pipstudio.nl

710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.821 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2020
pipstudio.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik vind het jammer dat je bij een bestelling tot € 75 verzendkosten moet betalen en ook als je iets retourneert. Daardoor ben ik minder geneigd te bestellen. Niet dát ik wil retourneren, maar als je het toch moet doen dat het gratis is, omdat je meestaal ook al verzendkosten hebt betaald. Ik ben nu dus eerst mijn eerstvolgende aankoop gaan 'beoordelen' bij de Bijenkorf en waarschijnlijk bestel ik het dan toch bij Pip Studio of een andere webshop. De kleding van Pip valt klein, dus ook daar heb ik even wat van gepast. Dat kan dus bijna niet bij andere winkels, want het is veelal alleen via webshops te krijgen. Lang leve fysieke winkels! Fijn contact gehad met Donald van de klantenservice.

13 okt 2023
Wat kunnen jullie doen? Bezorg mijn bestelde producten! Vorig weekend besteld. Ze zouden 10 okt bezorgd worden maar dat is tot nu toe (13 okt 16:30 uur) niet gebeurd. Een e-mail hierover op 11 okt is niet beantwoord. Telefonisch waren jullie vandaag (vrijdagmiddag 16 uur) niet bereikbaar, heb 2e klacht gestuurd. Dus het lijkt mij wel duidelijk wat jullie te doen staat. Met wat korting voor het aangedane leed (tijdsbesteding 2 e-mails en 1 mislukt telefoontje plus ik kan nu dit weekend NIET gaan behangen) zou aardig zijn.

Beoordelingen voor pipstudio.nl

Ik had een digitale cadeaubon besteld maar vond het invullen hiervoor erg onduidelijk want er wordt op het laatst aangegeven dat het cadeau binnen 2 dagen wordt verstuurd terwijl je het online krijgt. Dit is heel verwarrend. Ik sprak meer mensen op het feestje die een bon van jullie gaven en die vonden het ook erg onduidelijk. Misschien een tip om dit voor een digitale bon aan te gaan passen.
Snelle bezorging, prettige mensen aan de telefoon

Jammer dat je (bijna) nergens de kleding kunt passen

Prachtig vloerkleed

Het vloerkleed is prachtig: mooie heldere kleuren. Het enige minpuntje eraan is dat het slechts een bedrukking op een kleed betreft. Mijn kat vond het kleed namelijk ook zo mooi dat hij gelijk even zijn nageltjes erin zette, hetgeen een lichte beschadiging veroorzaakte. Je ziet dus dat de stof eronder gewoon wit is. Desalniettemin geniet ik erorm van dit prachtige vloerkleed.
10 feb 2024

Verzending verliep prima, blouses gekreukt

Verzending verliep prima. Drie items besteld waarvan een badjas. Twee blouses waren zo gekreukt dat ik ze niet kon dragen zonder ze eerst helemaal te strijken. Dat was jammer.
Snelle bezorging. Minder was dat de bestelde maar toch niet voorradig bleek. Plus;Geld werd direct terugestort

Prachtige prints

De variatie en de prints zijn prachtig. Mogelijk aan de prijs iets doen. Artikelen zijn vrij prijzig.
Mooie kwaliteit en fijn dat ik het in de uitverkoop kon kopen . Anders is het mij iets te duur
Snelle service. Mooie badjassen!
snelle levering
AB
Angelika B.
Capelle aan den IJssel
27 jan 2024
Kerst verassings pakket was niet wat ik van verwacht heb. Het verbaast mij dat als je besteld is het gratis verzenden en retour moet je betalen. Ik had 2 dozen x verzendkosten en ik heb in feite niets. Vriendelijke groet Omira
30 dec 2023
De bestelling verliep heel soepel. Een kortings code die online niet lukte kon ik achteraf snel terug krijgen. Het fijt dat ik moest betalen om iets terug te sturen was minder.
30 dec 2023
Snelle levering en goede kwaliteit badjas. Echter jammer dat de badjas binnen een paar dagen dat ik hem besteld had 20 procent korting had.
20 jan 2024
Mooie badjas,keurig bezorgt. Maar werd diezelfde dag €10 goedkoper aangeboden.