roboexpert.nlReviews

: 300Matig

Beoordelingen voor roboexpert.nl

39 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik heb zeer goede ervaring met Roboexpert. In eerste instantie ben ik wel bezorg over mijn bestellingen aangezien dat er veel negatief beoordeling staan. Ik heb mijn order in goede orde ontvangen. Contact onderhouden met de klantenservice is ook goed. Ik heb in totaal voor bijna € 750 euro aan gereedschappen gekocht.

van Ron d.
KOOP NOOIT IETS BIJ ROBOEXPERT, OPLICHTERS. Dit is de eerste keer dat me dit overkomen is, inmiddels ligt de zaak bij de rechtsbijstand die er werk van gaan maken. Gardena robotmaaier besteld, en geleverd gekregen, dat ging vlot, maar dan, uitgepakt en er kwam een brief van de vorige , Duitse, klant naar voren die deze al had teruggestuurd maar ook van een pin-code had voorzien, onbruikbaar dus. Iom roboexpert teruggestuurd via een retourlabel van hun, bleek na een week dat het adres verkeerd was (Duisburg ipv Dusseldorf). En toch had ik gecheckt of de geaddreseerde correct was, en dat was dus gewoon Roboexpert. Vanaf dit moment complete radiostilte, ik heb vele emails gestuurd met alle bewijsstukken, zelfs het Duitse moederbedijf in de CC gezet (met Engelse samenvatting), kreeg alleen nog maar een ontvangstbevestiging van de Duitse website, meer niet. Telefonisch ook totaal onbereikbaar, meerdere malen geprobeerd tot 71 minuten aan toe, niets. Laatste poging, email met eis van terugbetalen binnen 7 dagen, anders juridische stappen, en je raad het al, juridische stappen opgestart via mijn rechtsbijstandverz. en wat zeiden ze, ja die kennen wij al. Kortom, 2 maanden verder en na veel moeite toch mijn geld terug via de rechtsbijstand die mijn zaak heeft overgenomen.

Beoordelingen voor roboexpert.nl

Reageert niet op telefoon en email. Bestelling wordt niet uitgeleverd.
Oplichters
van Ron d.
De bestelde robotmaaier is na meer dan twee maanden niet geleverd. Er is driemaal contact geweest met de klantenservice die schetsten dat het vanaf dat moment na enkele weken geleverd zou worden. De laatste keer heb ik aangegeven dat als het binnen twee weken niet geleverd zou worden de bestelling geannuleerd kon worden. Dat is zonder tegenbericht gebeurd, als statuswijziging zichtbaar na inloggen
Ik heb mijn bestelling geannuleerd nadat bleek dat de robot maaier niet geleverd kan worden wegens niet in voorraad. Navraag bij Husqvarna leert mij dat de productie stil ligt. Ik heb een mail gekregen van roboexpert dat ik geduld moet hebben met de terugbetaling maar na drie weken nog geen cent gezien. Ik kan enkel toekomstige klanten waarschuwen om hier zeker niet te bestellen. Onbetrouwbaar.
Item was supposed to be in stock. Order was not delivered No communication whatsoever. I eventually after 9 days waiting I cancelled the order and today we are 14 days later still no refund. I am considering to file a complaint at my credit card company to get the transaction cancelled.
van M. S.
Op 2 september besteld, na 10 dagen gevraagd wanneer mijn order kwam. Kreeg als antwoord december terwijl er toen nog 4 stuks aanwezig waren. Staat nu ook niet op de website dat hij uitverkocht is. Heb inmiddels order geannuleerd en wacht nu nog op mijn retour betaald bedrag
Bestelling geannuleerd omdat deze niet op tijd geleverd kon worden. Wacht inmiddels al 2 maanden op terugbetaling. Telefoon wordt niet opgenomen (je bent eeuwig n1 in wachtrij.
Wij wachten al meer dan 2 maanden op een terugbetaling. Credit nota ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar. Sporadisch antwoord via mail. Hopen dat het goed komt.
Snelle levering Service weet ik nog niet helemaal. Dit geld ook voor het product
kunnen niet leveren
Ik raad aan!
van Jan R.
ik had al maanden geleden een husqvarna 310 gekocht werd maar niet geleverd heb gevraagd wat er aan de hand was bleek de chip niet geleverd werd. Had al enkele rare berichten gelezen over Roboexpert en gevraagd wanneer er wel een machine geleverd kon worden, Roboexpert keuze die ze wel op voorraad hadden 405X of de 415X dus voor de grotere gekozen een nette bijbetaling gedaan,binnen een week thui
Om een lang verhaal kort te maken, bosmaaier besteld eind juni, levering na veel mails juli, dan in juli september en in september werd het december In begin voordeel van twijfel maar denk dat het pure oplichters zijn en kan inderdaad maar 1 goede raad geven blijf weg bij deze firma want ze leveren totaal NIETS Heb betaald via paypal dus ga nu mijn geld terugvragen, wat je niet kan met overschri
van Ron B.
Machine was op de site voorradig. Op 29 september jl. besteld en betaald. 12 oktober bericht dat mijn bestelling is afgezonden. Op 13 oktober krijg ik een accu voor een grasmaaier i.p.v. de bestelde heggenschaar. Na bericht mijnerzijds verzoekt Roboexpert om de accu terug te sturen. Daarna niets meer gehoord, geen reaktie op mijn emails en naar de klantenservice bellen geeft ook geen resulta
"Nu bij Roboexpert: omdat de Husqvarna 210 slecht leverbaar is, een 310 voor de prijs van een 210!" . Dan mag je er toch vanuit gaan dat die 310 wél leverbaar is, nietwaar? Inmiddels 2 maanden verder met dramatische communicatie en geen maaier. Ik ken mensen die later hebben gekocht en ondanks de productie problemen van Husqvarna de maaier al lang hebben. Telefonisch:niet, per mail:traa
Echt een waardeloos bedrijf, beloven van alles via de site maar dat dat is het dan ook, geld moet je maar terug zien te krijgen en op mail reageren ze ook niet! Aan de telefoon krijg je ze al helemaal niet! onvoorstelbaar dat dit kan mag en gewoon blijft bestaan.....pas op voor je hier iets koopt je bent gewaarschuwd!
Ik heb verleden week zeker 5 X gevraagd hoe het zit met mijn bestelling .Ik krijg geen antwoord .Is een schande . Uw bestelling bij roboexpert.nl (#110500006277) [T-XFPPAPCD3C-73] Ze moeten mij antwoorden .Wat is me dat toch ? berthie@gijsen.be
Ik heb een Stihl had 45 heggenschaar gekocht, doch deze was volgens mij niet nieuw. Gebruikerssporen. Doos was ook beschadigd. (eerder gebruikt) De oplader/snoer zat er ook niet bij. Vervolgens retour gezonden en nu wachten op een NIEUWE.