Mink Beauty Concepts- Logo - Beoordelingen

Mink Beauty Concepts

48 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden441 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 jun 2020
Mink Beauty Concepts voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 okt 2023
Voordat ik m'n eerste bestelling plaatste (Phyto 5 green clay mask wood en Phyt'Acid Gel dermatologische hypo-allergene face en body wash + gratis cadeau naar keuze: UV-Defence - Anti-Ageing Face Cream 50ml)😍, telefonisch contact opgenomen en 4 samples ontvangen van Ashley. In een ver verleden had ik na een schoonheidsbehandeling bij een schoonheidssalon in Blijdorp, Rotterdam de gehele productlijn Phyto 5 Element wood aangeschaft (actie). Online wekte de Ageless Perfection Cream met Edelweiss uit de Zwitserse Alpen mijn aandacht. Op advies van Sandra 6 samples ontvangen uit de Ageless La Cure serie. 2de bestelling geplaatst (met sample korting 10% van Rianne): Ageless Phyto peel AHA & Perfection Cream tegen hyper-pigmentatie en ultra-hydraterend + gratis after sun baume 50ml. Ouderwets attent: persoonlijke aandacht via handgeschreven kaartje! Snelle levering, keurig verpakt, deskundig advies. Hierdoor bestel je met plezier!🤗 Interessant: voedingssuplementen en vitamine D3. Ik ga nu over tot m'n 3de bestelling. Tip: met de feestdagen zijn er (geschenk)sets te koop.

27 aug 2023
ik had een kortingscode die een jaar geldig zou zijn en werd niet erkend.....over gebeld en toch nog gekregen.....dat was goed

Beoordelingen voor Mink Beauty Concepts

Ik vind Mink een super fijn merk, alle producten zijn heerlijk.
ga zo door !!

Betrouwbaar bedrijf

Eerste keer dat ik hier heb besteld. Ik ben altijd beetje wantrouwig bij bedrijven die ik nog niet ken en had daarom een bestelling geplaatst met als betaalwijze Klarna. Niks meer gehoord dus naar aantal dagen een mailtje gestuurd en kreeg ik heel snel bericht dat de bestelling niet goed was doorgekomen en opnieuw moest bestellen. Omdat ik zo snel antwoord kreeg voelde het al betrouwbaarder aan en heb ik nogmaals een bestelling gedaan, direct betaald en nog een mailtje gestuurd of de bestelling nu wel goed was doorgekomen. Wederom heel snel antwoord dat dit keer alles goed was gegaan. Dezelfde dag nog verstuurd en tracking code ontvangen. Ik zal in de toekomst hier zeker nog een keer bestellen. Komt zelden voor dat ik zo snel antwoord krijg dus klantenservice krijgt een 10👍🏻
Klantvriendelijk.. mailen snel terug op al jou vragen. Snelle levering! En super goede make-upp. Wel duur maar voor mijn huid zeer fijn!
28 jan 2024

Niks te klagen

Snelle levering, product voorzien van een mooi tasje en de goedkoopste die ik gevonden heb.
Snelle levering! Fine producten
Snelle en goede service
28 jan 2024
goede service en snel
29 okt 2023

Holistische biologische skin care, hoogwaardige ingrediënten; klant krijgt goed advies en persoonlijke aandacht

Personal attention for bio/natural & holistic skin care

4 samples ontvangen van Ashley voordat ik m'n eerste bestelling plaatste. Van Sandra 6 samples en goed product advies gekregen na m'n eerste bestelling Phyto 5 element wood masker en cleansing gel (natural & holistic skin care) + gratis cadeau UV-Defence - Anti-Ageing Face Cream 50ml.😍 2de bestelling geplaatst uit de Phyto Ageless serie: peeling & crème tegen hyper-pigmentatie. Sample korting 10% gehad van Rianne. Ouderwets attent: persoonlijke aandacht via handgeschreven kaartje! Snelle levering, keurig verpakt. Hierdoor bestel je met plezier, dank 🤗
2 sep 2023

Fijne producten

Snelle levering en fijne producten. Bij de sample heb ik een lief persoonlijk geschreven kaart gekregen. Daarnaast op mijn volgende bestelling 10% korting. Geweldige service. Ik zal hier blijven bestellen.
10 nov 2023
Er was een foutje in mijn levering en binnen de 10 minuten kreeg ik al antwoord van minkbc en een oplossing toegestuurd. Perfect service!
15 aug 2023

Goede communicatie, snelle levering

Goede communicatie, snelle levering. Doet wat er wordt gezegd op de website. Keurig verpakt.
Goede producten, leuk dat je verast wordt met monstertjes of n cadeautje Snelle levering.
13 jul 2023

Bestelling snel geleverd, mooie producten

Bestelling snel geleverd, er ontbraken 2 producten, deze kwamen gelijk nagestuurd
8 nov 2023
Fijne crème, bevalt al jaren. Tip van schoonheidsspecialiste.