Certificaat voor stoel-expert.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 3 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
In totaal heeft stoel-expert.nl al 19 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

15-04-2019
08-04-2019
15-04-2019
Geen problemen ervaren. Ik heb 4 eetkamerstoelen besteld. Ze kwamen netjes op de aangegeven datum binnen. Ze staan nu te pronken aan mijn eettafel.

08-12-2018
Voordat wij een opstapje /krukje bestelde had ik chatcontact over het gewicht van t opstapje/krukje daar dit belangrijk voor ons is ivm meenemen. Er werd meteen voor ons gewogen en binnen een paar minuten hadden wij ons antwoord.De bestelling geplaatst en binnen 1 dag in huis.

11-11-2018
Goede site, communicatie, levering en product.

stoel-expert.nl

stoel-expert.nl werd op 12-12-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Winschoterdiep 50
9723 AB Groningen
Kamer van Koophandel 02083727
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
B. Derksen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met stoel-expert.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen