tuinflora.comBeoordelingen

M.E.C. Jansen

Beoordelingen voor tuinflora.com

4.21/5.00

1.810 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over tuinflora.com

mooie producten ontvangen
Probleem met terug brengen. Ik heb balkon bloemen pakken gekocht maar pass niet .ik wel terug maar als ik moebetalen van eigen geld dat betekent meer geld kwijt en nu moetbewaren voor niks.
Alles erg goed verpakt. De grond was vochtig en ruimte genoeg in de doos, opgevuld met luchtgeblazen plastic. Plantjes allemaal heel aangekomen. Ik bestel zeker weer.
Top bedrijf, voor mijn planten kom ik zeker hier weer terug. Netjes ingepakt en op tijd bezorgd, ondanks corona tijd!
Plantjes zijn erg fragiel (fijntjes) en een stuk korter dan beschreven
Snel geleverd, goed verpakt en naar 3 dagen uit gelopen.
De geleverde planten zijn klein en jong en niet zoals afgebeeld op de foto.
heel goed en zorgvuldig verpakt. Levering op tijd. Product in goede staat ontvangen.
Planten zagen er weer goed uit
De planten zijn op tijd en zeer netjes bij mij bezorgd. Ook mooi dat er bij de levering een mooie uitleg zat hoe de plantjes te behandelen.
Top 8
Goed product!
Snelle levering en goed verpakt. We zijn zeer tevreden
goedemiddag u stuurt mij wel om een beoordeling maar die kan ik Julie zeker niet geven ik heb een groot probleem mijn levering zeggen ze dat ze aan de deur bezorgd zijn en dat ik niet thuis was nou nu hebben ze het zogenaamde na een drogist gebracht in ede nou daar aangekomen niks nu weer een bericht het zelfde probleem drogist zegt dat er wel bezorgd is maar niet mijn levering paket e
 Antwoord van tuinflora.com
Volgens de DPD status is uw pakket inderdaad bij de DA drogist in Ede bezorgt. Wij zullen met DPD contact opnemen om te kijken wat er met het pakket is gebeurd. Uw bestelling is gegarandeerd
Goed verpakt planten in goede conditie
Eerlijk gezegd had ik plant met bloemen verwacht, bleek dus net gekweekte planten te zijn. Snap wel dat dat makkelijker zenden is. Hoop dat ze goed aanslaan en tot volle bloei komen, al zal dat hoogstwaarschijnlijk pas volgend jaar zijn. Ze waren trouwens goed verpakt en nog lekker nat, zodat er geen van drieën dood is gegaan gelukkig.
They came quickly and the plants were nice and well packaged
Super goed verpakt en kwaliteit
keurig zoals vermeld,
Snel en netjes geleverd top