Ik werd netjes te woord gestaan door Hanneke Gooijer en mijn horloge werd keurig op maat gemaakt door excluso. 1 dingetje vond ik wel jammer dat ik bij mijn bestelling van de Casio ECB-900DB-1BER geen Nederlandse handleiding kon krijgen, echter is dit excluso niet te verwijten maar eerder Casio Benelux.
Kort om vind ik Excluso een prima bedrijf en zal ik deze zeker aanraden om daar een horloge te kopen.
Gr, A.de Koster
Nou heb op 18 Juni horloge seiko automatic terug gestuurd en meeteen een nieuwe besteld. Maar van het eerste horloge nog geen geld terug plus 7.25 euro voor het opsturen. Had het inmiddels wel terug verwacht.
Je bestelt een bepaald artikel en krijgt een andere versie toegestuurd. En dan mag je zelf voor de retourkosten opdraaien. Waardeloos bedrijf!
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
27 feb. 2023
Jullie beleid nakomen en werkelijk mijn product de volgende dag laten leveren als ik het voor 14:00 uur heb gekocht. Het was een cadeau voor een ziek familielid die in het ziekenhuis ligt in het buitenland. Ik zou de volgende dag vliegen en het meenemen, hopend dat ik het binnen zou krijgen omdat ik voor 14:00 heb besteld. Ook heb ik jullie klantenservice opgebeld en de enige reactie die ik terugkreeg was “wij kunnen daar niks aan doen, dat ligt aan PostNL”. Er was geen moeite gedaan voor een compensatie, noch is er meegedacht om een oplossing te vinden. Ik was onaangenaam verrast.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
9 feb. 2023
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
17 jan. 2023
De bezorging van snel en goed, helaas moest ik het product retouren.
Ik was me niet bewust dat ik dan zelf de retour kosten moest betalen, dit had wel ergens duidelijk kunnen worden aangegeven.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
29 dec. 2022
voor zo laat besteld is morgen in huis. Voor kerst besteld dus en 29-12-2022 in huis !
Beoordeling melden
Antwoord van Excluso.nl
29 dec. 2022
Goeiedag,
Uw review verbaast ons eerlijk gezegd, wij vermelden namelijk de tekst: "op werkdagen voor 15:00 besteld = volgende werkdag in huis". U bestelt inderdaad voor kerst op 23 dec om 17:24 maar 24 dec is een zaterdag (geen werkdag), de kerstdagen zijn ook geen werkdagen dus hierdoor wordt uw bestelling pas op dinsdag de 27e verstuurd. Ik zie op de track&trace code dat uw pakket inderdaad wel 1 dag vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder wegens drukte, excuses hiervoor. Ik snap dat uw bestelling voor uw gevoel wellicht langer duurt dan u had verwacht maar vinden het wel erg jammer dat we daarom direct zo een negatieve ervaring bij u achtergelaten hebben.
Met vriendelijke groet,
Excluso
Geverifieerde beoordeling
23 mei 2022
Nou heb op 18 Juni horloge seiko automatic terug gestuurd en meeteen een nieuwe besteld. Maar van het eerste horloge nog geen geld terug plus 7.25 euro voor het opsturen. Had het inmiddels wel terug verwacht.
Beoordeling melden
Antwoord van Excluso.nl
24 mei 2022
Beste klant,
Ik vermoed dat u 18 mei bedoelt i.p.v. 18 juni, maar het zou dan inderdaad kunnen dat uw retour nog niet verwerkt is. Dit wordt meestal binnen 1 week na ontvangst gedaan en dan ontvangt u van ons ook een bericht. De gemaakte retourkosten zijn bij ons echter niet gratis, maar omdat u het horloge geruild heeft voor een ander model zullen we ook de gemaakte kosten van €7,25 overmaken naar uw rekening.
Mochten er verder nog vragen zijn dan kunt u uiteraard met ons contact opnemen.
Met vriendelijke groet,
Excluso
Geverifieerde beoordeling
27 nov. 2022
Eerst het verkeerde horloge geleverd, daarna het juiste maar twee dagen te laat. Echter wel een horloge met een redelijke korting. Dus al met al tevreden.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.