Zonnebrillen.comBeoordelingen

Zonnebrillen.com - Beschrijving

Zonnebrillen.com is jouw online adres voor de mooiste zonnebrillen. Wij hebben de volledige en up-to-date collecties van Ray-Ban, Michael Kors, Oakley, Persol en vele andere mooie merken. Wij garanderen dat je bij ons de zonnebril vindt die bij jou past: van stijlvolle klassiekers tot de nieuwste trends. Wij zijn officieel dealer van alle merken die je bij ons vindt. Dit betekent dat je bij ons gegarandeerd originele producten koopt. En uiteraard heb je via ons volledige garantie. Ons doel is jou de best mogelijke service te bieden. Wij helpen jou zoals we zelf geholpen willen worden. Uiteraard altijd gratis verzending én retourneren. Heb je een vraag, kunnen wij je ergens mee helpen? Onze klantenservice staat voor je klaar.
Brilmij Groep B.V.

4.84/5.00

3.763 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Zonnebrillen.com

Heb de bril geretourneerd maar daar krijg ik geen melding van. Als ik wil inloggen krijg ik een foutmelding.
Alles was goed geregeld alleen de bril die ik besteld had ik was met krakende pootjes aan beide kanten geleverd
De zonnebril zit in een oud lelijk doosje. Niet leuk om zo kado te doen
4 brillen besteld over 2 bestellingen. Bij een bestelling was een persol kapot. Bij de 2de bestelling was de bril compleet scheef
De zelfde Bril was bij jullie met korting die ik niet heb gekregen
Alles prima geregeld , wat mij betreft een aanrader
Prima deal en keurig geleverd
Verzending duurde langer dan verwacht
2 zonnebrillen besteld, snelle levering maar van 1 zonnebril (rayban) waren de neusstukjes scheef en de pootjes voelde ontzettend slap en fragiel. Kreeg het gevoel dat het geen echte rayban was. Daarom - just for sure - beide zonnebrillen teruggestuurd.
Levering was snel daardoor goede service maar zonnebril was beschadigd, en niet zon beetje ook. Ging om een ray ban beat. Vertrouwde het niet helemaal meer.
3 dagen te laat geleverd, waardoor niet mee op vakantie kon
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor de review. Jammer om te lezen dat hij te last geleverd was. Helaas komt dit weleens voor, vooral tijdens de kerstperiode. We hopen dat de zonnebril voor de rest wel naar wens is! - Manisha