tuinflora.comBeoordelingen

M.E.C. Jansen

Beoordelingen voor tuinflora.com

4.27/5.00

1.563 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over tuinflora.com

Zoals het toch persoonlijk goed voelt de vraag en reactie, verwacht ik ook dat de hortensia,s volgend jaar mooi in bloei zullen staan, en kan dan het iedereen aanraden om bij tuinflora te bestellen.
Bezorger had geen mondmasker op.
Antwoord van tuinflora.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben hier een notitie van gemaakt en zullen dit voorleggen bij de bezorgdienst.
ontgoochogeld vond de plantjes een beetje kaal
Prima product. Snelle levering!.
Ik ben niet tevreden over de staat van de Eryngium Bourgatii. Het is maar net de vraag of de plant het gaat overleven. Over de violen en de heucheras ben ik zeer tevreden. Deze planten doen het hartstikke goed!
Antwoord van tuinflora.com
Onze excuses dat u niet tevreden bent over de Eryngium Bourgatii. Via de email kunt u ons foto's sturen van de plant. Zodra wij de foto's hebben ontvangen kunnen wij kijken wat wij voor uw garantie kunnen betekenen.
Levering klasse, alleen zagen we bij uitpakken dat we de verkeerde plant hadden besteld.
Gewoon goed, voldoet aan verwachting.
PERFECT GELEVERD. PRODUKT IN TOPVORM GELEVERD
Niets aan toe te voegen.
Verpakking met stikker deze kant boven maar bij opening lagen de planten op z’n kop. Stikker aan de onderzijde geplakt.
Antwoord van tuinflora.com
Onze excuses voor het ongemak. Wij waarderen uw feedback en hebben hier een notitie van gemaakt. Wij gaan ons uiterste best doen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.
De bestelde planten keurig ontvangen . Nu planten en kijken naar het resultaat.
Was prima
Mooie planten, goed verpakt.
Zeer tevreden over de snelle bezorging en de kwaliteit van de geleverde producten..
Prachtige plant. Goed ingepakt en is oprijd bezorgd, zoals afgesproken.. Vgr. M
Klein stekje voor een toch wel flinke prijs. Hopelijk gaat hij het doen.
Antwoord van tuinflora.com
Vanwege de tijd van het jaar kan het inderdaad zijn dat de plantjes wat kleiner lijken. Des ondanks is dit een goed seizoen om de planten te planten. Tijdens de winter kunnen de wortels goed nestelen zodat de plant van de lente een voorsprong heeft. Stel dat de plant in de lente niet goed blijkt te groeien neem dan gerust contact met ons op. Tuin planten hebben 1 jaar groeigarantie.
Mooi verzorgd in doos gestoken en bezorgd!
Krijgt een dikke tien! duidelijke site, perfect verstuurd ! Maken er nog zeker meer gebruik van !!!
Mijn zus was er blij mee.