bobshop.com/nl/- Logo - Beoordelingen

bobshop.com/nl/
Beoordelingen:

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.670 beoordelingen in totaal  

4,51
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 13 okt 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
bobshop.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
alles top behalve de kledij word geen korting gegeven jammer voorbeeld quick step s0oudal kled0ij blijft even duur 200 euro voor een lange broek en vesten worden niet afgeprijsd jammer maar voor de rest top

de meest kritische beoordeling

30 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Set bestelde 162 alle maten waren goed Enkel de handschoenen waren te klein Ik wi ze retourneren maar moet zelf de kisten betalen het kost me minstens 11 € Dus de moeite niet Heb dan een ander paar grotere maat besteld Denk niet nog eens iets te bestellen
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bobshop.com/nl/

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(4)
(3)
(4)
Resetten
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet aangekomen, anderhalve week geleden gemeld. Hoop dat dit nog goed komt.
Beoordeling melden
Antwoord van bobshop.com/nl/
2 apr 2024
Het spijt ons zeer dat u uw zending niet heeft ontvangen. Volgens DHL werd de zending geleverd op 25.03.2024 om 13:59 uur. Zoals we u al hebben laten weten, hebben we een klacht over de zending ingediend bij DHL en is er al een onderzoek gestart. Nog even geduld tot we een reactie van DHL ontvangen.
30 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Set bestelde 162 alle maten waren goed Enkel de handschoenen waren te klein Ik wi ze retourneren maar moet zelf de kisten betalen het kost me minstens 11 € Dus de moeite niet Heb dan een ander paar grotere maat besteld Denk niet nog eens iets te bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van bobshop.com/nl/
30 mei 2023
Het spijt ons zeer dat de handschoenen niet pasten. Voor de bestelling heeft u geen verzendkosten betaald. Zoals u in onze algemene voorwaarden kunt lezen, moeten de retourkosten door een klant in het buitenland zelf worden betaald. We hebben helaas geen invloed op de hoogte van deze kosten.
CP
Carine P.
Kapelle
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen passende oplossing gegeven voor fietsshirt dat te groot was. Ondanks bestellen juiste maat (had al meerdere shirts zelfde maat en merk), ook volgens maattabel. Zou niet nodig moeten zijn te retourneren met nu de retourkosten.
Beoordeling melden
Antwoord van bobshop.com/nl/
4 aug 2023
Het spijt ons zeer dat de trui je niet paste. Helaas kunnen we nooit garanderen dat een product precies past, zelfs niet als het van hetzelfde merk is. Sommige merken hebben verschillende modellen die anders uitvallen. Helaas waren de andere maten van het shirt al uitverkocht, waardoor we je hier niet de gewenste vervanging konden bieden.
4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Te klein

Het zijn mooie spullen van castelli alleen misschien erbij zetten dat het klein valt, heb het retour moeten sturen
Beoordeling melden
Antwoord van bobshop.com/nl/
8 aug 2023
Het spijt ons dat de maat die je hebt besteld je niet past. Bij alle artikelen wordt een maattabel geleverd. Je kunt deze gebruiken om te vergelijken met je eigen maten om de juiste maat te vinden. Soms staat er ook een extra opmerking bij als het artikel bijzonder strak of klein valt.
13 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijker aangeven dat er kosten zijn aan retour zendingen uit Nederland
Beoordeling melden
Antwoord van bobshop.com/nl/
13 nov 2023
Verzending naar Nederland is gratis voor bestellingen van meer dan €49. Houd er rekening mee dat de retourkosten voor rekening van de klant zijn. We wijzen hier ook op op onze servicepagina's.
30 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

De maattabel klopte niet en €12 retour kosten

De maattabel klopte niet Het retourneren kost € 12,00 😡
Beoordeling melden
Antwoord van bobshop.com/nl/
30 mei 2023
Leveringen naar Nederland zijn gratis als u voor minimaal € 49 inkoopt. Zoals u kunt lezen in de algemene voorwaarden, moeten de kosten voor het retourneren vanuit het buitenland door de klant zelf worden betaald. We hebben helaas geen invloed op de hoogte van de kosten en adviseren daarom de landelijke post te kiezen omdat deze meestal het goedkoopst zijn. We krijgen de maattabel van de producent van het product ter beschikking gesteld en de maattabel ist slechts een oriëntatie. We kunnen nooit garanderen dat een product precies past. Als u over een maat twijfelt, kunt u altijd onze klantenservice vragen.
SW
Simon W.
Leiderdorp
28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling juist uitvoeren

Correct leveren wat er is besteld
Beoordeling melden
Antwoord van bobshop.com/nl/
1 aug 2023
Het spijt ons zeer dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Het juiste artikel is echter onmiddellijk naar u verzonden.
11 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Gewoon goed
Beoordeling melden
13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van bobshop.com/nl/
13 okt 2023
Het spijt ons zeer dat u niet tevreden over ons was. We hadden dit graag willen veranderen. Helaas heeft u ons echter geen bericht gestuurd over een eventuele klacht. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om de oorzaak tot op de bodem uit te zoeken en wellicht een oplossing te vinden.
16 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van bobshop.com/nl/
17 jul 2023
Het spijt ons zeer dat u niet met onze service tevreden was, maar we begrijpen niet zo goed waarom u niet tevreden was. U heeft uw bestelling binnen 2 werkdagen ontvangen en we hebben ook geen mail van u ontvangen waarin u schrijft dat er iets niet klopt. Als u een klacht heeft of niet tevreden was, vragen we u contact op te nemen met onze klantenservice.