sailspecials.nl- Logo - Beoordelingen

Beoordelingen voor sailspecials.nl

564 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

6 apr. 2022
van Ron C.
Hi allen, Enige tijd geleden was ik op zoek naar een aantal spullen aangezien ik bezig ben met een grote reit van mijn 40Ft zeilboot. Als je op het internet zoekt naar spullen kom je op veel plaatsen terecht, er is immers keuze genoeg, watersportzaken online zijn er te kust en te keur. Maar ik had ook nog een aantal vragen en van sommige bedrijven hoorde ik niets of pas enig tijd later. Maar Sail Specials regeerde al vrij snel en ik voelde me zeer serieus genomen. Zij konden me van goed advies voorzien en waren zelfs kritisch (en eerlijk) op sommige van mijn voorstellen en dat vind ik prettig. Uiteindelijk heb ik hun advies ter harte genomen en heb besteld wat zij mij aanraden. Als je goed zoekt dan zijn er ongetwijfeld bedrijven bij wie je het eventueel goedkoper kunt aanschaffen maar dit persoonlijk advies en contact is “onbetaalbaar”. Een goed service is heel veel waard, de communicatie is helder en duidelijk en ook de levering was erg snel. En ook een heldere website waar naast het product ook nog diverse informatie over de producten staan. Voor een volgende bestelling, die er ongetwijfeld gaat komen, neem ik weer contact op met Sail Specials. Als zij iets niet kunnen leveren zullen ze er alles aan doen om het ook proberen te leveren of met een alternatief te komen. Wat een service! Het zijn de mensen die het verschil maken, niet de producten.

24 sep. 2022
Verzending en levering was bijzonder netjes en vlot! Echter blijf je mailtjes, nieuwsbrieven en review troep krijgen ( waar ik mij niet bewust voor heb aangemeld ), ook als je je afmeld voor de mailing list.

Beoordelingen voor sailspecials.nl

10 nov. 2022
9 nov. 2022
7 nov. 2022
5 nov. 2022
28 okt. 2022
Gewoon een geweldig product geleverd. En snel verzonden. Precies wat op de website staat krijg je dan ook. Zocht voor Dyneema 3mm waar ik boog pezen zelf van maak. (voor de sport) Service bestaat dus toch nog. Dikke duim omhoog
22 okt. 2022
Mijn bestelling was de volgende dag al in huis en het zat leuk verpakt inclusief handgeschreven kaartje! Bestel hier zeker vaker opnieuw.
21 okt. 2022
Informatie was zeer duidelijk. Ankerlier besteld en is de dag erop geleverd. Supersnel en scherpe prijs.
11 okt. 2022
van I. M.
Het was geen ingewikkelde bestelling maar alles is perfect verlopen, goede kwaliteit en snel verzonden!
22 okt. 2022
bijzonder vriendelijk personeel en alles gedaan om van mij een tevreden klant te maken,top
28 okt. 2022
Vriendelijke medewerkers met verstand van zaken die je goed helpen en met je meedenken. Top!
23 okt. 2022
Duidelijke website, goed vindbaar en vlotte afhandeling van de bestelling en retourzending.
31 okt. 2022
Mooie kussens en vlot verstuurd, en n goede prijs !
29 okt. 2022
Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.
10 okt. 2022
Goeie producten en probleemloze verzending
28 okt. 2022
Super snelle levering en top kwaliteit
16 okt. 2022
Zeer goed advies en super service
28 okt. 2022
Snel geleverd, goede kwaliteit.
11 okt. 2022
Snelle service en opvolging