Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.com

1.917 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.741 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2018
Zonnebrillen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 mei 2023
Het enige grote minpunt was Post NL. De door mij bestelde zonnebril ter waarde van € 145,00, is bij de buren achter ‘n plantpot bij de voordeur achter gelaten. (Wij waren op dat moment gewoon thuis.) Er is door de bezorger gewoon niet aangebeld. Terwijl dat er op het pakket ons juiste adres en huisnummer vermeld stond. Daarbij komt ook nog dat er getekend moest worden voor ontvangst. Dit is dus door de Post NL bezorger gedaan dat is een kwalijke zaak. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Mvrgr.

16 aug 2023
Kreeg voor mijn verjaardag een mailtje met een kortingscode. Na lang twijfelen gaf dit de doorslag en bestelde ik toch de bril die al héél lang op mijn verlanglijstje stond. Hij zou geleverd worden op dinsdag tussen 8-10 uur. dit was niet het geval, na wat mailwisselingen met de klantenservice ontving ik dat de bril uitverkocht was en de bestelling werd geannuleerd. Deze zou over 2 weken weer op voorraad zijn en kon ik dan opnieuw bestellen? Voorlopig mijn geld nog niet retour ontvangen en de bril staat nog steeds als zijnde op voorraad op de site?

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters