dermaskinonline.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 24-9-2020
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
dermaskinonline.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij dermaskinonline.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 24-9-2020
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor dermaskinonline.nl

14 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor dermaskinonline.nl

Geweldige website waar je gebruik kunt maken van een kortingscode bij een bestelling vanaf een bepaald bedrag. Je hebt je producten de volgende dag al in huis, goed verpakt en voorzien van een leuke attentie. Dankzij de gratis toegevoegde samples heb ik ook al kennis mogen maken met nog meer mooie producten van SkinCeutials. Blij mee!
Ik bestel alles wat mijn huid nodig heeft via deze site. Fantastiche merken waar mijn huid jong en stralend van blijft. Snelle levering, goed verpakt en altijd een leuke verrassing zodat je weer iets nieuws uit kan proberen. Zo blij dat ik deze site gevonden heb!
Makkelijk te bestellen en hele snelle levering met de gewenste producten en heel leuk twee proefmonster erbij! Netjes alles ingepakt ook heel belangrijk.
Ik ben een grote fan van de skinceuticals producten en bij dermaskin altijd de beste prijs en super snelle levering! Zeker aan aanrader!
Bestel mijn skincare altijd via deze website! Super snelle levering en altijd een leuk cadeautje bij je bestelling.
Antwoord van dermaskinonline.nl
Dank je wel voor je mooie beoordeling. Je ontvangt van ons een shoptegoed van 100 euro. Neem je even contact met ons op? Veel shopplezier namens team Dermaskin.
Goede verpakt, mooie tester en attent kaartje. Bestel hier zeker nog in de toekomst!
Super snelle levering! Fijne website, alles is makkelijk te vinden!
Altijd een super snelle levering. Netjes verpakt, samples erbij.
Ontzettend snelle levering, mooie producten, kortingsacties
Goed verpakt en snelle levering!
Goed en vertrouwen.
Super service