Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nl

200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.297 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2022
Excluso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
Snelle levering, men doet wat men zegt. Zelf nog op de dag voor moederdag geleverd. Chapeau Prachtig kwaliteitshorloge.

Goedemiddag, Dat is fijn en daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Ik wil wel nog even duidelijk maken ter informatie, dat ik zelfs een aflever code had ontvangen, om door te geven aan de bezorger, om mijn pakket veilig en met zekerheid in ontvangst te kunnen nemen. Hier wordt dus geen gebruik van gemaakt vanaf de bezorgdienst. Wellicht kan dit ook doorgeven worden aan de juiste afdeling voor in de toekomst.

Beoordelingen voor Excluso.nl

gewoon goed
Levering was 1 dag te laat maar vriendelijke klantendervice
Voldoet aan de verwachtingen
28 jan 2024
26 dec 2023
Snelle reacties. Goed gevoel omtrent bestelling bij jullie.
levering naar wens. Alleen aflevering ...... Pakketje stond gewoon voor de deur. Geen bel gehoord. ik was gelukkig wel thuis voordat een ander het pakketje had "onderzocht"
Mooi horloge en snel geleverd
mooi product, bestelling uitgesteld waar ik voor thuis gebleven was
Kreeg mijn horloge niet op tijd en ben toen via via heel goed geholpen
12 nov 2023

4 sterren ipv 5

Bezorging prima. Ene dag besteld volgende dag in huis. Goede tracking van het pakje. Ontbreekt echter een gebruiksaanwijzing van het Seiko horloge. Daarom een ster minder.
5 nov 2023
Vriendelijke customer service . Ze helpen gelijk en als er is een probleem , het is opgelost !
4 nov 2023
Mooie horloges, snelle levering.
Snelle levering!
31 okt 2023
Horloge in goede staat en snel geleverd. Garantiebewijs alleen blanco gelateb
Antwoord van Excluso.nl
31 okt 2023
Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw bestelling! Het klopt inderdaad dat de garantiebewijzen tegenwoordig blanco worden gelaten, dit komt omdat u het recht heeft om de bestelling retour te sturen. Indien de bestelling retour gestuurd zou worden dan is het ingevulde garantiebewijs niet meer correct. Om die reden is de aankoopfactuur leidend voor uw recht op garantie. Veel plezier van het horloge!
26 okt 2023

Zeer mooi horloge

Zeer mooi horloge. Keurig verpakt en bezorgd.
25 okt 2023
21 okt 2023
19 okt 2023
Het horloge beviel goed, maar ik miste een handleiding bij het korter maken van de band en de horlogebandinkorter was veel te zwak voor het titanium en ging dus heel snel kapot. Daar had wel eens voor gewaarschuwd mogen worden.