Zonnebrillen.comBeoordelingen

Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen
Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.com - Beschrijving

Zonnebrillen.com is jouw online adres voor de mooiste zonnebrillen. Wij hebben de volledige en up-to-date collecties van Ray-Ban, Michael Kors, Oakley, Persol en vele andere mooie merken. Wij garanderen dat je bij ons de zonnebril vindt die bij jou past: van stijlvolle klassiekers tot de nieuwste trends. Wij zijn officieel dealer van alle merken die je bij ons vindt. Dit betekent dat je bij ons gegarandeerd originele producten koopt. En uiteraard heb je via ons volledige garantie. Ons doel is jou de best mogelijke service te bieden. Wij helpen jou zoals we zelf geholpen willen worden. Uiteraard altijd gratis verzending én retourneren. Heb je een vraag, kunnen wij je ergens mee helpen? Onze klantenservice staat voor je klaar.
Brilmij Groep B.V.

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

4.83/5.00

3.654 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Zonnebrillen.com

Services en alles super goed... jammer dat de model past niet bij me...
De eerste bestelling was niet goed en zonder problemen hebben we die gratis weer terug gestuurd en een andere besteld. Al met al goede service en snelle levering.
Snelle levering, nette website en een persoonlijk berichtje op de bon geschreven. Ik ben helemaal tevreden!
Goede prijs, snelle levering. Top
Scherpe prijzen en snelle levering
Fijne website om op te zoeken / kijken . Eigenlijk niets toe te voegen zeer tevreden
Was allemaal prima geregeld .
Simpelweg sublieme service. Als enige op voorraad, de volgende dag in huis en een persoonlijk bedankje. Zoals altijd erg tevreden met Zonnebrillen.com.
Supersnelle service
Snelle service, correcte en snelle levering. Zeer duidelijke opvolging via mail
Super service
Snel geleverd, top!
Super bril!
Top
Uiterst snelle en vriendelijke service! Super tevreden!
Super snelle levering en kwaliteit producten!!
Erg snel geleverd, goed product. Geen gebruik gemaakt van service dus dat kan ik niet beoordelen
Snelle levering van een fantastisch product, dus top service.
Ik had een zonnebril online besteld. Snelle levering. In de doos was een persoonlijke boodschap bijgesloten. Erg leuk! Helaas vond ik de bril te groot dus teruggestuurd. Geld stond heel snel weer op mijn rekening. Super service!
Mooie RayBan bril ontvangen. Goed verpakt en kwam de volgende dag binnen. Helemaal blij mee.