tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.709 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Onlangs mijn eerste bestelling gedaan bij tuinflora. Mooie en overzichtelijke website met een divers assortiment met leuke aanbiedingen. Makkelijk bestelproces, vlotte levering en wat ik persoonlijk erg waardeer is dat er zorg wordt besteed aan de verpakking. Niet geheel onbelangrijk met planten dacht ik zo. Meerdere bestellingen zullen vast en zeker volgen. So far so good, tuinflora heeft goed werk afgeleverd.. nu de natuur nog.. even afwachten dus :)

15 mei 2023
Een mooie volle plant besteld, helaas een miezerige stek ontvangen van iets van 5 cm met 4 blaadjes.. niets te maken met de geboden foto’s op de website.. redelijk schandalig!

Beoordelingen voor tuinflora.com

27 apr 2023
plantgoed is oke,verzending moet kwa tijd anders ,plantgoed donderdag ochtend besteld maandag in de namiddag pas geleverd

Probleem goed opgelost

Plant kwam met luis binnen. Is netjes opgelost en heb mijn geld teruggehad. Snelle reactie van de klantenservice.
22 apr 2023
Netjes tijdig geleverd, goed verpakt met een duidelijke beschrijving hoe de planten verzorgd dienen te worden.
16 okt 2023

Good

The plants were of good quality and packaged really well. Nothing was damaged. The order arrived very quickly
MD
Mariëtte d.
Vriescheloo
10 nov 2023
Ik kreeg de bollen snel binnen, waarvoor dank. Vervelend dat ze allemaal neutraal verpakt zijn, zonder foto.
AS
Anne S.
Beltrum
25 mei 2023
Planten waren erg uitgedroogd bij bezorging! Verder tip, na wat water waren ze snel weer mooi opgebloeid
10 apr 2023
planten waren goed verpakt en snelle levering en een goede beschrijving , hoe de planten te behandelen
8 jun 2023
De service beviel super, jammer dat het boompje veel gebroken takjes had. Ik denk door het vervoer.
23 sep 2023
Snelle verzending, wel iets kleine plannen 't.o.v. verwachting maar dat zal vast wel goed komen.
WS
W. S.
Cuijk
8 mei 2023
Planten netjes en zorgzaam verpakt en daardoor zonder beschadiging afgeleverd door besteldienst.
13 mei 2023
Plantjes zagen er gezond uit , goed verpakt. Nu hopen dat ze goed aangaan , groeien en bloeien.
2 jun 2023
Planten waren goed ingepakt. Maar hebben toch wel een dag ( misschien meer) te lang gestaan.
niet te duur, snelle bediening, poging goede verpakking maar toch niet helemaal gelukt

Goede klantenservice

Was een verpakking fout gemaakt Wordt direct netjes opgelost Snelle keurige service
1 okt 2023
Alles is heel vlot verlopen.Alleen jammer dat dpd zijn werk niet doet zoals het moet!
30 jun 2023
Plant was goed verpakt Jammer dat er geen beschrijving bijzat Ook niet per mail gehad
29 apr 2023
Het ziet er goed uit, maar of het allemaal gaat bloeien, dat weet ik deze zomer pas.
2 jun 2023
De bestelling was goed, alleen ik had en vraag en kon niemand telefonisch bereiken.
11 apr 2023
Prima. Behalve ik kreeg geen track and trace code. De bestelling was er plotseling
GD
Gerard D.
Dirksland
25 sep 2023

Fijne webshop

Producten zijn in de webshop makkelijk te bestellen, levering na twee werkdagen.