Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nl

200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.297 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2022
Excluso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
Snelle levering, men doet wat men zegt. Zelf nog op de dag voor moederdag geleverd. Chapeau Prachtig kwaliteitshorloge.

Goedemiddag, Dat is fijn en daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Ik wil wel nog even duidelijk maken ter informatie, dat ik zelfs een aflever code had ontvangen, om door te geven aan de bezorger, om mijn pakket veilig en met zekerheid in ontvangst te kunnen nemen. Hier wordt dus geen gebruik van gemaakt vanaf de bezorgdienst. Wellicht kan dit ook doorgeven worden aan de juiste afdeling voor in de toekomst.

Beoordelingen voor Excluso.nl

3 dec 2023
Snelle en correcte levering.

Service

Het meedenken in de service
23 dec 2023

24 dec 2023
Ga zo door
18 mei 2023
20 jul 2023

In één woord echt een aanrader.

Om te beginnen een prima site, alles is duidelijk omschreven en goed te vinden. Als enige in Nederland het fel begeerde Seiko horloge op voorraad. Na een kort telefoon gesprek werden wij keurig netjes op het afgesproken tijdstip terug gebeld. Bestellen was een fluitje van een cent. De bevestiging volgde direct. Levering de volgende dag en nog gratis ook. Wat ons betreft een uitstekende ervaring, in één woord echt een aanrader.
8 okt 2023

Uitstekend!

Ik ben al heel lang op zoek naar een horloge dat ik mooi vind , kwalitatief goed en dat voor een betaalbare prijs. Ik heb dat gevonden in het horloge van Sternglas zeitmesser : Berlin. Ik vind de afhandeling heel goed . Het werd heel snel en goed geleverd.
24 okt 2023
Snel en vakkundig reageren op vragen. Het keurig toepassen van de laagste prijs garantie en een snelle en correcte levering van het bestelde product. Ik heb er een heel goed gevoel aan over gehouden. Prima.......
1 sep 2023

Zeer goed

Scherpe prijs, snelle levering, goede kwaliteit als beloofd. Jammer dat de bezorger van PostNL een horloge van €500 zo voor de deur neerzet, terwijl de bezorging aangetekend is.
RH
Roy H.
Arnhem
28 mrt 2023
Duidelijke website, snelle levering en uiteraard een prachtig horloge zoals de foto aangeeft. Volgende horloge aankoop zal ik zeker weer hier doen.
31 okt 2023
Nette afhandeling van bestelde oorbellen. Dubbel gestuurd omdat GLS het pakketje niet had ontvangen.
24 jun 2023
Niets op aan te merken werd keurig verpakt, conform toegezegde, bezorgd. voor herhaling vatbaar.
FW
Faisal w.
Den Hoorn ZH
5 sep 2023
Mooie webwinkel, overzichtelijk, mooie artikelen en leuke korting als je een account aanmaakt.