tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.709 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Onlangs mijn eerste bestelling gedaan bij tuinflora. Mooie en overzichtelijke website met een divers assortiment met leuke aanbiedingen. Makkelijk bestelproces, vlotte levering en wat ik persoonlijk erg waardeer is dat er zorg wordt besteed aan de verpakking. Niet geheel onbelangrijk met planten dacht ik zo. Meerdere bestellingen zullen vast en zeker volgen. So far so good, tuinflora heeft goed werk afgeleverd.. nu de natuur nog.. even afwachten dus :)

15 mei 2023
Een mooie volle plant besteld, helaas een miezerige stek ontvangen van iets van 5 cm met 4 blaadjes.. niets te maken met de geboden foto’s op de website.. redelijk schandalig!

Beoordelingen voor tuinflora.com

9 jun 2023

Magnolia en vlinderstuik

De bestelling was wat langer onderweg dan ik dacht, na contact bleek het druk te zijn. Maar verder was de verpakking goed, de planten waren niet uitgedroogd. Nu afwachten hoe mooi ze gaan groeien, want via internet planten bestellen doe ik niet vaak
7 apr 2023

Voor ons de eerste keer dat we hier een bestelling hebben gedaan.

Voor ons de eerste keer dat we hier besteld hebben. Ik had niet gedacht dat planten via de post heel aan zouden komen. Netjes verpakt mooie planten en in een vochtige grond. We zullen zeker nogmaals een bestelling doen.
11 mei 2023
Planten zaten goed verpakt. Bestelling was er snel. Had meerdere planten besteld waaronder twee vlinderstruiken. De ene vlinderstruik is stukken kleiner ten opzichte van de andere. Daarom geen vijf sterren
24 apr 2023
Je krijgt wel echt iniminie plantjes thuis. Ik had er rekening mee gehouden dat ze klein zouden zijn, maar dit is wel heel erg klein. Hopelijk groeien ze snel! Bezorging was na een dag of 4.
8 jun 2023
De planten zijn met zorg verpakt. Geplant en nu afwachten of ze het naar in zin hebben in mijn tuin. De volgende vragen kan ik niet beantwoorden heb niemand gesproken, alles online besteld.
PV
Patrick V.
ZONHOVEN
3 apr 2023
Goed kwaliteit ziet er goed uit,dpg leveren niet op zaterdag maar geven wel door dat ze langs komen en zeer laten ze weten dat ze andere werkdag komen ,vervelend,kan Tuinflora niets aan doen
HZ
Hans Z.
Oosterbeek
31 okt 2023
Vlotte verzending. Precies wat ik had besteld. Ziet er goed uit. Alleen de plant-instructie via de mail moet ik nog ontvangen. Ik heb ze maar geplant zoals ik dacht dat het zou moeten.
9 aug 2023
Ik had coniferen varies besteld maar er was maar 1 soort helaas Mijn eerste bestelling was beter Die had 3 soorten zoals in de webshop Met vriendelijke groet Dr Jacob Bijl jr ede
2 jun 2023

Kaaps Viooltje Paars in plaats van Blauw

Ik heb Kaaps Viooltje Blauw besteld, maar kreeg Paars kleur en niet in de beste staat. Ik hoop dat de volgende bestelling overeenkomt met de opgegeven. Bedankt!
5 apr 2023
Correcte en snelle levering. Eventueel betere beschrijving van wanneer en hoe planten voor de niet zo groene vingers. Er zijn toch al wat plantjes gesneuveld.
20 mei 2023
Helemaal top, mooi verpakt goed geleverd mooie plantjes duidelijke beschrijving. Echter als je prijzen vergelijkt is het wel duur daarom een ster eraf.
12 apr 2023
Snel geleverd, en goeie kwaliteit. Ik mis alleen afbeeldingen van de bloembollen,daarom was het wel wat extra werk om alle bollen op kleur te sorteren
29 sep 2023
Over het al gemeen prima goed vepakt alleen tot 2x ten zou 2illen dat ik er foto S van kon maken maar oe slechte vioolen kan er geen foto.s van maken
SA
Sophia A.
Antwerpen
10 mei 2023

Ok

Een ster minder omdat er een van de planten echt heel klein was ipv aangekondigd. Hoogte amper 4 cm ipv 10-15, prijs 4.75€. Verder prima service.
GD
18 aug 2023

Levering was snel Werd goed verpakt geleverd Site is overzichtelijk Voor elk wat wils Prijs wat aan de hoge kant voor de grote van de plantjes.
3 okt 2023

Goed verzorgd

Snel, goed verpakt en planten kwamen goed aan. Zijn iets kleiner dan gedacht n.a.v. foto. Na paar dagen in de bak staan ze er mooi bij.
PO
Peter O.
Westland
24 mei 2023
DE verpakking is goed geregeld. De plantjes zijn net over gepot in een groter potje en dus niet goed door geworteld. Dit kan dus beter.
6 mei 2023

Vlot geleverd, vrij klein.

Het plantje is vrij klein en of hij het gaat doen is nog de vraag natuurlijk. De verzending was netjes, goed verpakt en aardig vlot.
26 mei 2023
Ze waren voor mijn dochter en schoonzoon en ze daar ook laten bezorgen. Zij waren er blij mee en vertelden dat eea er goed uitzag.
16 apr 2023
De snelheid van levering van een ontbrekend onderdeel. Niet mogelijk om een regenkap of behandeling om het dak waterdicht te maken.