Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.com

1.709 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.806 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2018
Zonnebrillen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 mei 2023
Het enige grote minpunt was Post NL. De door mij bestelde zonnebril ter waarde van € 145,00, is bij de buren achter ‘n plantpot bij de voordeur achter gelaten. (Wij waren op dat moment gewoon thuis.) Er is door de bezorger gewoon niet aangebeld. Terwijl dat er op het pakket ons juiste adres en huisnummer vermeld stond. Daarbij komt ook nog dat er getekend moest worden voor ontvangst. Dit is dus door de Post NL bezorger gedaan dat is een kwalijke zaak. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Mvrgr.

16 aug 2023
Kreeg voor mijn verjaardag een mailtje met een kortingscode. Na lang twijfelen gaf dit de doorslag en bestelde ik toch de bril die al héél lang op mijn verlanglijstje stond. Hij zou geleverd worden op dinsdag tussen 8-10 uur. dit was niet het geval, na wat mailwisselingen met de klantenservice ontving ik dat de bril uitverkocht was en de bestelling werd geannuleerd. Deze zou over 2 weken weer op voorraad zijn en kon ik dan opnieuw bestellen? Voorlopig mijn geld nog niet retour ontvangen en de bril staat nog steeds als zijnde op voorraad op de site?

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

24 aug 2023

Geen nieuwe bril

De zonnebril had een lichte beschadiging en was vies. Duidelijk een gebruikte bril.
31 aug 2023
Wat vervelend om te vernemen! Om je te helpen hebben we je een e-mail gestuurd. - Team Zonnebrillen.com
21 mei 2023
Ik heb na 4 dagen nog niks binnen. Heb gebeld en gemaild, maar krijg geen gehoor
22 mei 2023
Bedankt voor je reactie! Helaas heeft jouw pakket vertraging opgelopen. We hebben je zojuist een bericht gestuurd met jouw track&trace. Hopelijk komt de zonnebril snel bij je binnen! - Team Zonnebrillen.com
Ik heb de bril niet eens ontvangen. Wacht nog steeds op mn brio
Antwoord van Zonnebrillen.com
Onze excuses voor het ongemak! We sturen vandaag een nieuwe zonnebril op en hopen dat je deze snel ontvangt. We helpen je graag! - Team Zonnebrillen.com
29 jul 2023
Levering alsmaar vertraagd en geen heldere communicatie
25 jul 2023
Hele slechte kwaliteit carrera zonnebrillen
25 jul 2023
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je niet tevreden bent met de zonnebril. Zou je ons er meer over willen vertellen door een mail te sturen naar service@zonnebrillen.com? We helpen je graag! - Team Zonnebrillen.com
20 okt 2023
Tweedehands bril in een beschadigd doosje.
27 okt 2023
Wat vervelend dat je het hoesje hebt ontvangen met een beschadiging. Onze producten komen rechtstreeks van de officiële leverancier. We hadden je graag geholpen met een nieuwe koker. Jammer dat de zonnebril uiteindelijk niet was wat je zocht. We helpen je graag. - Team Zonnebrillen.com
24 mrt 2024
Hele bestelling a 940€ nooit ontvangen
11 sep 2023

Had mijn pakket nooit ontb

Had mijn pakket nooit ontvangen
13 sep 2023
Bedankt voor je review! Nogmaals vinden we het heel vervelend dat je jouw pakket niets hebt ontvangen. We hebben hierover contact gehad via de e-mail en er loopt een onderzoek naar de levering van jouw pakket. We houden je op de hoogte. - Team Zonnebrillen.com
18 jun 2023
Tot op heden nog niets o tvangen
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te vernemen dat het pakket vertraging heeft opgelopen. Inmiddels heb je het pakket in handen. Mochten we iets voor je kunnen betekenen, laat het ons weten. - Team Zonnebrillen.com
1 jun 2023
Bril lijkt gedragen en is scheef
5 jun 2023
Wat vervelend om te vernemen! We helpen je graag bij een passende oplossing of het omruilen van de zonnebril. - Team Zonnebrillen.com
15 mei 2023
Bestelling nooit ontvangen?!
15 mei 2023
Wat vervelend om te vernemen, helaas zien we geen contact van jou met onze klantenservice. We helpen je natuurlijk graag! Ik heb je zojuist via e-mail op de hoogte gesteld dat we jouw pakket zo snel mogelijk bij jou proberen te leveren! - Team Zonnebrillen.com
14 jul 2023
Mijn pakket is kwijtgeraakt.
14 jul 2023
Nogmaals, wat vervelend om te vernemen! We houden dit nauwlettend in de gaten en houden je op de hoogte van waar jouw pakket is via de e-mail. Zou je ons willen laten weten hoe we onze service kunnen verbeteren? - Team Zonnebrillen.com
3 okt 2023
27 okt 2023
Excuses dat het pakket niet is aangekomen. Gelukkig zijn we tot een oplossing gekomen! Mochten we je in de toekomst kunnen adviseren, neem dan zeker weer contact op. We denken graag mee. - Team Zonnebrillen.com
21 sep 2023
27 okt 2023
Excuses dat de zonnebril niet naar wens was. We helpen je graag een volgende keer bij het uitkiezen van een andere zonnebril. - Team Zonnebrillen.com
27 aug 2023
28 aug 2023
Excuses voor de onduidelijkheid en de vertraging! Jouw bestelling komt snel jouw kant op. Mochten we nog iets kunnen betekenen, laat het ons weten! - Team Zonnebrillen.com
26 aug 2023
28 aug 2023
Wat vervelend dat je niet tevreden bent! Inmiddels hebben we ook via de e-mail contact. We helpen je graag. - Team Zonnebrillen.com
11 aug 2023
Het spijt ons dat jouw bestelling mislukt is door een fout in ons systeem! Wellicht wil je bestelling nogmaals plaatsen. We helpen je hier graag bij. - Team Zonnebrillen.com
20 jul 2023
1 jul 2023
6 jul 2023
Hi, bedankt voor je review! Wat jammer dat de zonnebrillen niet zijn wat je ervan verwacht had. We horen graag hoe we onze service kunnen verbeteren. Mochten we je kunnen helpen, laat het ons weten. - Team Zonnebrillen.com