tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.898 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Onlangs mijn eerste bestelling gedaan bij tuinflora. Mooie en overzichtelijke website met een divers assortiment met leuke aanbiedingen. Makkelijk bestelproces, vlotte levering en wat ik persoonlijk erg waardeer is dat er zorg wordt besteed aan de verpakking. Niet geheel onbelangrijk met planten dacht ik zo. Meerdere bestellingen zullen vast en zeker volgen. So far so good, tuinflora heeft goed werk afgeleverd.. nu de natuur nog.. even afwachten dus :)

15 mei 2023
Een mooie volle plant besteld, helaas een miezerige stek ontvangen van iets van 5 cm met 4 blaadjes.. niets te maken met de geboden foto’s op de website.. redelijk schandalig!

Beoordelingen voor tuinflora.com

19 mei 2023
Ik vond de plantjes wel heel klein
16 sep 2023
Te weinig bollen afgeleverd
20 sep 2023
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat er te weinig bollen zijn afgeleverd. AUB neem contact op met onze klantenservice zodat wij het kunnen oplossen.
22 sep 2023

Product zag er niet zo mooi uit,hopelijk komt t nog goed denk vervoerschade

Product zag er niet zo mooi
22 sep 2023
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat de bestelling niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij leveren relatief jonge planten, die buiten zijn gekweekt, dus niet in een kas. De planten zien er bij levering nog niet zo volgroeid of in bloei uit. Mochten er planten zijn die zich niet naar wens ontwikkelen, neem alstublieft contact met onze klantenservice en wij regelen iets under uw garantie.
25 aug 2023
Ik vond de plant te klein
25 aug 2023
Dank voor uw feedback. Wij verlenen 2 maanden groeigarantie op onze planten. Als u niet tevreden bent met de kwaliteit verzoeken we u om contact op te nemen met de klantenservice.
12 mei 2023
Planten zijn erg klein.