tuinflora.comBeoordelingen

M.E.C. Jansen

Beoordelingen voor tuinflora.com

4.16 / 5.00

2.444 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over tuinflora.com

Netjes verpakt en goede communicatie

De levering verliep raar doos was voor de deur gezet en toen ik open deed was de bezorger al weggelopen Als ik niet thuis was geweest had de doos voor de deur gestaan

1 plantje beschadigd, de koerier had duidelijk niet gezien wat de bovenkant van de doos was...

De verzending en verpakking was gewoon waardeloos. Dozen beschadigd waardoor de verpakking ook. Wanneer planten dan verstuurd wordt, mag hier wel wat meer zorg aan besteed worden.

Snel geleverd. Goede schriftelijke uitleg en goed verpakt. Nu is het wachten tot het boven de grond komt.

1 dag geleden
Alles in orde bevonden en keurig afgeleverd.

1 dag geleden
product goed ontvangen was netjes verpakt

snelle levering en goed verpakt

Juist leverings bedrijf,heel slechte service

Vrij snel geleverd goed verpakt verzorging en planttips erbij

Telefonisch goed afgehandeld op mijn vragen dus voor de tuin heb je een klant

voor wat betreft de producten: ik bestelde tuinfreesia's, bij ontvangst vond ik ze wat klein, hoewel de maat bij verkoop waarschijnlijk prima klopt. Ze waren ook min of meer afgeprijsd, dus ik klaag niet, maar als U het vraagt.......

Snel geleverd, goede en mooie planten

Ik ben heel blij met mijn plantjes. Ze zijn wel wat klein maar dat is op zich geen probleem als ze goed groeien, dat is nog wat afwachten natuurlijk. Goede service en de levering was goed.

De plantjes zitten in de grond, nu wachten tot ze gaan groeien! Perfecte levering in deze bizarre tijd. En een goede uitleg bij de planten. Ik kan niet wachten tot ze de grond uit schieten. Jammer vind ik wel dat veel producten tijdelijk niet op voorraad zijn. Maar verder super tevreden!!

snel, netjes en goed verzorgd complimenten

Snelle levering. Prima kwaliteit

Ik heb deze beoordeling eerder doorgegeven. Alles is goed gegaan. Plantjes staan in de grond en kunnen gaan groeien!! Groet M. Fransen

Snel geleverd