puchshop.de/nl

271 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.158 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
puchshop.de/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 okt 2023
Perfecte oplossing van puchshop Ik had een bestelling gedaan op hun site en afgerekend. Toen kreeg ik bericht dat 1item foute voorraad vermeld stond . Ze gaven mij de keus op terug betaling of wachten. Wachten was voor mij geen optie want de laatste wedstrijd was al gepland,dus stelde puchshop voor om geld terug te storten en een vergelijkbaar item kosteloos mee te sturen met de rest van mijn bestelling zodat wij toch konden rijden !! Hierbij ben ik zeer dankbaar en een grote pluim voor puchshop!!

13 jul 2023
Positieve is de snelle levering. Alleen had ik meer verwacht van de laatste levering. Er ging wat mis met de montage, waar door aanzienlijke schade is ontstaan. Hierdoor moet ik een aantal dure artikelen opnieuw bestellen. Hierop advies gekregen, maar een klein gebaar van tegemoetkoming ontbreekt hier jammer genoeg. Door deze beetje koude verkoop de nieuwe onderdelen elders gekocht.

Beoordelingen voor puchshop.de/nl

Zeer slechte kwaliteit van de producten
Antwoord van puchshop.de/nl
Graag horen wij wat we precies niet goed is aan de ontvangen producten. Ik zie dat je 2 producten hebt besteld: Een micrometer met digitale wijzerplaat en een oliekan met flexibele tuit. Zijn beide niet goed gezien je zegt dat het over de producten gaat? Graag contact opnemen met ons, dit kan eenvoudig via e-mail: info@puchshop.de of WhatsApp: https://api.whatsapp.com/send?phone=31317763998
13 jul 2023
16 mei 2023