showroomprive.nl- Logo - Beoordelingen

showroomprive.nl

7 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.088 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor showroomprive.nl

Retourzending
ID
Ivo D.
Tilburg
19 nov 2023
Alles was goed zoals altijd. Tevreden.
BD
22 sep 2023

Past goed en staat leuk

Had toch liever gezien dat er een onderrok aanzat. Maar hij past goed en staat erg leuk.
LR
leonora r.
deventer
6 aug 2023
28 mei 2023
Goedkoop maar goede kwaliteit en pasvorm
Antwoord van showroomprive.nl
1 jun 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Aarzel niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt. Tot snel op onze website, Met vriendelijke groet,
DK
Dana K.
Rotterdam
26 apr 2023
Bij mijn vorige bestelling is een verkeerde artikel gestuurd, in plaats van wat ik echter besteld heb. Ik had geen zin om in discutie met de klantenservice te gaan, dus ik heb het maar gehouden. Advies: beter opletten bij het inpakken!
Antwoord van showroomprive.nl
1 jun 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je bericht. Ik begrijp dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Mijn excuses voor het ongemak. We verzoeken je contact op te nemen met de klantenservice via email, klantenservice.nl@showroomprive.com, om een oplossing te zoeken voor het probleem. Met vriendelijke groet,