Studiopets.com- Logo - Beoordelingen

Studiopets.com

30 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden126 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Studiopets.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Studiopets.com

11 jul 2023
Mijn dochter is super blij met haar hondje cookie. Het koffertje heeft ze helemaal met stickers vol geplakt. Heel leuk kado om te geven aan kinderen met grote liefde voor dieren er is voor ieder wat wils in de winkel/webshop. Kunnen ze toch hun favoriete knuffel makkelijk meenemen op vakantie! Verzending ging super snel en de klantenservice geeft enorm goede service! Dikke pluim!
28 aug 2023
De knuffel Prince met het koffertje voor onze kleindochter gekocht. Ze was er weer heel erg blij mee. Dit is inmiddels haar derde studio pets knuffel. Bij deze zat een veel mooier naamplaatje en ze was erg blij met het ringetje wat er nu bij zit. Dan draait het hartje niet meer.
Was opzoek naar het hondje Shady en deze stond niet meer in de webshop. Studio pets kon deze toch nog leveren, waar ik heel blij mee ben. Was duidelijk en makkelijk hoe ik hem alsnog online kon bestellen.
14 jun 2023

Meer dan tevreden.

Makkelijk te bestellen op de site. Vind het een vrolijke website. Pakket heel snel ontvangen. En de producten waren verpakt in een vrolijke zak. Ook kreeg ik een leuk boekje erbij. Echt top.
20 apr 2023
Dochter is erg blij met haar nieuwe knuffel Helaas is niet alles op voorraad en is ook de fysieke winkel weg uit Leidschendam.
23 jul 2023
Duidelijke webshop en zeer snelle verzending. Het pakje ontvangen is al een kadoo zo lief ingepakt. Een winkel zou leuk zijn
26 sep 2023

Extraatje

Misschien nog een extra foldertje of kleine assiosaire toevoegen als extra aan de bestelling (sticker, button, potlood)
28 mei 2023
Besteld en op tijd geleverd, de producten kenden we al en zijn schitterend en zeer gewaardeerd door de kleindochters
28 mei 2023
Super! Altijd goede en snelle levering. Kregen zelfs nog een prachtig boekje cadeau. Goede kwaliteit
7 apr 2023
Leuk verpakt. Maar automatisch ingeschreven worden voor de nieuwsbrief - daar houd ik niet van.
24 jun 2023
Mijn dochter is ontzettend blij en speelt constant met de knuffel en spulletjes! Top!
25 mei 2023
Snelle verzending en mooi verpakt. Ook nog een extra cadeautje er bij! Heel blij mee.
17 nov 2023
De kwaliteit van het product (gepersonaliseerde ketting) overtrof mijn verwachting.
28 aug 2023
Was makkelijk besteld en snel bezorgd. Mooi ingepakt ook! Heel blij.
6 mei 2023
Snel geleverd! Super kwaliteit en nog een leuk cadeautje erbij ook!
10 mei 2023
Super leuke extraatjes bij een grote knuffel met koffertje!
9 jun 2023
Snelle levering en de artikelen worden mooi ingepakt!
21 aug 2023
Snelle levering, wel hoge bezorgkosten