Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.com
Beoordelingen:

1.881 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.765 beoordelingen in totaal  

4,79
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Zonnebrillen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

19 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het enige grote minpunt was Post NL. De door mij bestelde zonnebril ter waarde van € 145,00, is bij de buren achter ‘n plantpot bij de voordeur achter gelaten. (Wij waren op dat moment gewoon thuis.) Er is door de bezorger gewoon niet aangebeld. Terwijl dat er op het pakket ons juiste adres en huisnummer vermeld stond. Daarbij komt ook nog dat er getekend moest worden voor ontvangst. Dit is dus door de Post NL bezorger gedaan dat is een kwalijke zaak. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Mvrgr.

de meest kritische beoordeling

16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kreeg voor mijn verjaardag een mailtje met een kortingscode. Na lang twijfelen gaf dit de doorslag en bestelde ik toch de bril die al héél lang op mijn verlanglijstje stond. Hij zou geleverd worden op dinsdag tussen 8-10 uur. dit was niet het geval, na wat mailwisselingen met de klantenservice ontving ik dat de bril uitverkocht was en de bestelling werd geannuleerd. Deze zou over 2 weken weer op voorraad zijn en kon ik dan opnieuw bestellen? Voorlopig mijn geld nog niet retour ontvangen en de bril staat nog steeds als zijnde op voorraad op de site?
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
DHL had het pakket door een fout terug verzonden, mij is twee maal verzekerd dat er een notitie was gezet bij de retour dat deze terug gestuurd zou worden naar mij. Ik heb hier nog eens over gebeld, het zou allemaal goed komen. Uiteindelijk toch een terugbetaling ontvangen en blijkt de retour gewoon verwerkt te zijn en kan ik fluiten naar mijn pakket. Raar dat mij twee maal wordt verteld dat het allemaal goed komt en dat het genoteerd staat en ik uiteindelijk met een geretourneerd pakket zit en nu maar moet gaan gokken of ik het product nog kan bemachtigen (is nu uitverkocht). Uiteraard ligt de eerste fout bij DHL, maar zonnebrillen.com zou het netjes oplossen en uiteindelijk is daar dus niets van waar!
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niet leveren

Vrijdags besteld, geen updates gekregen. Geld teruggestort zonder uitleg, beetje jammer om op deze manier net doen alsof je mooie aanbieding hebt, terwijl je gewoon niet levert. Teleurgesteld….
Beoordeling melden
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds geen zonnebril niet geleverd. Bezorging is kapot snel.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zonnebril is scheef en wordt zo verkocht? Gaat retour
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Hele bestelling a 940€ nooit ontvangen
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Came with a scratch...

The service is pretty quick but they sent me a sunglasses with a SCRATCH on it. It is a small scratch, but for that amount of money we pay for these glasses, this shouldn't be happening.
Beoordeling melden
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde maat toegestuurd en krijg pas correcte maat als oude bril retour is ontvangen door jullie.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
2 feb 2024
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service! Ik heb je zojuist een bericht gestuurd om dit beter te onderzoeken en je hiervoor een compensatie te bieden. - Team Zonnebrillen.com
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling werd na betaling geannuleerd
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
9 feb 2024
Wat vervelend dat dit gebeurd is. Helaas hebben we geen invloed op de werkwijzes van Riverty. Mocht je nog eens bij ons willen shoppen, dan kan dat natuurlijk met een andere betaalmethode. We helpen je graag! - Team Zonnebrillen.com
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg een plastic rayban binnen!!
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
11 jan 2024
Wat vervelend, Eline! Excuses hiervoor. Ik heb je direct een e-mail gestuurd om dit samen uit te zoeken. We sturen het juiste product graag zo snel mogelijk naar je op. - Team Zonnebrillen.com
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
11 jan 2024
Excuses dat de levering niet vlekkeloos verloopt! We doen ons best om jouw pakket zo snel mogelijk te bezorgen en houden je hiervan natuurlijk op de hoogte. - Team Zonnebrillen.com
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de bril niet eens ontvangen. Wacht nog steeds op mn brio
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
5 dec 2023
Onze excuses voor het ongemak! We sturen vandaag een nieuwe zonnebril op en hopen dat je deze snel ontvangt. We helpen je graag! - Team Zonnebrillen.com
16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Zonder overleg geannuleerd!

