Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
Excluso.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Excluso.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor Excluso.nl

77 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 jul. 2022
Ik werd netjes te woord gestaan door Hanneke Gooijer en mijn horloge werd keurig op maat gemaakt door excluso. 1 dingetje vond ik wel jammer dat ik bij mijn bestelling van de Casio ECB-900DB-1BER geen Nederlandse handleiding kon krijgen, echter is dit excluso niet te verwijten maar eerder Casio Benelux. Kort om vind ik Excluso een prima bedrijf en zal ik deze zeker aanraden om daar een horloge te kopen. Gr, A.de Koster

23 mei 2022
Nou heb op 18 Juni horloge seiko automatic terug gestuurd en meeteen een nieuwe besteld. Maar van het eerste horloge nog geen geld terug plus 7.25 euro voor het opsturen. Had het inmiddels wel terug verwacht.

Beoordelingen voor Excluso.nl

11 feb. 2022
Ik ben niet tevreden. Maandag besteld en tot op heden (vrijdag) nog niets ontvangen. Door vage reden heeft bezorgdienst levering retour gestuurd. Ben in afwachting of ik mijn bestelling nog ga ontvangen of anders mijn geld terug krijg.
15 mrt. 2022
N beetje slordig. In het horloge zat geen batterij. De telefoniste meldde mij, dat ik bij de plaatselijke juwelier n batterij kon kopen en de rekening kon ik dan opsturen. Natuurlijk rekening vergeten te vragen
23 mei 2022
Antwoord van Excluso.nl
24 mei 2022
Beste klant, Ik vermoed dat u 18 mei bedoelt i.p.v. 18 juni, maar het zou dan inderdaad kunnen dat uw retour nog niet verwerkt is. Dit wordt meestal binnen 1 week na ontvangst gedaan en dan ontvangt u van ons ook een bericht. De gemaakte retourkosten zijn bij ons echter niet gratis, maar omdat u het horloge geruild heeft voor een ander model zullen we ook de gemaakte kosten van €7,25 overmaken naar uw rekening. Mochten er verder nog vragen zijn dan kunt u uiteraard met ons contact opnemen. Met vriendelijke groet, Excluso
11 jan. 2022
Snelle levering. Prettige site. Alleen jammer dat het horloge wat ik heb gekocht nu 352.- kost, terwijl ik 274.- heb betaald. Heb ik nu pech of...? Ondanks dit verschil zeg ik wel ja bij de volgende vraag.
23 dec. 2021
I have ordered a watch for my wife on 18th December and the delivery has still not taken place which is really annoying because it is a Christmas present for my wife.
12 nov. 2021
Op zich een vlotte levering maar er zat een beschadiging op de rand van het horloge. Heb deze dus teruggestuurd en ben in afwachting van een nieuwe.
12 nov. 2021
23 dec. 2021
Zou best wel een beoordeling willen schrijven, maar er valt helaas nog niets te beoordelen. Bestelling had al lang geleverd moeten zijn.
11 dec. 2021
Ik krijg al 3 dagen berich dat de bezorger onderwek is met een tijdstip erbij. NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN !!!
2 dec. 2021
Ik zit nog steeds te wachten op mijn bestelling , per telefoon al contact gehad maar nog geen oplossing.
9 okt. 2021
I am not happy with my experience as I am still awaiting my purchased despite phonecards and emails.
12 feb. 2022
Bezorging aangegeven voor vandaag , is NIET gebeurd. Track& tracé geeft aan: 'Bezorgd' - nee dus!!
23 dec. 2021
Mijn pakket is nog niet aangekomen, dus kan ik nog niets beoordelen...
28 dec. 2021
Goede service, alleen jammer dat het retourneren niet gratis is
18 okt. 2021
Horloge besteld Horloge gekregen maar in een andere uitvoering
18 okt. 2021
Horloge besteld Horloge gekregen maar in een andere uitvoering
22 feb. 2022
Miskleun met het bezorgen van het pakje !
10 apr. 2022
Slechte levering, echt waardeloos.
24 feb. 2022
Normaal