/spint. Hebben hem meteen moeten spuiten. Ik hoop dat hij het red.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
We hebben een rode fascistoïde besteld en krijgen een paarse
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
7 dagen geleden
bedankt voor uw feedback als u een verkeerde plant krijgt verzoeken we u om onze klantenservice te contacteren. We helpen u graag verder
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden 
van EHM v.
Miezerige plantjes
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
2 maanden geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Vind het nogal een onduidelijk website. Zware teleurstelling toen ik de doos thuis gestuurd kreeg. De mooie planten bleken bollen te zijn. De kwaliteit van de planten was ook niet geweldig. Dat het in bij sommige planten om bollen gaat staat niet duidelijk aangegeven. Nee, ik bestel hier niet opnieuw. Wel pluspunt dat er snel verzonden werd en de lavendel een goede prijs had.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
In een van de zakjes met wortelgoed zat geen wortelgoed, enkel turf. Dit heb ik aangegeven en gevraagd of ze hem alsnog konden leveren, maar in plaats daarvan kreeg ik het geld geretourneerd van de ontbrekende wortel. Dus als ik hem nu alsnog wil hebben, word ik genoodzaakt om extra verzendkosten te betalen. Ik had het netter gevonden als ze het eerlijker hadden opgelost.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Een zamioculcas zamiifolia besteld en ben daar ontevreden over. Er staan vijf stekjes in een pot en twee losse blaadjes zo in de grond gestopt, die zijn inmiddels al dood. Een steeltje waarvan een paar blaadjes gewoon stuk zijn en de rest slap hangt. In totaal 3 planten besteld, die overigens wel goed verpakt zijn aangekomen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
De namen en de beschrijvingen komen niet overeen… dus zoeken welke beschrijving bij welke plant hoort….! Zelfs de bloemen die erin zitten Nzijn zo dood dat ik betwijfel of de wortels nog leven…. We gaan het zien…. Ze staan er nu een paar dagen in… wel snelle nette levering…
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Boompjes is 5 dagen onderweg geweest bladeren waren helemaal verdord, staat nu in een emmer water hoop dat dit nog wat wordt als hij in de grond staat. weet niet of ik zoiets nog maal per internet zal bestellen Heb geen gsm om een foto mee te maken
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Ik had vanuit de site opgemaakt dat ik levende planten zou krijgen die ik zo in mijn tuin kan zetten. Ik kreeg echter zaad om zelf de planten op te kweken. Dit kwam niet duidelijke naar voren op de site.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
De doos was te groot waardoor de plantjes gedeeltelijk los lagen in de plastic zak. De blaadjes van de plantjes zijn helemaal geel. We hebben ze gepland en hopen dat ze toch gaan bloeien....
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
Snelle bezorging. Maar plantjes kwamen beschadigd aan. Contact opgenomen. Maar werd niet serieus genomen. Hier bestel ik niet meer.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 maanden geleden
De levering verliep prima. De kleur van het grid is duidelijk minder zwart dan op de website! In droge toestand gewoon grijs
Beoordeling melden