Kreeg voor mijn verjaardag een mailtje met een kortingscode. Na lang twijfelen gaf dit de doorslag en bestelde ik toch de bril die al héél lang op mijn verlanglijstje stond. Hij zou geleverd worden op dinsdag tussen 8-10 uur. dit was niet het geval, na wat mailwisselingen met de klantenservice ontving ik dat de bril uitverkocht was en de bestelling werd geannuleerd. Deze zou over 2 weken weer op voorraad zijn en kon ik dan opnieuw bestellen? Voorlopig mijn geld nog niet retour ontvangen en de bril staat nog steeds als zijnde op voorraad op de site?
Beoordeling melden
11 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
I made the purchase on Wednesday the 7th / they said they would deliver the glasses to me on Thursday, only I heard from the store or DHL that said the order was refused I paid 280 euros for the sunglasses and the gift and I did not receive the product, no I had no explanation of what happened, DHL informed that the store had to send it back and the store said that DHL would deliver it back there, and in that I was without product and not knowing when I will receive my money back.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
13 jun 2023
Thanks for your feedback! Unfortunately, delays can sometimes occur. Your review is about a shipment from DHL, although we regret the situation, we have no influence on this. You have received the refund and this has been confirmed to you by e-mail! - Team Zonnebrillen.com
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
heb nog steeds niets ontvangen, postnl ging gisteren tss 17h & 19h00 leveren, maar is niet geweest, nu staat op de site. Leveren pas morgen en nog op een ander adres als gevraagd , bij casa diana ?? het was een verjaardagscadeau en 29.06 zijn we weg naar de zon , zonder bril dan :-( Jullie zelf kunnen niet veel, uitgezonderd een andere koerrier nemen , met bpost / dpd nooit problemen, postnl geeft geen correcte info :-(
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
28 jun 2023
Wat vervelend om te vernemen! We houden jouw zending nauwlettend in de gaten, hopelijk heb je de zonnebril op tijd in huis! Ik heb je zojuist ook een e-mail gestuurd hierover. - Team Zonnebrillen.com
12 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bril defect, mail gestuurd geen reactie.

De bril was enorm breed en ik denk verbogen. Ik heb gemaild, om te checken of dit bij het model hoort (zo nee dan wilde ik een nieuwe) Nul reactie van jullie kant. Daarna kwam dit mailtje dus dan is mijn beoordeling slecht. Ik heb inmiddels de bril teruggestuurd maar ga geen nieuwe bestellen aangezien jullie verder niet reageren.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
13 aug 2023
Hi Marcella, we reageren op elk bericht binnen 24 uur. Helaas hebben we geen e-mail van jou ontvangen! Vervelend om te vernemen dat je een probleem ervaart met de zonnebril. We hadden je graag geholpen met een omruiling. We zijn bereikbaar via service@zonnebrillen.com. - Team Zonnebrillen.com
24 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Na 3dagen nog steeds niet geleverd

Donderdag zou de levering plaatsvinden, niet bezorgd wel thuis. Zou naar een afhaalpunt gaan, dit is ook niet gebeurd. Melding dat het is vertraagd naar Vrijdag. Vervolgens weer vertraagd en wordt zaterdag geleverd. Nog altijd niet bezorgd, het is nu zaterdagmiddag.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
25 jun 2023
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te vernemen. Helaas had jouw bestelling wat vertraging, maar ik zie dat je inmiddels wel je bestelling hebt ontvangen. We hopen dat je veel plezier zult hebben van jouw zonnebril! - Team Zonnebrillen.com
24 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket is niet conform afspraak afgeleverd bij pakketpunt maar door zonnebrillen.com verkeerd gelabeld. En daardoor naar hun winkel verzonden. Geen enkele reactie op e-mail om dit op te lossen, telefonisch geen contact.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
24 apr 2023
Wat vervelend om te vernemen! We beantwoorden iedere e-mail, maar helaas niet in het weekend. We hebben je zojuist een e-mail verstuurd om een oplossing te zoeken voor jouw pakket.
10 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Simpel. Als er een andere bril in het doosje zit dan de code op de doos en de bestelling dan gaat het niet goed. Simpele controle kan dit opheffen. Voor de rest wel netjes geholpen hoor door klanten service
Beoordeling melden