Zonnebrillen.comBeoordelingen

Zonnebrillen.com - Beschrijving

Zonnebrillen.com is jouw online adres voor de mooiste zonnebrillen. Wij hebben de volledige en up-to-date collecties van Ray-Ban, Michael Kors, Oakley, Persol en vele andere mooie merken. Wij garanderen dat je bij ons de zonnebril vindt die bij jou past: van stijlvolle klassiekers tot de nieuwste trends. Wij zijn officieel dealer van alle merken die je bij ons vindt. Dit betekent dat je bij ons gegarandeerd originele producten koopt. En uiteraard heb je via ons volledige garantie. Ons doel is jou de best mogelijke service te bieden. Wij helpen jou zoals we zelf geholpen willen worden. Uiteraard altijd gratis verzending én retourneren. Heb je een vraag, kunnen wij je ergens mee helpen? Onze klantenservice staat voor je klaar.
Brilmij Groep B.V.

4.84/5.00

3.786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Zonnebrillen.com

Er stond voor 23:00uur besteld is morgen in huis. Echter stond er niet bij dat dit niet in het weekend geldt. Verder super blij met de gekochte bril en de website is makkelijk te overzien.
Top service
Bedankt voor de review! - Manisha
Snelle levering,met de bestelling. Bestelde zonnebril precies zoals bedoeld. Prima service.
's avonds besteld, volgende ochtend al in huis. Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van de Whatsapplijn, werd vriendelijk behandeld. Top service
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor de review. Fijn dat je je zonnebril snel binnen hebt gekregen en dat je goed bent geholpen via Whatsapp! Veel plezier met je aankoop! - Manisha
Mooi product goede prijs snelle levering
Goede ervaring met Zonnebrillen.com.
Snel in huis.
Bedankt voor de review! - Manisha
Snelle levering/Bril was helaas te groot/Snelle afhandeling van terug storten geld.
Goede service, snelle levering. Ik ben enorm tevreden
Antwoord van Zonnebrillen.com
Hartelijk dank voor je review! We zijn blij dat je tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe zonnebril! - Manisha
Top site...goedkoop en snelle (gratis) levering.
Alles is echt super bij jullie, alleen laatst had ik een bril bij jullie besteld, en toen kreeg ik de volgende dag een mailtje met reclame van een bedrijf waar deze bril 50€ goedkoper was. En dat is voor mij een hoop geld
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor de review. We zijn blij dat je een goede ervaring hebt gehad met ons ondanks de prijs! We hopen je graag weer te zien op onze webshop! - Manisha
Ik geef jullie een 9 Service is top & persoonlijke bedankje is ook erg leuk :)
Snelle levering, uitstekende service.
Snelle levering, goed verpakt, via de telefoon goede service, geld van terug gestuurde brillen vlot terug op de rekening
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor de review. Fijn dat je telefonisch goed geholpen bent. En ook dat de retour goed en snel verlopen is! - Manisha
Een snelle levering van de bril ik vond de bril niet leuk genoeg en heb een andere besteld bij deze webwinkel. Het retourneren van de bril ging kosteloos en het bedrag is ook snel weer op de rekening teruggestort ik ben zeer tevreden en kan deze website zeker aanbevelen
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor de leuke review! We hopen dat de tweede zonnebril wel leuk genoeg is. We hopen je in de toekomst nog eens te zien op onze webshop. Veel plezier met je nieuwe zonnebril!
Goede snelle service
Top
Bedankt voor de review! - Manisha
Super snelle levering, makkelijk te retourneren en ook snel het geld terug
Goede en overzichtelijke site met enorme keuze in modellen en merken Bestellen en betalen gaat makkelijk en veilig, levering is supersnel, contact is persoonlijk. Kortom:aanrader
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor de review! Fijn dat je een snelle levering hebt gehad. We hopen dat de zonnebril naar wens is... Veel plezier ermee! - Manisha