Mink Beauty Concepts- Logo - Beoordelingen

Mink Beauty Concepts

49 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden440 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 jun 2020
Mink Beauty Concepts voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 okt 2023
Voordat ik m'n eerste bestelling plaatste (Phyto 5 green clay mask wood en Phyt'Acid Gel dermatologische hypo-allergene face en body wash + gratis cadeau naar keuze: UV-Defence - Anti-Ageing Face Cream 50ml)😍, telefonisch contact opgenomen en 4 samples ontvangen van Ashley. In een ver verleden had ik na een schoonheidsbehandeling bij een schoonheidssalon in Blijdorp, Rotterdam de gehele productlijn Phyto 5 Element wood aangeschaft (actie). Online wekte de Ageless Perfection Cream met Edelweiss uit de Zwitserse Alpen mijn aandacht. Op advies van Sandra 6 samples ontvangen uit de Ageless La Cure serie. 2de bestelling geplaatst (met sample korting 10% van Rianne): Ageless Phyto peel AHA & Perfection Cream tegen hyper-pigmentatie en ultra-hydraterend + gratis after sun baume 50ml. Ouderwets attent: persoonlijke aandacht via handgeschreven kaartje! Snelle levering, keurig verpakt, deskundig advies. Hierdoor bestel je met plezier!🤗 Interessant: voedingssuplementen en vitamine D3. Ik ga nu over tot m'n 3de bestelling. Tip: met de feestdagen zijn er (geschenk)sets te koop.

27 aug 2023
ik had een kortingscode die een jaar geldig zou zijn en werd niet erkend.....over gebeld en toch nog gekregen.....dat was goed

Beoordelingen voor Mink Beauty Concepts

27 aug 2023