tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.comReviews

Gecertificeerd sinds: 10-2-2022
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022
tuinflora.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij tuinflora.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 10-2-2022
Laatst gewijzigd op: 6-7-2022

Beoordelingen voor tuinflora.com

2.291 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Snelle levering en de planten zien er goed uit! Ik kreeg de doos op zojn kant geleverd, terwijl tuinflora duidelijke stickers had geplakt welke kant de bovenkant van de doos moest zijn. Gelukkig had tuinflora de planten zo goed ingepakt dat het geen kwaad kon! Ik ben erg tevreden over de inpakmethode en de kwaliteit van de planten! Enige verbeterpuntje is misschien dat er meer informatie over de planten op de website mag staan voor leken zoals ik zodat het online bestellen van planten toegankelijker is.

De 2 vlinderstruiken (PinkPanter) waren goed ingepakt, maar bladeren waren al vergeeld. Te snel voor dit seizoen naar mijn mening, want een vlinderstruik die nu in mijn tuin staat is nog groen. Ze zouden tot en mét september in bloei moeten staan en het is nu nog augustus. Er zat wel een 1 verdroogde (bloem)pluim aan, dus hij heeft in ieder geval deze zomer minstens 1 x gebloeid. Ik had de 2 struiken niet uit de sale. Andere plant die wel uit de sale kwam zag er prima uit. Direct nadat ik de struiken na ontvangst uit de doos had gehaald heb ik een foto gemaakt (van plant in potten). De foto's gemaild naar de klantenservice. Ze wilden nog een duidelijkere foto, dus op verzoek nog aantal foto's opgestuurd. Klantenservice reageerde snel met opmerking het af te wachten (volgend jaar lijkt me) en als het dan nog niet goed is opnieuw contact met ze op te nemen. Ik weet dus nog niet of ik tevreden ben. Ook direct/op tijd verzocht (volgens proces) of plant dag later kon worden bezorgd, maar is niet opgepakt door de vervoersdienst. Ik was gelukkig net thuis, dus heb ze persoonlijk kunnen aannemen.

Beoordelingen voor tuinflora.com

Goed assortiment, makkelijk bestellen en snel geleverd, maar...... verpakking kan en moet beter!! Ik had 5 plantjes besteld (3 passiflora en 2 vlinderstruik), dit werd geleverd in een (veel) te grote PLATTE doos met aan beide kanten een pijl met vermelding this side up. Helaas is dit in het transport op de hoge kant vervoerd waardoor alles door elkaar lag en 1 plantje zwaar gekneusd/beschadigd is gearriveerd. Ondanks dit heb ik toch weer een andere plant (acer) besteld, hopelijk komt deze wel onbeschadigd aan.
Fris produkt, goed verpakt. Levertijd van 2 werkdagen is ook goed. Bij het produkt zat een zakje met wat potaarde en een soort wortel met twee uitlopers. Voor dit laatste was geen aanwijzing vermeld op de bijgesloten richtlijn voor het planten.
De planten waren goed verpakt, goede beschrijving erbij. Maar de planten zagen er niet zo goed uit, van 2 leek het wel of ze bijna dood waren. Ze staan nu in de tuin, maar van 1 denk ik dat ie het niet overleeft. Even afwachten dus.
De service van Tuinflora is prima, snelle levering ook, maar ik ben wel verrast over de 3 zakjes met de inhoud van : zand en wortels.....geen groen blaadje te zien... of dit uiteindelijk planten worden is afwachten.
Deafwerking van mijn bestelling was in orde. Maar ik hadmoeite om mijnbestelling betaald te krijgen. Ik ben niet zo bedreven op het gebied van internet en het kostte mij veel moeite om mijn bestelling te betalen.
Ik ben zeer tevreden over de levering van de planten. Planten komen goed en gezond aan. Ook een vraag achteraf werd snel en correct beantwoord.
Na de eerste bestelling een klacht ingediend omdat de plant kapot aankwam. Klacht werd netjes behandeld en kreeg nieuwe plant. Topservice!!
Snelle levering van de Salvia planten. Helaas waren er een paar takken geknakt en ook een behoorlijk aantal takken waren al uitgebloeid.
Snelle levering en alle 3 dahliaknollen die ik besteld had, zijn goed uitgelopen.
+Goed verpakt. -Planten waren kleiner dan ik dacht.
De snelle levering en prima voorlichting op papier
Mooi op tijd en zeer goed verpakt
Snelle levering en goed verpakt.
Netjes op tijd. Keurig verpakt
De uitstraling