sailspecials.nl- Logo - Beoordelingen

Beoordelingen voor sailspecials.nl

564 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

6 apr. 2022
van Ron C.
Hi allen, Enige tijd geleden was ik op zoek naar een aantal spullen aangezien ik bezig ben met een grote reit van mijn 40Ft zeilboot. Als je op het internet zoekt naar spullen kom je op veel plaatsen terecht, er is immers keuze genoeg, watersportzaken online zijn er te kust en te keur. Maar ik had ook nog een aantal vragen en van sommige bedrijven hoorde ik niets of pas enig tijd later. Maar Sail Specials regeerde al vrij snel en ik voelde me zeer serieus genomen. Zij konden me van goed advies voorzien en waren zelfs kritisch (en eerlijk) op sommige van mijn voorstellen en dat vind ik prettig. Uiteindelijk heb ik hun advies ter harte genomen en heb besteld wat zij mij aanraden. Als je goed zoekt dan zijn er ongetwijfeld bedrijven bij wie je het eventueel goedkoper kunt aanschaffen maar dit persoonlijk advies en contact is “onbetaalbaar”. Een goed service is heel veel waard, de communicatie is helder en duidelijk en ook de levering was erg snel. En ook een heldere website waar naast het product ook nog diverse informatie over de producten staan. Voor een volgende bestelling, die er ongetwijfeld gaat komen, neem ik weer contact op met Sail Specials. Als zij iets niet kunnen leveren zullen ze er alles aan doen om het ook proberen te leveren of met een alternatief te komen. Wat een service! Het zijn de mensen die het verschil maken, niet de producten.

24 sep. 2022
Verzending en levering was bijzonder netjes en vlot! Echter blijf je mailtjes, nieuwsbrieven en review troep krijgen ( waar ik mij niet bewust voor heb aangemeld ), ook als je je afmeld voor de mailing list.

Beoordelingen voor sailspecials.nl

Sailspecials is altijd snel, goede communicatie en service als iets (ook na gebruik) niet aan de verwachtingen voldoet. Eigenlijk gewoon zoals het hoort, prettig zaken mee doen!
Snelle levering, verbeterpunt zou kunnen zijn de verloopdatum van de patronenen re vermelden, ik koop de vesten professioneel, dus dan speelt dat aspecr extra
21 nov. 2022
Mooie producten voor een redelijke prijs. Regelmatig aanbiedingen en een selectie van producten die je graag op je boot wilt hebben.
21 nov. 2022
Snel, vriendelijk, deskundig en betrouwbaar. Interessante producten tegen een goede prijs.
6 nov. 2022
Goede producten, snelle levering en een heel leuke nieuwsbrief
17 nov. 2022
Product is vlot verzonden, zonder problemen ontvangen.
Mijn bestelling is zonder problemen afgeleverd.
10 nov. 2022
Altijd goede service en een eerlijk verhaal.
21 nov. 2022
Keurige en correcte levering ontvangen
6 nov. 2022
Niets beter doen, gewoon zo doorgaan
5 nov. 2022
Correcte levering en goed advies
14 nov. 2022
Niets gewoon doorgaan zo