OvaBalance.euBeoordelingen

OvaBalance.eu - Supplementen tegen vrouwelijke hormonale problemen

OvaBalance verkoopt verschillende speciaal geselecteerde voedingssupplementen en vitamines, die vrouwen helpen bij specifieke hormonale problemen. Neem contact op met OvaBalance voor meer informatie over de werking van de verschillende supplementen, of download de informatiebrochure op de homepage.
Pranaworks VOF

4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over OvaBalance.eu

Snel verstuurd en goed ontvangen met een leuk kaartje waar op staat wat de omega 3 doet :)

Perfect

Bestelling is netjes geleverd.. producten zijn erg goed

Zeer vlotte levering. Goede service + goede opvolging bij eventuele problemen met de levering. De werking van de producten kan ik nog niet beoordelen gezien ik ze nog maar net inneem.

1 week geleden
Snelle levering en duurzaam verpakt, plus punt. Pakketje kwam met een uitleg en aanbeveling van andere supplementen, vond dit erg fijn. Erg zorgzame mensen, fijne website om van te bestellen.

1 week geleden
Bestelling verliep super Snelle service

2 weken geleden
Producten moet ik nog ervaren.... Net zending keurig ontvangen. Nu starten.

2 weken geleden
Levering is goed Er snel en kon het de volgende dag gelijk bij het ophaalpunt ophalen.

Producten snel in huis.

2 weken geleden
Snelle levering met duidelijke informatie. Heel tevreden

Snel en betrouwbaar

Super service

3 weken geleden
Zoals iedereen op deze pagina heb je wellicht te horen gekregen dat er niets te doen was aan PCOS, ik kreeg de diagnose en moest maar de pil gaan slikken. Ik was vermoeid extreem vermoeid, haaruitval, stemming wisselingen en kon niet plaatsen waar het vandaan kwam. Na lang google ben ik uitgekomen bij Ova Balance en gelukkig want ik ben nu zoveel fitter, minder haaruitval geen stemming wisselinge

3 weken geleden
Snelle service en je wordt proactief geïnformeerd De supplementen doen wat ze beloven en als je een vraag hebt krijg je snel antwoord

3 weken geleden
Super snelle levering, netjes verplakt en alle benodigde informatie erbij geleverd.

3 weken geleden
Snelle levering, goed verpakt, duidelijke uitleg op zowel de website als brief die bij de levering zit. Ik ben tevreden

Snel bezorgd

4 weken geleden
Ik gebruik ze nu 5 weken en samen met het goed letten op m'n voeding, m'n huid is zoveel beter en ik voel me ook echt een stuk rustiger. Helaas nog steeds geen menstruatie