tuinflora.com

M.E.C. Jansen

Beoordelingen voor tuinflora.com

4.16 / 5.00

2.783 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over tuinflora.com

mooie plant goed verpakt zeer tevreden

1 dag geleden
Ik ben zeer tevreden met het bestelde,al heb ik wel een opmerkingen: Het verstuurde is al wat fragiel,en als er dan wat takjes zijn afgebroken blijft er weinig over,dus voorzichtigheid bij verpakking A.U.B. Van de Wisteria sinensis Blauw (Blauwe Regen) zijn enkele zijtakken afgebroken en ook één van de Camellia Japonica is niet helemaal heel overgekomen. Nogmaals beoordeling 5 dikke sterr

Voorlopig ben ik tevreden, ik heb de planten in de tuin gezet .

snel en goed verzorgd afgeleverd en product voldoet aan verwachting

De planten waren niet door geworteld. Lastig poten. Alles viel uit elkaar. Wel mooie kwaliteit blad. Na een week in de grond, zie ik ze met deze dagen prachtig bijtrekken.

De bestelling had ik snel thuis. Nu maar hopen dat het mooi gaat bloeien.Vriendelijke groet. Mevr.Metselaar.

Producten zijn goed aangekomen nu afwachten hoe ze het gaan doe natuurlijk heb ik hier alle vertrouwen in

Alles soepel verlopen, werd keurig bezorgd en met uitgebreide verzorgingstips geleverd.

1 week geleden
Binnen drie dagen was de bestelling in goede orde in onze woonplaats in Denemarken gekomen. Dankzij de plantinstructies op de website kregen wij inzicht hoe wij de planten en struiken op de juiste wijze in de aarde konden plaatsen.

1 week geleden
Planten waren mooi en stevig verpakt, in goede conditie en er zat zelfs een erg goede handleiding bij hoe je deze planten moet verzorgen.

1 week geleden
Precies zoals beloofd en goede kwaliteit

1 week geleden
De Cornus florida Bartons Wit (Kornoelje)) is te klein, ongeveer 10 cm de de takjes 2 mm, ik ben heel benieuwd of dit nog wat gaat worden????

1 week geleden
TuinFlora vermeld de lever-maten bij potplanten als hoogte inclusief pot 20-30 cm. De geleverde plant zou inclusief 9 cm pot minstens 20 cm hoog moeten meten. Klantenservice helpt u graag verder mochten de planten niet aan de productomschrijving voldoen. We bieden groeigarantie.
Ben wel blij mee.

Buitengewoon

2 weken geleden
Mijn bestelling is een week onderweg geweest. Ik kreeg bericht dat het de volgende werkdag kwam,niet dus ,ook de dag daarop niet. Wij snappen dat het niet met kerst bezorgd wordt maar de vrijdag of zaterdag erna toch wel? Nee dus. Hopelijk dat de planten het wel overleven.Dit is niet echt voor herhaling vatbaar om zoveel dagen te moeten wachten en thuis zitten.

1 week geleden
Het spijt ons dat i.v.m de feestdagen de levering van uw pakket vertraging heeft opgelopen. Uw plaatste uw bestelling op 24 december is diezelfde dag verstuurd, helaas is uw pakket niet op 27 december geleverd maar op 30 december, de tweede werkdag na verzending. We bieden volledige groeigarantie, neemt u contact op met onze klantenservice als de planten in de lente niet naar wens aanslaan?
plant viel erg tegen

1 week geleden
: TuinFlora vermeld de lever-maten bij potplanten als hoogte inclusief pot 20-30 cm. De geleverde plant zou inclusief 9 cm pot minstens 20 cm hoog moeten meten. Klantenservice helpt u graag verder mochten de planten niet aan de productomschrijving voldoen.
vlotte levering, correcte aflevering, producten waren goed verpakt.

2 weken geleden
Uitstekende service mooie bonsai goed verpakt Erg blij mee Bedankt Met. vriendelijke groet Ankie Theunissen.

3 weken geleden
Snel geleverd. producten zien er goed uit.