Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.com

1.881 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.765 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2018
Zonnebrillen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 mei 2023
Het enige grote minpunt was Post NL. De door mij bestelde zonnebril ter waarde van € 145,00, is bij de buren achter ‘n plantpot bij de voordeur achter gelaten. (Wij waren op dat moment gewoon thuis.) Er is door de bezorger gewoon niet aangebeld. Terwijl dat er op het pakket ons juiste adres en huisnummer vermeld stond. Daarbij komt ook nog dat er getekend moest worden voor ontvangst. Dit is dus door de Post NL bezorger gedaan dat is een kwalijke zaak. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Mvrgr.

16 aug 2023
Kreeg voor mijn verjaardag een mailtje met een kortingscode. Na lang twijfelen gaf dit de doorslag en bestelde ik toch de bril die al héél lang op mijn verlanglijstje stond. Hij zou geleverd worden op dinsdag tussen 8-10 uur. dit was niet het geval, na wat mailwisselingen met de klantenservice ontving ik dat de bril uitverkocht was en de bestelling werd geannuleerd. Deze zou over 2 weken weer op voorraad zijn en kon ik dan opnieuw bestellen? Voorlopig mijn geld nog niet retour ontvangen en de bril staat nog steeds als zijnde op voorraad op de site?

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

Klantgericht! Helaas was het artikel niet wat ik verwacht had, maar de service, snelheid en het gemak waarmee je besteld zijn top. Ik ga hier zeker nog eens bestellen!

Top winkel voor je zonnebrillen

Makkelijke duidelijke webshop met een leuk aanbod. Contact krijgen is makkelijk en snel als je vragen hebt. Gratis bezorgen en retourneren is ook super.
Heel fijne ervaring, ik heb een Gucci bril besteld hiervan was de brillenkoker kapot. Ze hebben mij zonder probleem een nieuwe toegestuurd.

Super tevreden.

Zaterdag een bril besteld deze kwam dinsdag al binnen, netjes verpakt alles in goede staat ontvangen. Montuur was ook zoals op de foto’s.

Ik raad zonnebrillen.com 👍🏼

Blij met mijn nieuwe aanwinst en snelle levering! Ik raad zonnebrillen.com aan omdat de prijzen vaak voordeliger zijn dan de rest!
Snelle levering, hele mooie korting, goed verpakt.. Nouja kan niet iets bedenken wat er niet goed was! Heeel blij mee!
10 mrt 2024
Prachtige bril, super snel geleverd en goed verpakt. Dit is nu mijn 5e zonnebril van deze shop, stelt nooit teleur
Mooie zonnebril Kreeg de juiste bril opgestuurd , van goede kwaliteit en erg snel binnen. Ga hier vaker bestellen !
3 mrt 2024

Mooie website, gebruiksvriendelijk en snelle levering

Mooie, gebruiksvriendelijke website, duidelijke foto's en toelichting, makkelijk bestellen en snelle levering

Snelle levering en goede service.

Snelle levering, goede prijzen en zorgvuldige verpakking. Ruime keuze! Mijn vaste 'leverancier' voor RayBan.
De website is top! Zonnebril wat je kan/mag verwachten en snelle levering en megavriendelijk personeel

Erg blij!

Alles was helemaal top. Hartstikke snel verzonden en bril binnen op tijd voor de vakantie!

Geen verbetering nodig

Fijne website, snelle levering en netjes verpakt! Geen verbetering nodig in mijn ogen.
Antwoord van Zonnebrillen.com
Hartelijk dank voor de review! - Team Zonnebrillen.com
SA
S A.
Apeldoorn

aanrader

Mooie brillen, goede prijzen, snelle verzending en de retour gaat ook heel makkelijk!

Chapeau!

Duidelijke omschrijving, product voldoet aan de verwachting en vlotte levering!
3 mrt 2024
Super snelle verzending. Mooie bril met alle toebehoren. Ik ben erg tevreden.

Past bij iedereen

Heel blij met mijn aankoop! Model dat iedereen staat voor een mooie prijs.

Super tevreden!

Hele snelle service, prachtige zonnebril en goed verpakt. Super tevreden!
Binnen 2 dagen netjes afgeleverd, precies zoals het behoort te zijn
De snelle service... Verbetering zou zijn het achteraf betalen..