sailspecials.nl- Logo - Beoordelingen

Beoordelingen voor sailspecials.nl

564 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

6 apr. 2022
van Ron C.
Hi allen, Enige tijd geleden was ik op zoek naar een aantal spullen aangezien ik bezig ben met een grote reit van mijn 40Ft zeilboot. Als je op het internet zoekt naar spullen kom je op veel plaatsen terecht, er is immers keuze genoeg, watersportzaken online zijn er te kust en te keur. Maar ik had ook nog een aantal vragen en van sommige bedrijven hoorde ik niets of pas enig tijd later. Maar Sail Specials regeerde al vrij snel en ik voelde me zeer serieus genomen. Zij konden me van goed advies voorzien en waren zelfs kritisch (en eerlijk) op sommige van mijn voorstellen en dat vind ik prettig. Uiteindelijk heb ik hun advies ter harte genomen en heb besteld wat zij mij aanraden. Als je goed zoekt dan zijn er ongetwijfeld bedrijven bij wie je het eventueel goedkoper kunt aanschaffen maar dit persoonlijk advies en contact is “onbetaalbaar”. Een goed service is heel veel waard, de communicatie is helder en duidelijk en ook de levering was erg snel. En ook een heldere website waar naast het product ook nog diverse informatie over de producten staan. Voor een volgende bestelling, die er ongetwijfeld gaat komen, neem ik weer contact op met Sail Specials. Als zij iets niet kunnen leveren zullen ze er alles aan doen om het ook proberen te leveren of met een alternatief te komen. Wat een service! Het zijn de mensen die het verschil maken, niet de producten.

24 sep. 2022
Verzending en levering was bijzonder netjes en vlot! Echter blijf je mailtjes, nieuwsbrieven en review troep krijgen ( waar ik mij niet bewust voor heb aangemeld ), ook als je je afmeld voor de mailing list.

Beoordelingen voor sailspecials.nl

21 nov. 2022
Keurige en correcte levering ontvangen
Fijne service
2 nov. 2022
Vandaag besteld, morgen in huis. Dat was de bedoeling. De bestelling werd supersnel afgehandeld en aan de koerier mee gegeven. Helaas ging het daarna mis. Ergens in het distributiecentrum bleef het liggen. Maar contact met Sailspecials liep heel vlot. Retour was geen probleem. Dus service was top.
9 okt. 2022
Met uitzondering van het feit dat eea niet paste op een lewmar ocean 60 was alles goed!
2 nov. 2022
Supersnelle bezorging. Vriendelijke omruilservice
28 okt. 2022
Goed heb alles gekregen volgens afspraak en tijd
19 okt. 2022
9 okt. 2022
14 sep. 2022
Sailspecials biedt goede service en support. Uitstekende en betrouwbare zaak. Helaas maken ze voor bezorging gebruik van GLS die niet betrouwbaar is in het bezorgmoment.
13 sep. 2022
23 sep. 2022
Snelle service
2 okt. 2022
30 sep. 2022
6 sep. 2022
25 aug. 2022
Snelle goede levering. Alleen de verpakking liet te wensen over. Doos viel uit elkaar en was reeds door de pakketdienst extra afgetaped.
7 aug. 2022
Prima geïnformeerd en snelle levering!
7 aug. 2022
Snelle en correcte bezorging